K.Savickytė-Damanskienė: mados olimpas pasiekiamas visoms

Jei vartydamos blizgius žurnalus, varvinate seilę užtikusios aukštosios mados perlus, žymimus prestižiniais prekės ženklais, ir baltai pavydite įsitaisiusiems per sprindį nuo mados galiūnų kolekcijų, tai dar nereiškia, jog esate pasmerktos likti viso to nuošalyje.

Ir nesvarbu, kad kišenių neplėšo kupiūros, nesipuikuojate „elito“ viršūnėse. Garsiausi mados vardai yra arčiau nei galite pagalvoti. Maža to, originaliais madingais drabužiais ir aksesuarais galite pasipuošti už stulbinamai mažą kainą!

Sakote, skamba neįtikėtinai? Aktorė Kristina Savickytė-Damanskienė galvojo lygiai taip pat. Kol prisijungė prie uždaro internetinio klubo „MemberShop.lt“, nuodėmės vertomis kainomis prekiaujančio garsių prekių ženklų, tokių kaip „Guess“, „Puma“, „Wrangler“, „Miss Sixty“, „Calvin Klein“ ir kitais. Dabar moteris mėgaujasi net iki 75 proc. išpardavimais, kurie  kiekvieną savaitę dovanojami tik šio klubo nariams. Prisijungti prie uždaros bendruomenės, švenčiančios mados fiestą, gali visi, prisiregistravę ar gavę kvietimą. Arba tiesiog paspaudę nuorodą.

Pribloškė drauges

„Mados olimpas nėra taip aukštai, kaip galima būtų pamanyti. Jis pasiekiamas, visiems, kas suvokia jo vertę. Tai supratau prieš metus, kai atradau šį išpardavimų klubą. Tik užsiregistravusi, nebuvau aktyvi jo dalyvė. Viskas pasikeitė dėl draugių, kurioms išsiunčiau kvietimus. Po savaitės gaunu krūva žinučių su susižavėjimo aikčiojimais ir padėkomis. Pasaulinio lygio prekės ženklai už tokias žemas kainas jas tiesiog pribloškė. Tuomet ėmiau dairytis ir aš. Ir ką – pasiūlymai išties masinantys“, - sakė K. Savickytė-Damanskienė.

Aktorė prisipažino, kad nėra etikečių maniakė ir jos spinta nelūžta nuo gėrybių. „Į madą žiūru racionaliai. Tačiau patyriau, kad garsūs prekės ženklai garantuoja kokybę. Mano požiūriu, geriau turėti mažiau, bet išties ilgaamžius ir stilingus drabužius. Vardiniai džinsai, klasikinė palaidine – tai daiktai, tarnaujantys ilgus metus ir tinkantys bet kokiai progai. O kai mados garsenybių produkciją gali įsigyti daugiau nei per puse pigiau nei parduotuvėje, kodėl gi tuo nepasinaudoti. Kita vertus, pasipuošus dizainerio autoriniu darbu, visuomet jaučiuosi išskirtinė, pakyla nuotaika – tai suprantama moteriška silpnybė “, - šyptelėjo aktorė.

Jos teigimu, ypatinga priverčia pasijusti ir pati internetinio klubo aplinka. „Stilinga estetika dvelkia pats puslapis, nekalbant jau apie gaminius. Drabužiai eksponuojami profesionaliose nuotraukose, juos demonstruoja tikri modeliai, o ne kokie nors manekenai. Kas kart čia apsilankiusi, pasijaučiu tarsi prisilietusi prie aukštosios mados. Tokios, kuri matoma garsiausiuose mados žurnaluose. Skirtumas tik kas, kad čia gali tuos daiktus laisvai parsigabenti namo“, - pastebėjo aktorė.

Išpardavimų „nuotykiai“

Anot K. Savickytės-Damanskienės, vienas mieliausių „MemberShop.lt“ įsigytų prestižinių daikčiukų yra „Davidoff“ kvepalai. „Esu ištikima šios prekės ženklo kvapų gerbėja, kadaise pirkau šiuos kvepalus už kelis šimtus litų ir, įsivaizduokite mano nuostabą, kai per išpardavimą radau juos už pusę kainos. Toks pats „nuotykis“ atsitiko ir su „Samsonite“ rankine, garsaus prekės ženklo batais, akiniais. Čia už grašius radau net tablečių indaplovei!“, - neslėpė geros nuotaikos elegantiškoji televizijos laidų ir įvairių renginių vedėja.

Paklausta, kokių gėrybių uždarame klube dairosi šiuo metu, aktorė prisiminė artėjantį giminaitės gimtadienį. „Ši yra užkietėjusi kvepalų gerbėja, tad... idėjų dovanai toli neieškosiu“, - neslėpė moteris.

Užklupta klausimo, galbūt „MemberShop.lt“ asortimente ieškos pirkinių šiuo metu laukiamai trečiajai Damanskių šeimos atžalai, pašnekovė patikino, kad apie tai dar nesvarsto. „Laikas parodys, kol kas apie būsimus pirkinius negalvoju. Nebent apie gerus batus sau. Nesinori mokėti tūkstančių, o čia tikiuosi, rasti ką nors ypatinga už žmonišką kainą. Jau ėmiau laukti elektroninio laiško su informacija apie naujausią išpardavimą. Juk žiema ant nosies“, - planais pasidalijo K. Savickytė-Damanskienė.

Uždaras, bet narystė – nemokama

Madingas „MemberShop.lt“ buduaras nuolat pasipildo naujienomis. Be Stefanel, Wrangler, E.Armani, Boss, Adidas, Puma, CK jeans, Laura Biagiotti, Gant, Vagabond, Guess, Costume National, Byblos, Hot Diamonds, Pilgrim, Dyrberg Kern, Morgan, Reebok, Bronx, Zwilling, Villeroy &Boch,Pentax, Tigi, lietuvių dizainerių Sandros Straukaitės, Julia Janus, latvių prekės ženklo Hypnosis Fashion, netrukus čia bus galima rasti Calvin Klein batų, Ferre rankinių, Meltin Pot drabužių bei dar galybę prestižinių prekių. Jų asortimentas – ypač platus: nuo aksesuarų ir drabužių, iki namų apyvokos reikmenų, žaislų ir kt.

Uždaras interneto klubas „Membershop.lt” šiuo metu turi apie 100 tūkst. narių Baltijos šalyse. Registruotiems nariams ir jų draugams skirtas klubas kiekvieną savaitę kviečia į skirtingo garsaus prekės ženklo (-ų) išpardavimus su nuolaidomis iki 75 procentų. Registruotis nieko nekainuoja, tačiau būtina gauti kvietimą iš draugo, kuris jau yra klubo narys. Be to, pakvietus draugus į ši klubą, galima užsidirbti 10 Lt pirkiniams, po to, kai pakviestasis nusiperka pirmąją prekę. „Membershop.lt“ garantuoja, kad parduodamos prekės yra originalios, kadangi dirba tik su pačiomis kompanijomis gamintojomis arba jų oficialiais platintojais.

Išskirtinai portalo 1diena.lt skaitytojams – galimybė prisijungti prie uždaro išpardavimų klubo



NAUJAUSI KOMENTARAI

pedikai

pedikai portretas
reklamini straipsni ir rodykit kaip reklamini

Atsargiai

Atsargiai portretas
manau, kad čia apgaulė. Užsiregistravau, bet jokių instrukcijų taip ir negavau. be reikalo, dar paprasys pinigų už tai.

nare to Atsargiai

nare to Atsargiai portretas
esu pirkusi ne kartą iš membershop.lt, ir viskas sėkmingai :) Jeigu neaišku, kaip ką daryt, paskaityk DUK skyrelį, ten viskas aprašyta. Man čia paprasta el.parduotuvė, tik kad su didelėm nuolaidomis.:)
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių