Mažmeninės prekybos apimtis Britanijoje padidino ir šaltis

Šių metų lapkritį Didžiojoje Britanijoje išaugo mažmeninės prekybos apimtys, nes didesnės maisto produktų kainos padidino jų vertę, o šalti orai padidino drabužių ir avalynės paklausą, paskelbė Britanijos mažmenininkų konsorciumas, kuriuo remiasi verslo naujienų agentūra „Bloomberg“.

Skaičiuojant pagal ilgiau nei 12 mėnesių veikiančiose parduotuvėse parduotų prekių vertę, šių metų lapkritį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, prekybos apimtys padidėjo 0,7 proc. Spalį metinis prieaugis siekė 0,8 proc. Neskaičiuojant pridėtinės vertės mokesčio (PVM) padidėjimo šių metų sausį, pardavimai „iš esmės buvo nuliniai“, praneša konsorciumas.

Remiantis statistiniais duomenimis, ne maisto produktų pardavimai internetu, paštu ir telefonu lyginamuoju laikotarpiu šoktelėjo 18 proc. Per tris mėnesius iki lapkričio maisto produktų pardavimai ūgtelėjo 2,2 proc.

„Žmonės mažina išlaidas, nes nerimauja dėl ateities, darbų ir finansinės padėties“, – sako mažmenininkų konsorciumo generalinis direktorius Stivenas Robertsonas (Stephen Robertson).

Mažmenininkai pastebi, kad nors šaltis padidino drabužių ir batų paklausą, kitų prekių pardavimai per pastarąsias dešimt dienų gerokai smuko.


Šiame straipsnyje: prekybaBritanijašaltis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių