- Pranešimas spaudai
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
-
Įsibėgėja kelio Molėtai–Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst....
Kovo pradžioje „Via Lietuva“ inicijuoti blogiausios šalyje kokybės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena rekonstrukcijos darbai įgauna pagreitį. Per mėnesį netoli 30 km siekiančioje atnaujinamo kelio atkarpoje jau atlikta 70 proc. visų paruošiamųjų darbų, išardyta 10 km ilgio betoninio kelio atkarpa.
Kovo 7 dieną kelio rekonstrukcijos darbai vienu metu buvo pradėti keliose Molėtai-Utena kelio vietose. Šiuo metu nuo Molėtų miesto pusės jau išardyta apie 6,5 km cementbetonio dangos, nuo Utenos miesto pusės – apie 3,5 km.
Iš viso per mėnesį, vykdant rekonstrukcijos darbus, atlikta 70 proc. paruošiamųjų darbų.
„Kaip jau ne kartą esu minėjęs, Utenos plento rekonstrukcija yra pirmoje prioritetinių darbų sąrašo vietoje. Labai tikiuosi, kad darbų sparta išlaikys tempą ir jau šiemet bus sutvarkyta visa Molėtai–Utena atkarpa, o pilnai atnaujintu plentu galėsime važiuoti kitų metų pabaigoje“, – sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Nors vis dar girdisi abejonių, kad pradėti kelio kapitalinio remonto darbai tarp Molėtų ir Utenos bus baigti pagal darbų apimtis ir greitį šiuo metu čia vyksta didžiausi ir sparčiausi kelio tiesimo darbai visoje Lietuvoje. Vos per mėnesį šiame kelyje išardyta 10 km betoninio kelio atkarpa, atlikta 70 proc. paruošiamųjų darbų, nepriklausomoje tyrimų laboratorijoje atlikti ir pirmieji senos betono dangos kokybės tyrimai. Kelią nuo Molėtų iki Utenos kapitaliai suremontuoti esame suplanavę iki šių metų pabaigos, todėl siekdami kokybiško ir ilgaamžio naujo kelio laiku, suplanuotų darbų vykdymo greitį privalome išlaikyti”, – sakė „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Tyrimai parodė, kad seno kelio betono danga neatitinka kokybinių mišinių ir medžiagų reikalavimų, todėl nuspręsta naujo kelio teisimui naudoti tik ilgaamžes ir kokybiškas medžiagas (...)
Pradėjus kelio Molėtai–Utena ardymo darbus nepriklausomoje laboratorijoje buvo atlikti ir betono dangos kokybiniai tyrimai. Tyrimai parodė, kad seno kelio betono danga neatitinka kokybinių mišinių ir medžiagų reikalavimų, todėl nuspręsta naujo kelio teisimui naudoti tik ilgaamžes ir kokybiškas medžiagas, antrą kartą išardyto betono nenaudoti. Tokie tyrimai bus kartojami ir kitose ardomo kelio atkarpose, jei tyrimai parodys, jog išardytas betonas yra kokybiškas, dalis jo bus panaudojama tiesiant naują kelią.
Kelio nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcijos metu suplanuota kapitaliai sutvarkyti dvi eismo juostas, įrengti autobusų sustojimo aikšteles su paviljonais, pėsčiųjų takus ir modernų apšvietimą. Šioje kelio atkarpoje taip pat numatyta įrengti ir nuo gyvūnų migracijos apsaugančias tinklo tvoras bei horizontalius barjerus, kurie padėtų sumažinti eismo įvykių skaičių gyvūnų migracijos metu. Atsižvelgus į kelyje fiksuojamus transporto priemonių srautus, atlikus transporto srautų modeliavimą, kapitaliai remontuojamame ruože ties sankryžomis numatyta įrengti papildomas kairiojo posūkio juostas.
Kelias Vilnius–Utena pastatytas 1979–1985 metais ir yra vienintelis iš betono blokų pastatytas kelias Lietuvoje. Karštuoju metų laiku betono plokštės kelyje dažnai iškildavo, tai kėlė pavojų eismo saugumui bei lėmė spūsčių kelyje susidarymą. Kelyje nuolat atsirasdavo išdaužos bei provėžos.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Pieno žvaigždės“ išmokės 6,3 mln. eurų dividendų
Viena didžiausių pieno perdirbimo įmonių šalyje „Pieno žvaigždės“, praėjusiais metais uždirbusi 13,3 mln. eurų audituoto grynojo pelno, šiemet dividendams skiria 6,3 mln. eurų, arba 0,14 euro akcijai. ...
-
„Rokiškio sūris“ dividendams vėl skyrė 5,25 mln. eurų
Viena didžiausių pieno perdirbimo bendrovių Lietuvoje „Rokiškio sūris“ dividendams šiemet kaip ir praėjusiais metais skyrė 5,25 mln. eurų – 15 centų akcijai. ...
-
Į naujos kadencijos „Baltpool“ ir „Litgrid“ valdybą išrinkti nauji nariai
Tarptautinės biokuro biržos „Baltpool“ naujos kadencijos valdyboje dirbs keturi nauji nariai – Dainius Liulys, Mindaugas Navikas, Simona Grinevičienė ir Valdemaras Bagdonas. ...
-
Į „Amber Grid“ valdybą išrinkti trys nauji nariai
Gamtinių dujų perdavimo sistemos operatorės „Amber Grid“ naujos kadencijos valdyboje dirbs trys nauji nariai – Peteris Loofas Healthas (Peteris Lofas Helthas), Alexanderis Feindtas (Aleksanderis Feintas) ir Darius Kašauskas. ...
-
„Mini Market“ parduotuvėje kauniečiai pirmieji atranda naujus skonius5
Jau kelios savaitės Kauno prekybos miestelyje „Urmas“ sėkmingai veikia nauja „Vikonda grupei“ priklausančios bendrovės „Sibena“ mažmeninių parduotuvių tinklo „Mini Market“ parduotuvė. Tai – it firmi...
-
„European Energy“ žaliojo kuro gamyklos Kretingos rajone nestatys, tęsia vietos paieškas3
Kretingos valdžiai nepritarus Danijos atsinaujinančios energetikos kompanijos „European Energy“ planams rajone statyti žaliojo kuro gamyklą, bendrovė sustabdė poveikio aplinkai vertinimą (PAV) Darbėnų seniūnijoje esančiame Auksūdžio ka...
-
„The Insider“: per Lietuvą į Rusiją atkeliauja nepakeičiami raketų ir dronų kondensatoriai
Tantalo kondensatoriai yra nepakeičiami elektroniniai elementai. Juos galima rasti įvairaus tipo įrenginiuose, įskaitant „Korsar“ ir „Shahed“ dronus, kuriuos Rusija naudoja prieš Ukrainą. Nepaisant tarptautinių sankcijų, t...
-
VMU sako, kad pertvarka bus naudinga, bet kai kurie Seimo nariai bijo privačių akcininkų5
Seimo opozicijoje dirbančių socialdemokratų atstovui Kęstučiui Vilkauskui prognozuojant, kad Valstybinių miškų urėdiją (VMU) šių metų pabaigoje pertvarkius į akcinę bendrovę joje gali atsirasti privačių akcininkų, susijusių su m...
-
„Hegelmann transporte“ vadovas T. Jurgelevičius: į priekį mus veda veržlumas2
Dvidešimtmetį pasitikusi transporto ir logistikos bendrovė „Hegelmann transporte“ šiandien – viena transporto sektoriaus lyderių, užaugusi, pasivijusi ir aplenkusi dalį šio sektoriaus senbuvių. ...
-
„Alvora“: draudimo naudoti rusišką metalą GIPL statybose nebuvo, tad keisti detalių nėra pagrindo2
Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai (VERT) įpareigojus gamtinių dujų sistemos operatorę „AmberGrid“ pakeisti 123 galimai rusiškos kilmės detales Lietuvos–Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL), projekto rangovė &bdqu...