„Burger King“ žengia į Kauną

  • Teksto dydis:

Viena didžiausių Baltijos šalyse komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovių „Baltic RED“, savo portfelyje valdanti prekybos ir laisvalaikio centrą „Mega“, šiuo metu vystanti daugiafunkcinio komplekso projektą vietoje buvusio „Merkurijaus“ Laisvės al. Kaune bei nesenai paskelbusi apie prancūzų sporto prekių milžinės „Decathlon“ atvedimą į Kauną, šių metų balandžio 9 d. pasirašė ilgalaikės nuomos sutartį su tarptautinio restoranų prekės ženklo „Burger King“ franšizės valdytoja Baltijos šalyse „Tallink Grupp“.

Pirmasis Kaune greitojo maisto tinklo „Burger King“ stand alone tipo restoranas, planuojama, duris atvers 2022 m. rudenį.

„Burger King“ restoranas įsikurs bene judriausioje Kauno dalyje – Pramonės prospekte. Planuojama, kad naujojo „Burger King“ plotas sieks 370 kv. m. ir tai bus ne tik pirmasis šio tinklo restoranas Kaune, bet ir didžiausias Lietuvoje. Jis taip pat turės „drive-in“ galimybę, tad maisto bus galima užsisakyti ir neišlipant iš automobilio. Šalia planuojama įrengti ne mažiau kaip 20-ies vietų automobilių stovėjimo aikštelę. Skaičiuojama, kad investicijos į šį projektą sieks daugiau kaip 1 mln. Eur.

Komercinio nekilnojamo turto plėtros ir valdymo bendrovės „Baltic RED“ generalinio direktoriaus pavaduotoja Ieva Goštautaitė-Gedutė teigia, kad per dieną visame pasaulyje daugiau nei 11 milijonų lankytojų sulaukiančio restorano „Burger King“ plėtra Kaune rodo, jog šis miestas – šiuolaikiškas ir stiprus verslo traukos centras, patrauklus ne tik vietinės rinkos lyderiams, bet ir populiariems pasauliniams prekės ženklams, kurie atstovaujamas veiklas orientuoja į tvarumą bei žalesnę ateitį.

Ieva Goštautaitė-Gedutė/„Megos“ nuotr.

Džiaugiamės pradėdami ilgalaikį bendradarbiavimą su tarptautiniu operatoriumi, kuris kasdienėje savo veikloje skiria didžiulį dėmesį tvariai ateičiai.

„Plėtodami Pramonės pr. valdomo sklypo koncepciją, siekėme ne tik užmegzti ryšius su rinkos lyderiais, ne mažiau svarbu mums buvo teisingos ateities vizija. Džiaugiamės pradėdami ilgalaikį bendradarbiavimą su tarptautiniu operatoriumi, kuris kasdienėje savo veikloje skiria didžiulį dėmesį tvariai ateičiai: inicijuoja ir palaiko tvarios ūkininkystės programas, kartu su kitais maisto pramonės lyderiais plėtoja pasaulines partnerystes kasdien vykdydami žalesnės ateities misiją ir diegdami žaliųjų pakuočių bandomąsias programas, o greitojo maisto restoranams įprastą meniu orientuoja į sveikesnį gyvenimo būdą, papildydami asortimentą veganiškais produktais“, – sako I. Goštautaitė-Gedutė.

Beveik prieš 70 m. Jungtinėse Valstijose įkurtas ir šiuo metu daugiau nei 100 šalių veikiantis „Burger King“ yra antras didžiausias mėsainiais prekiaujantis restoranų tinklas pasaulyje. Pirmasis greitojo maisto restoranas „Burger King“ 2020 m. pabaigoje duris atvėrė Vilniuje.

„Megos“ nuotr.

UAB „Baltic RED“ priklauso „Litvalda“ įmonių grupei, kurios kontrolinis akcijų paketas priklauso Augustinui Rakauskui. Daugiau nei prieš metus vadovavimą grupės įmonėse perėmė A. Rakausko dukra Agnietė Pitkauskienė ir jos sutuoktinis Artūras Pitkauskas. UAB „Baltic RED“ valdomas tiek vietinių, tiek užsienio investuotojų nekilnojamasis turtas sudaro daugiau kaip 600 000 kv. m., o turimo nuosavo nekilnojamojo turto portfelio vertė siekia daugiau nei 320 mln. Eur.



NAUJAUSI KOMENTARAI

ysimylejau

ysimylejau portretas
WOOPER-į,......kepsnio skonis,su deranciu padažu....ir kažkada sparneliai BUVO skanūs

Burger King

Burger King portretas
Isbandykite Rono burgeri Siandien tiktai su 100& myzalais ir sudais

onute

onute portretas
o kodel ne galima namie kepti, as savo vaikams kepu kiekviena diena ir jiems sake labai patinka kad viska suvalgo, tik kartais tuoletas uzsikemsa bet jie sako kad skanu viena kart buvau pilnai neiskepus bet viskas gerai, tai nereik cia jokiu restoranu geriausia namie, idedi mesos gabala tarp duonos idedi pomidora is sodo ir salota ir labai skanu
VISI KOMENTARAI 7

Galerijos

Daugiau straipsnių