Lietuvos Respublikos Vyriausybė 2002-05-29 nutarimu Nr. 780 Dėl specialių apskaitos dokumentų blankų užsakymo, gamybos, technologinės apsaugos, platinimo, įsigijimo ir sunaikinimo tvarkos bei mokesčiams apskaičiuoti naudojamų apskaitos dokumentų išrašymo ir pripažinimo tvarkos patvirtinimo (V.Ž., 2002, Nr. 55-2155) patvirtino specialių apskaitos dokumentų blankų užsakymo, gamybos, technologinės apsaugos, platinimo, įsigijimo ir sunaikinimo tvarką.
Šios tvarkos 38 punkte nurodyta, kad jeigu išrašymo metu specialūs blankai sugadinami (taip, kad jų negalima pataisyti nustatytąja tvarka), visi komplekto egzemplioriai ar dalys iš karto žymimi žodžiu Anuliuota, nurodoma anuliavimo data, anuliavimas turi būti patvirtintas dokumentą išrašiusio asmens parašu. Specialūs blankai grąžinami teritorinei valstybinei mokesčių inspekcijai, kurioje asmuo įregistruotas kaip mokesčio mokėtojas. Užsienio vieneto ar kito apmokestinamojo asmens vardu įsigyti specialūs blankai grąžinami tai teritorinei valstybinei mokesčių inspekcijai, kurioje buvo įsigyti. Šiuos blankus sunaikina teritorinė valstybinė mokesčių inspekcija ir apie tai praneša Valstybės dokumentų technologinės apsaugos tarnybai.
Tokiu būdu ūkio subjektų (asmenų) po 2002-06-30 anuliuoti specialūs apskaitos dokumentų blankai grąžinami įforminant perdavimo - priėmimo aktą.
Atkreipiame dėmesį, kad bus priimami tik anksčiau nurodyta tvarka anuliuoti specialūs apskaitos dokumentų blankai (krovinio gabenimo važtaraščiai nebus priimami, nes jie nepriskiriami anksčiau nurodytiems blankams).
Asmuo, grąžindamas anuliuotus specialios apskaitos dokumentų blankus, privalo pateikti įmonės įregistravimo pažymėjimą (originalą), jei fizinis asmuo PVM mokėtojas - PVM mokėtojo pažymėjimą, perdavimo - priėmimo aktą (du egzempliorius). Perdavimo - priėmimo aktą pasirašo vadovas (vardas, pavardė, asmens kodas, parašas, įmonės antspaudas).
Paminėti specialios apskaitos dokumentų blankai bus priimami nuo 2003-01-20 Kauno apskrities valstybinės mokesčių inspekcijos teritoriniame skyriuje, kuriame asmuo įregistruotas kaip mokesčių mokėtojas, tokiais adresais:
Kauno skyriuje - A.Juozapavičiaus pr. 57, 121 kabinetas, telefonas 405253;
Kėdainių skyriuje - Didžioji g. 17, 106 kabinetas, telefonas 52422;
Kaišiadorių skyriuje - Bažnyčios g. 4, 315 kabinetas, telefonas 51092;
Jonavos skyriuje - Vasario 16-osios g. 1, 1 aukštas, telefonas 61695;
Raseinių skyriuje - Vytauto Didžiojo g. 4, 4 kabinetas, telefonas 52358;
Birštono/Prienų skyriuje - Prienai, Laisvės a. 12, 25 kabinetas, telefonas 60392.
Priimami pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais nuo 9 iki 16 val., pietų pertrauka nuo 12.30val. iki 13.15 val. Dėl priėmimo prašome iš anksto susiderinti minėtais Realizavimo skyriaus telefonais.
Naujausi komentarai