- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Komerciniai „Ford“ automobiliai – subalansuoti darbiniai arkliukai
-
Komerciniai „Ford“ automobiliai – subalansuoti darbiniai arkliukai
-
Komerciniai „Ford“ automobiliai – subalansuoti darbiniai arkliukai
-
Komerciniai „Ford“ automobiliai – subalansuoti darbiniai arkliukai
-
Komerciniai „Ford“ automobiliai – subalansuoti darbiniai arkliukai
Europos gamintojų asociacija skelbia, kad per aštuonis šių metų mėnesius naujų komercinių automobilių pardavimas Europoje išaugo 14,3 procentų. Vien per rugpjūtį šių automobilių paklausa išaugo 31,8 proc. Itin pastebimas kompaktinių furgonų populiarėjimas, neslūgstantis trejus metus iš eilės. Pernai, rinkdamiesi komercinį transportą, Europos pirkėjai pirmumą teikė „Ford“ markės automobiliams ir šiuo metu jie užima beveik 13 proc. rinkos.
Ekspertų teigimu, išaugusį komercinių automobilių populiarumą sparčiai besiplečianti internetinė prekyba, kurios prekėms pristatyti labiausiai tinka nedidelių gabaritų transportas. Be to, Europoje kuriasi nauji smulkūs paslaugas teikiantys verslai – dažymo, tinkavimo, santechnikos, smulkaus remonto paslaugų, kurių atstovų kasdieniame darbe šio tipo automobilis yra parankiausias.
„Ford“ automobilių populiarumą lėmė tiek atnaujinta „Transit“ modelių serija, tiek bendra situacija Europos šalių rinkose. Daugeliui įmonių komercinis transportas yra tarsi biuras ant ratų, tad joms yra svarbi automobilio išvaizda bei jo patikimumas, saugumas. Lietuviai išsiskiria ūkiškumu – priimant galutinį sprendimą lemiamu veiksniu tampa kainos bei kokybės santykis“, – sakė Justė Šataitė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.
Anot J. Šataitės, natūralu, jog įmonės skaičiuoja kaštus, todėl įsigydamos komercinius automobilius, jos mieliau renkasi trejų ar penkerių metų veiklos nuomą ar finansinį lizingą. Taip pat kreipiamas dėmesys į automobilio krovumą, tūrį, kuro sąnaudas, garantinį laikotarpį. Iš papildomos įrangos paketo klientai dažnai prašo kondicionieriaus, vairuotojo kabinos šildymo šaltu metų laiku bei laisvų rankų įrangos.
11 metų trijose Baltijos šalyse veikiančios švediško kapitalo įmonių grupės „Kemitek“ partneris ir vadovas Lietuvoje Andrius Malašauskas tikina, kad likus metams iki automobilių nuomos termino pabaigos, įmonėje pradedama rinkti informacija apie naujoves. Teiraujamasi kolegų, partnerių atsiliepimų. Išsirinkus reikalingo dydžio modelius, atliekami testiniai važiavimai, kuriuose dalyvauja įmonės personalas, kuriam teks tiesiogiai dirbti su automobiliais.
„Mūsų žmonės už automobilio vairo praleidžia daug laiko, todėl turi jaustis komfortiškai, jiems turi patikti transporto priemonė, kuri tampa jų antraisiais namais“, – pasakojo „Kemitek“ vadovas.
Anot A.Malašausko, įsigyjant automobilį, deramasi tris kartus: dėl automobilio kainos, automobilio finansavimo sąlygų bei atpirkimo kainos: „Turėdami šiuos tris dedamuosius, matome galutinį paveikslą“. Visus komercinius automobilius „Kemitek“ įsigyja veiklos nuomos būdu trims metams – kaip tik tiek trunka garantinio aptarnavimo laikotarpis. „Neturime laiko žaisti serviso“, – teigė jis.
Kitos trijose Baltijos šalyse veikiančios įmonių grupės „Alwark“ komercijos direktorius Julius Urbanavičius teigia, kad komercinio transporto pasirinkimą jų įmonėje dažniausiai lemia automobilio kaina, jo likutinė vertė, eksploatacijos sąnaudos, patikimumas bei automobilius aptarnaujantys serviso tinklai.
„Parduodame bei nuomojame įvairią techniką, teikiame serviso paslaugas. Patys vykstame į vietą aptarnauti bei remontuoti. Tad renkantis transportą nemažai reikšmės turi išplėtotas aptarnavimo tinklas. Žinoma, apie planuojamus įsigyti automobilius automobilius teiraujamės ir partnerių bei klientų nuomonės“, – sakė J. Urbanavičius.
„Alwark“ automobilių parke yra 40 „Ford“ markės automobilių. Daugiausia yra „Ford Transit“ bei „Ford Connect“ komercinių furgonų.
„Darbas mūsų sunkus, „vyriškas“, tad neturime laiko puikuotis. Automobilis mums – verslo partneris. Jame turi būti visko tiek, kiek reikia. Jei atvažiuotume per aukštos klasės automobiliu, klientui pasirodytų, jog mėtome pinigus. Todėl ir pasirinkome „Ford“. Būtent šios markės automobilius galėčiau pavadinti subalansuotais darbiniais arkliukais, atitinkančiais mūsų poreikius“, – pabrėžė „Alwark“ komercijos direktorius.
Kodėl pasirinko būtent „Ford“ panašiai kalbėjo ir „Kemitek“ vadovas. „Mūsų klientai kreipia dėmesį į tai, kokiais automobiliais atvažiuojame teikti paslaugų. „Ford“ yra ta mašina, kuri rodo, jog esame darbštūs, greiti, sugebame uždirbti pinigų, teikti optimalų servisą“, – sakė A. Malašauskas.
Anot jo, vienas kriterijų, kodėl prieš dvejus metus pasirinko „Ford“ buvo ir tai, kad buvo atnaujinta „Ford Transit“ automobilių linija. „Klientai iš karto pastebėjo, kad sekame rinkos naujovėmis“, – kalbėjo A. Malašauskas.
Įmonė turi 10 automobilių, iš jų 8 yra „Ford Transit“ – „Custom“ bei „Courier“.
Anot „Kemitek“ vadovo, „Ford Transit Courier“ pasirinktas, nes jo išmatavimai leidžia pasiekti visus įmanomus aptarnavimo taškus. Automobiliai parinkti manevravimui senamiestyje, kur yra sudėtingesnės automobilio statymo sąlygos, siauri pravažiavimai, be to, atsižvelgta į prekybos centrų požeminių stovėjimo aikštelių nedidelį aukštį. Didesnius „Fort Transit Custom“ markės furgonus įmonė naudoja tūriniams atvežimams, tarkime, pristatyti kelis popieriaus padėklus.
Komercinių automobilių „Ford Transit“ „ūkiškumą“ pastebėjo ir Panevėžyje veikiančios grūdų perdirbimo įmonės „Amilina“ vadovai. Daugiau kaip 40 automobilių „Amilina“ parke yra įvairių, tiek komercinių, tiek ir lengvųjų „Ford“ markės modelių: nuo „Ford Mondeo“, „Focus“ iki „Transit Connect“, „Transit“.
Apibūdindamas „Ford“ automobilius, šios įmonės Transporto skyriaus vadovas Kazys Čerškus teigė, kad jiems labiausiai patinka automobilio gebėjimas savyje suderinti prieinamą kainą, patogumą bei tinkamą išvaizdą. Be to, jis yra „minkštas“, gero matomumo vairuotojui, stabilus kelyje, ekonomiškas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Vyriausybė – už baudas iki 500 eurų užstačius svetimą automobilio vietą11
Vyriausybė pritaria siūlymui už automobilio stovėjimo vietos neteisėtą užėmimą tokios transporto priemonės savininką įspėti arba skirti jam piniginę baudą. ...
-
Dviračiu į kelią – ne paskubomis1
„Naujam sezonui dviratį geriausia ruošti rudenį“, – pataria legendinis Lietuvos sportininkas, dukart olimpinis čempionas Gintautas Umaras. ...
-
Gamintojų akistatos – vingiuotoje įkalnėje
Birželį jau 102-ąjį kartą bus rengiamos legendinės pakilimo į Paiko kalną lenktynės „Pikes Peak“. Joms specialius projektus kuria ne vien entuziastai, sporto komandos, bet ir automobilių gamintojai. Visų laikų trasos rekordas jau prikla...
-
Kelininkų gudrybės: vairuotojai piktinasi, ekspertai juokiasi53
Kelių tiesimą ne tik Lietuvoje gaubia mitai. Mūsų šalyje ne kartą nuvilnijo skandalai dėl plonesnio nei pridera asfalto sluoksnio, kurį kelininkai paklodavo naudodamiesi įstatymų spragomis. Ar pastaraisiais metais situacija pasikeitė? ...
-
„AutoTyrimai“: naujų lengvųjų automobilių balandį – 15 proc. daugiau
Naujų lengvųjų automobilių Lietuvoje balandį įregistruota 15 proc. daugiau nei prieš metus, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
Į gatves išriedėjo sunkvežimiai be vairuotojų: ar saugu?9
Be vairuotojo keliais važinės jau ir sunkvežimiai, bent jau Amerikos Teksaso valstijoje. Taip tikimasi išspręsti tolimųjų reisų vairuotojų trūkumą. Viliamasi, kad per ateinančius ketverius metus Jungtinių Valstijų keliuose riedės tūkstan...
-
Pusė autoservisų Lietuvoje – vis dar nelegalūs: kaip neatiduoti automobilio į blogas rankas?16
Apie tai, kokiame servise tvarkyti automobilį, kad įmonė tikrai būtų tvarkinga bei kur dėti nebenaudojamą automobilį, LNK žurnalistas kalbėjosi su aplinkos Apsaugos instituto direktoriumi Alfredu Skinuliu. ...
-
Nori daugiau tvarkos: nuomojami paspirtukai Kaune bet kur nesimėtys?16
Jau ne pirmą sezoną Kaune galima pasinaudoti nuomojamų elektrinių paspirtukų paslauga, tačiau mieste juos būdavo galima palikti bet kur. Ant takų ar šalikelėse numesti paspirtukai kėlė netvarką. Dabar planuojama įrengti specialias vietas, k...
-
Didinamas eismo saugumas ties IX fortu: keisis eismo organizavimas6
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad artimiausiu metu Kaune, kelyje ties IX fortu, bus atlikti eismo organizavimo pakeitimai. Siekiant šioje vietoje padidinti eismo saugumą ir sumažinti pavojingų situacijų kelyje skaičių, na...
-
Kauno bandymas suvaldyti sukčiaujančius vairuotojus baigėsi nesėkme: kas bus toliau?22
Kauno bandymas suvaldyti elektromobilių vairuotojus, kad šie nesukčiautų, baigėsi nesėkme, tad šią savaitę apmokestintos visos iki šiol buvusios nemokamos elektromobilių įkrovimo stotelės. Miestas sutaupys dešimtis tūksta...