- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Prabangos prekės ženklas „Louis Vuitton“ antradienį paskelbė, kad hiphopo atlikėjas Pharrellas Williamsas (Farelas Viljamsas) paskirtas naujuoju vyriškų drabužių skyriaus vadovu.
„Louis Vuitton“ džiaugiasi galėdamas pasveikinti Pharrellą tapus naujuoju vyrų meno direktoriumi“, – sakoma prancūzų mados namų pranešime.
Ph. Williamsas užima vietą, kuri liko laisva po Virgilo Abloh (Verdžilo Ablou) mirties nuo vėžio 2021-ųjų lapkritį.
49-erių vyras yra pripažinta muzikos pasaulio žvaigždė, pelnęs 13 „Grammy“ apdovanojimų ir dvi „Oskarų“ nominacijas, be to, jis jau daugelį metų yra mados šou pirmųjų eilių žvaigždė.
„Pharrellas Williamsas yra vizionierius, kurio kūryba apima tiek muziką, tiek meną, tiek madą – per pastaruosius 20 metų jis tapo visuotine kultūros ikona“, – teigė mados namai, priklausantys verslo grupei „LVMH Moet Hennessy - Louis Vuitton“ (LVHM).
Jo pirmoji „Louis Vuitton“ kolekcija bus pristatyta kitų metų birželį per vyrų mados savaitę Paryžiuje.
„Džiaugiuosi, kad Pharrellas grįžta į mados namus kaip naujasis vyrų meno direktorius po bendrų projektų su „Louis Vuitton“ 2004 ir 2008 metais“, – sakė mados namų generalinis direktorius Pietro Beccari (Pjetras Bekaris).
„Jo kūrybinė vizija, neapsiribojanti vien mada, neabejotinai ves „Louis Vuitton“ į naują, labai įdomų etapą“, – pridūrė jis.
Po pandemijos „Louis Vuitton“ pardavimai smarkiai išaugo, o bendrovės vertė šiuo metu viršija 20 mlrd. dolerių (18,66 mlrd. eurų) – tai padėjo jos patronuojančios bendrovės LVMH savininkui Bernardui Arnault (Bernarui Arno) tapti turtingiausiu pasaulio žmogumi.
Prancūzų prekės ženklas mielai naudojosi V. Abloh trejus metus trukusio darbo sukeltu ažiotažu, pasitelkdamas jo komandą ir kviestinius dizainerius pastarojo meto mados šou.
Praėjusį mėnesį jis surengė vieną labiausiai aptarinėjamų vyrų mados savaitės Paryžiuje šou, kuriame koncertavo popžvaigždė Rosalia (Rosalija) ir kurį rengė daug dėmesio sulaukęs jaunų dizainerių kolektyvas.
XX amžiaus dešimtajame dešimtmetyje kaip hiphopo grupės „The Neptunes“ narys išgarsėjęs Ph. Williamsas nebuvo dažnai minimas kaip galimas kandidatas į šią darbo vietą, tačiau jis puikiai dera su naujausiais prekės ženklo veiksmais, kuriais siekiama pritraukti jaunesnę, į gatvės drabužius orientuotą, auditoriją.
Jis bendradarbiavo su daugeliu mados prekių ženklų, įskaitant „Diesel“, „Chanel“, „Moncler“ ir „Adidas“.
2008 metais jis bendradarbiavo su „Louis Vuitton“ – vadovaujamas tuometinio meno vadovo Marko Jacobso (Marko Džeikobso) sukūrė papuošalų ir akinių nuo saulės liniją.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Įvaizdžio konsultantė: ne viskas, kas madinga, tinka jums3
Atšalus orams – amžina bėda: desperatiškai lendame į spintą, drabužiai virste virsta per duris, o apsirengti nėra ką. Pažįstamas jausmas? Ką daryti, klausiame kaunietės Giedrės Šimelienės. „Kviesti į pagalbą įva...
-
Kavos aparatų įvairovė
Kavos aparatų įvairovė šiuo metu yra stulbinanti. Nuo itin modernių ir futuristinių, leidžiančių bet kokio skonio ir stiprumo kavą pasigaminti vos vienu prisilietimu iki elegantiškų, romantišką praeitį primenančių kavos apara...
-
„Lietuvos balse“ – dvikovų etapas: netikėti įvaizdžiai4
Šį sekmadienį „Lietuvos balso“ projekte prasidės kovingasis dvikovų etapas. Projekto studijoje atsiras ir penktoji kultinė kėdė – ją užims iki šiol savo komandą atskirame kambaryje paslapčiomis rinkęs Free Finga. ...
-
Jaunoji dizainerių karta ir jos siūlomos patirtys
Pastaraisiais metais dešimtmečiais dizaino sąvoka labai išsiplėtė ir apima jau ne tik madą, plakatus ar mus supančius produktus. Jaunosios kartos dizaino kūrėjai dar studijų metais leidžiasi į įvairius temų, ne tik medžiagų ir form...
-
Mados dizainerė: tvarumas išliks, nes tiesiog neturėsime kito pasirinkimo6
Nors gyvena ir dirba sostinėje, mados dizainerė Justina Semčenkaitė gatvės madą stebi visur, kur tik nuvyksta. Kadangi dažnai lankosi Kaune ir Klaipėdoje, pastebėjo, kad šių miestų statistinis mados vartotojas labai skiriasi. ...
-
Makramė pynėja: kiekviename mazgelyje – geros emocijos3
Su Agniete Vaitulioniene sutariame kalbėtis, kol dukrelė miega pietų. Nuo jos, sako, viskas ir prasidėjo. „Gimus Amelijai, norėjosi širdžiai mielos veiklos. Viena pažįstama parodė makramė technika pintus kalėdinius žaisliukus. Užsiman...
-
Miegančiosios gražuolės sindromas: ką pagalvė žino apie tavo odą
Ar kada pagalvojote, kad ištikimiausia nakties draugė pagalvė – gali būti ne tik draugė, bet ir didžiausia odos priešė. O gal geriausia sąjungininkė? Kol ramiai miegame, mūsų oda išgyvena tikrą nuotykį, apie kurį dažnai...
-
Sapnų baidyklių kūrėja: magija slepiasi mažuose dalykuose1
Vėjyje besiplaikstančios močiučių servetėlės, pavirtusios ramaus miego sergėtojomis, levandų kvapo maišeliai norintiems giliai panirti į sapnų karalystę, sojų vaško žvakės – magiški nakties žibintai… Atrodo, vi...
-
Parfumerė J. Cinaitienė: kvapas mus paveikia žaibišku greičiu3
„Uoslė yra be galo svarbi, tačiau ją dažniausiai įvertiname tik netekę“, – šypsosi parfumerė Jolanta Cinaitienė. Natūralių kvepalų kūrėja atskleidžia, kaip mus veikia skirtingi kvapai ir kodėl tas pats aromatas vienam ga...
-
Antro šanso metamorfozės: siūlų likučiai tampa mielais žaislais1
Feisbuko paskyros „SiulasVirbalaiVaselis“ kūrėja Vilija Krasauskienė dienomis dirba rimtą darbą aplinkosaugos srityje, vakarais atsipalaiduoja megzdama žaislus iš siūlų likučių – tokių, anot jos, kur nei vienai kojinei, nei ...