Pardavimų augimo galima tikėtis tik metų pabaigoje

Koncerno "MG Baltic" valdomos didžiausios Baltijos šalyse mažmeninės drabužių prekybos grupės "Apranga" jau įžvelgia stabilumo ženklus, tačiau jie kol kas nėra susiję su atsigaunančių vidaus vartojimu.
Pasak "Aprangos" grupės generalinio direktoriaus Rimanto Pervenecko, mažmeninės prekybos rinka dar krenta 10-12 proc., todėl ir mažmenininkams nėra lengva pradėti dirbti pelningai, o padėtis Lietuvoje išlieka vienareikšmiškai prasčiausia iš visų Baltijos šalių, pirmadienį rašo dienraštis "Verslo žinios".

"Natūralu, kad šiais metais mažmeninės prekybos kritimas dar, matyt, išliks. Prognozuojame, kad tas kritimas gali stabilizuotis rugsėjo, spalio mėnesį. Galbūt metų pabaigoje mes galėtume tikėtis šiokio tokio augimo, bet ne anksčiau", - tvirtino R.Perveneckas.

Jo teigimu, "Apranga" svarsto apie tam tikrą parduotuvių atnaujinimą, apie naujų parduotuvių atidarymą galima būtų galvoti Estijoje, tuo tarpu Lietuvoje tinklas yra gerai išplėtotas ir jo pakanka patenkinti šiuo metu esančią paklausą.

"Kol neatstatysime pardavimų, apie plėtrą reikėtų pamiršti", - sakė R.Perveneckas. Tačiau ir parduotuvių uždarymų, anot jo, tikriausiai nebebus, tačiau kažkiek gali būti pakoreguotas išparduotuvių tinklas.

"Apranga" grupės pardavimai per septynis šių metų mėnesius buvo 193,1 mln. litų - 12 proc. mažiau nei tuo pačiu metu pernai.

"Aprangos" akcijos kotiruojamos NASDAQ OMX Vilniaus biržos Oficialiajame prekybos sąraše.


Šiame straipsnyje: produktaiprekybakilimas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių