Brangsta bankų paslaugos


2008-04-05
Brangsta bankų paslaugos

Išaugusios sąnaudos bankus verčia didinti paslaugų įkainius. Tiesa, kiek ir kokios sąnaudos padidėjo, bankininkai atskleisti nepanoro.

Nuo gegužės 6 dienos „Hansabanko“ klientai už paslaugas turės mokėti daugiau.

„Kainodaros pokyčius lėmė pastaraisiais metais gerokai išaugusios mokėjimo pavedimų ir sąskaitų tvarkymo operacijų sąnaudos“, – sakė „Hansabanko“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovas Antanas Danys.

Paprašyti pakomentuoti, kokios tai sąnaudos ir kiek jos konkrečiai išaugo, bankininkai liko nebylūs. „Įvardyti, kokios sąnaudos išaugo ir kiek, nenorėtume“, – poziciją išdėstė „Hansabanko“ atstovė spaudai Jorūnė Juodžbalytė.

Įsigaliojus naujam kainoraščiui, fiziniams ir juridiniams klientams paprastas mokėjimo pavedimas į Lietuvoje registruotus bankus, pateiktas „Hansabanko“ klientų aptarnavimo padaliniuose, kainuos nebe 3, o 4 litus, o tokia pati paslauga interneto bankininkystės sistemoje atsieis 1,2 lito.

Augs ir įmokų priėmimo paslaugų įkainiai. Už vieną operaciją elektroninės sistemos vartotojams teks mokėti 80 centų, o jei įmoka į Lietuvos valstybės ir savivaldybių biudžetus bei valstybės pinigų fondus neviršija 4 litų, įmoka bus nemokama. Daugiau teks pakloti ir už sąskaitos aptarnavimą. Šis, kas tris mėnesius mokamas mokestis, išaugs 50 centų ir sieks 1,5 lito.

Kylančios kainos, bankininkų teigimu, turėtų privilioti daugiau klientų naudotis elektroninės bankininkystės paslaugomis. „Apie 50 proc. visų mokesčių galima sumokėti tiesioginiu debetu, kuris yra nemokamas“, – aiškino J.Juodžbalytė.