Europos naujų automobilių rinka elektrifikuojasi, šis procesas – iššūkiai gamintojams. Kurie iš jų elektromobilių sferoje pataiko arčiausiai dešimtuko?
Kai transporto priemonėse pasirodė pagalbos vairuotojams sistemos, galinčios tam tikrais atvejais pakeisti žmogų, buvo teigiama, kad po kelerių metų vairuoti automobilių nereikės, – jie viską darys patys. Tačiau atsakymo, kada bus galima visiškai paleisti vairą iš rankų, vis dar nėra.
Nekyla dvejonių, kad ilgą laiką nuo komercinio transporto neatsiejami dyzeliniai varikliai nugrims į užmarštį, o juos pakeis naujo tipo elektrinės. Tačiau verslininkams ekologiškas automobilis turi būti ekonomiškai pagrįstas pasirinkimas.
„Toyota“ ir „Lexus“ siūlo vairuotojams unikalią paslaugą „Relax“: nuo 2022 m. balandžio 1 d. abiejų gamintojų automobiliams suteikiama dešimties metų arba 185 tūkst. nuvažiuotų kilometrų garantija.
Naudojantis automobilių sparčiojo įkrovimo stotelėmis, elektromobiliu visą Baltijos jūrą galima apvažiuoti greičiau nei per penkias dienas. Tai įrodė keliautojai Vitoldas Milius ir Aidas Bubinas.
Palydoviniu ryšiu paremta Lenkijos kelių mokesčių sistema "eToll" pradėjo veikti šiemet birželį, o nuo spalio 1-osios ji šioje šalyje – vienintelė. Lietuvos vežėjai iki šiol susiduria su jos veikimo trūkumais.
Naujausi elektromobiliai su viena įkrova gali įveikti daugiau nei kelių šimtų kilometrų atstumą. Tai leidžia be rūpesčių jais važinėti ne tik mieste, bet ir leistis į tolesnes išvykas, tačiau joms reikia tinkamai pasiruošti.