Prekybos milžinas į Kauną atveda naujų rinkos žaidėjų Pereiti į pagrindinį turinį

Prekybos milžinas į Kauną atveda naujų rinkos žaidėjų

2008-05-16 14:11

Naujasis „Akropolis“ vilios Lietuvoje dar neskanautais patiekalais ir iki šiol Kauną aplenkusiais prekiniais ženklais

Naujasis „Akropolis“ vilios Lietuvoje dar neskanautais patiekalais ir iki šiol Kauną aplenkusiais prekiniais ženklais

Baigiamame statyti prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ jau pasirašytos beveik visos patalpos nuomos sutartys su verslininkais. Kauniečius šio prekybos ir pramogų milžino savininkai bandys nustebinti pirmaisiais Lietuvoje ir netgi Baltijos šalyse atidarytais gerai pasaulyje žinomais greito maisto, picerijų, Tolimųjų Rytų restoranais.

Tarp šimtų populiarių parduotuvių bus ir Kaune iki šiol nematytų prekinių ženklų. Jų atstovai, kaip ir kiti verslininkai, neabejoja sėkme. Kai kurie užsiminė, kad „Akropolis“ jiems yra saugiklis įžengiant į antrąjį šalies miestą.

„Akropolio“ atidarymas planuojamas balandžio 10 d.

Picų ir egzotiškų patiekalų karalija

Išalkusius „Akropolio“ lankytojus gundys 10 restoranų. Ypač džiaugtis turėtų picų mėgėjai. Kol kas tik užsienyje buvo galima paskanauti pasaulinio tinklo „Pizza Hut“ patiekalų. Būtent Kaune pirmą kartą bus galima palyginti šios garsios picerijos patiekalus su kitų šalia įsikursiančių picerijų kepiniais.

Su visame pasaulyje žinomu picų gigantu konkuruos „Čili pica“, „Delano pica“, pirmą restoraną Kaune atidarysiantis restoranas „Mambo pica“.

Kaunas taps pirmuoju greito maisto rinkos poligonu Baltijos šalyse dar vienam garsiam tinklui „Kentucky Fried Chicen“. 11 tūkst. restoranų pasaulyje turinti amerikiečių kompanija garsėja įvairiais greitai patiekiamais vištienos gaminiais.

Egzotiškų patiekalų mėgėjai galės išbandyti žinomo Tolimųjų Rytų virtuvės restoranų tinklo „Gin Bei“ patiekalus. Tai irgi pirmasis šios kompanijos žingsnis Lietuvos rinkoje.

Pasak Kauno prekybos ir pramogų centro valdytojos Renatos Jakubčionienės, po „Akropolio“ stogu veiks ir jau žinomi restoranai „Čili kaimas“, „Bajorkiemis“, „Delano“, pirmasis Kaune restoranas „Bravarija“. Pastarojo restorano rinkodaros projektų vadovė Inga Žukovskytė sakė, kad čia, kaip ir sostinėje, lankytojai galės ragauti vietoje verdamo alaus. „Neabejoju, kad būsime populiarūs ir Kaune, - tikisi ji. – Įspūdingo dydžio bravoras bus matomas iš atokiausių restorano kampelių. Stebėti alaus virimo procesą ir mėgautis šviežiu alumi, sočios, naminės virtuvės patiekalais restorane galės apie 450 žmonių. Bendras dviejų aukštų alaus daryklos plotas bus 1300 kv. metrų.”

Siūlys naujoves

Daug ploto bus skirta avalynės ir drabužių parduotuvėms. Tarp jų akivaizdi lyderė – bendrovė „Aprangos grupė“. Ji nusprendė atidaryti 9 parduotuves, kurios užims 5,7 tūkst. kv. metrų plotą, kuris mažai nusileidžia „Maximai“.

„Kauno „Akropolyje“ atidarysime pirmąją Lietuvoje prekinio ženklo „S.Oliver“ laisvalaikio stiliaus drabužių parduotuvę, - sakė „Aprangos grupės“ marketingo direktorė Irma Marcinkienė. – Pirmą kartą Kaune pradės veikti ir prekės ženklų „Mexx“, „Zara“, „Pull and Bear“, „Bershka“ parduotuvės“. Ji teigė neabejojanti jų sėkme. „Dideli prekybos centrai pritraukia daug klientų, - įsitikinusi I.Marcinkienė. Turime tris parduotuves „Megoje“, kurios sulaukia daug pirkėjų. Kaunui reikėjo dar bent vieno tokio prekybos centro, todėl nekantriai laukiame „Akropolio“ atidarymo.”

„Akropolyje“ veiks ir „Promod“, „Esprit“, „Replay“, kailinių „Imperio“ parduotuvės, drabužių vyrams salonas „Celio“, avalyne prekiaujanti „Alekante“, apatiniu trikotažu – „La Senza“, „Etam Lingerie“ ir daugelis kitų.

Centre bus gausu ir interjero salonų - „Alan Deko“, „Im deco“, „Art house“, „Ornamentum“. Pastarojo direktorius Tomas Zaveckas prisipažino, kad be „Akropolio“ jų įmonė įžengti į Kauną dar nesiryžtų. „Užsieniečiai stebisi, kad interjero, dizaino parduotuvės glaudžiasi prekybos centruose, tačiau Lietuvoje tokia realybė – tik čia esame užtikrinti pakankamu pirkėjų srautu“, - sakė jis.

Buitinės technikos parduotuvių tinklo „Elektromarkt“ marketingo direktorius Irmantas Viliūnas teigė, kad įmonė kauniečiams pasiūlys italų kompanijos MGM sukurtą salono koncepciją. „Lankytojai nemokamai galės peržiūrėti DVD filmus, išbandyti kompiuterinius žaidimus, technikos galimybes, siūlysime vaišių, kitų pramogų, - tvirtino jis. – Taip pat, be įprastų, prekių siūlysime didesnį nei kitur prabangių, garsių firmų gaminių pasirinkimą.”

„Akropolyje“ taip pat veiks ledo arena, septynių salių kino teatras, kazino.

Veržiasi daug verslininkų

„Kiekvieną dieną sulaukiame pasiūlymų nuomotis plotus ne tik Kauno, bet ir Vilniaus, Klaipėdos prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“, - teigė R.Jakubčionienė. - Rinkdami nuomininkus didelį dėmesį skiriame tam, kad jie geriausiai patenkintų mūsų lankytojų poreikius.”

Centre bus apie 200 operatorių. Valdytoja nenorėjo atskleisti derybų su jais užkulisių, tačiau, redakcijos žiniomis, Kauno „Akropolyje“ pretendavo maždaug trys įmonės į vieną vietą. Nutrūkus deryboms su vienais, dar ir dabar deramasi su laukiančiais eilėje.

Įmonės „Audimas“ rinkodaros vadovas Tomas Motiejaitis prisipažino, kad derybas su „Akropoliu“ pradėjo daugiau kaip prieš metus, dar nepradėjus statybų. „Nuomojamės patalpas Vilniaus ir Klaipėdos „Akropoliuose“, todėl laikomi patikimais partneriais“, - sakė jis.

Kai kurie nenorėję skelbtis verslininkai tvirtino, kad prekybos gigantas naudojasi savo privalumais. „Tenka daryti daug nuolaidų, derinti darbo laiką, išpardavimo akcijas“, - sakė vienos įmonės vadovas.

Parduotuvės „Džinsų stilius“ vadybininkė Rasa Vaidanavičienė kalbėjo, kad įmonės savininkai iš pradžių ketino nuomotis plotą „Akropolyje“. „Bet paskui jie nusprendė likti savarankiški, - teigė ji. – Galime patys skelbti akcijas, darbo grafikus. Iš pradžių planavome nutraukti parduotuvės nuomos sutartį Laisvės alėjoje. Tačiau palauksime, kol ji baigsis rugpjūtį, – tada jau matysime, ar miesto centras atsigaus po sąstingio, kuris greičiausiai įsivyraus pirmus mėnesius po „Akropolio“ atidarymo.”

„Akropolio“ plotą sudarys 81,5 tūkst. kv. metrų, iš jų prekybai bus skirta 56,8 tūkst. Į centrą investuota apie 320 mln. litų. Savininkai Kaune tikisi sulaukti apie 35-45 tūkst. lankytojų per dieną.

Bendra Vilniaus ir Klaipėdos „Akropolių“ operatorių apyvarta pernai buvo 1,1 mlrd. litų.

 

 

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų