M.Šarapova – ambicingas saldainiukas

Brangiausiai pasaulyje mokama atletė Marija Šarapova, šią savaitę prasidėjusiame Vimbldono turnyre siekianti jau antros karūnos, neapsiriboja vien tenisu. 26-erių sportininkė taip pat turi rimtų verslo ambicijų, o jos vardiniai saldainiai "Sugarpova" – tik jų dalis.

Kuria ateities planus

"Verslas ir sportas abu yra labai konkurencingi pasauliai, ir aš noriu būti geriausia abiejuose", – nesikuklino 2004 m. Vimbldono čempionė.

Saldainiai, atsiradę vien iš jos pačios pinigų, yra tik pradžia. M.Šarapova tikisi, kad jos prekės ženklas ateityje virs stipriu nepriklausomu komerciniu fondu, kuriam ji galės atsidėti palikusi profesionalų tenisą.

"Kai patyriau traumą, turėjau galimybę pagalvoti apie kitus variantus, be teniso", – sakė sportininkė, kalbėdama apie 2008–2009 m. laikotarpį, kai po peties operacijas iškrito iš sporto devyniems mėnesiams.

Sukurti saldainius jai užtruko dvejus metus. Pernai jie pasirodė Jungtinėse Valstijose, o šiemet buvo pristatyti Didžiosios Britanijos rinkai.

Nori priimti sprendimus

Anot "Forbes", M.Šarapova per visą karjerą jau uždirbo 26 mln. dolerių. Šio verslo žurnalo brangiausiai mokamų atletų sąraše ji užima 22 vietą, o tarp moterų yra pirmoji.

Bet tenisininkė juokiasi iš statistikos ir teigia, kad tai tėra tik skaičiai, o pagrindinė motyvacija pradėti saldainių verslą buvo ne finansinė nauda, o greičiau finansinės atsakomybės poreikis.

p>"Ilgą laiką maniau, kad noriu būti žmogumi, kuris priima verslo sprendimus, ar tai būtų finansiniai, ar kūrybiniai, ar reklamos sprendimai, – sakė ji. – Taip pat norėjau sukurti ką nors savo ne teniso srityje."

Sukaupė daug patirties

Saldainių gamyba užtruko dvejus metus, nes sportininkė norėjo nuodugniai išstudijuoti, ko dar yra rinkoje.

"Man tai buvo procesas, sujungęs kūrybiškumą ir prekės ženklo kūrimą", – sakė M.Šarapova.

Mažai ką stebina, kad ji norėjo sukurti savo prekės ženklą, nes sportininkė ir anksčiau aktyviai dalyvavo sudarant susitarimus su rėmėjais. Su ja troško dirbti "Porsche", "Nike", "Evian", "Samsung" ir kiti žinomi vardai.

"Turėjau daug patirties kūrybinėje veikloje kartu su savo verslo partneriais", – sakė M.Šarapova.

Bendrovei "Cole Haan" ji sukūrė liniją batelių, kurie tapo geriausiai parduodama šio gamintojo produkcija. "TAG Heuer" ji sukūrė saulės akinių liniją, kūrė eskizus "Nike" teniso drabužių linijai, kurią pamėgo ir kitos garsios tenisininkės. Viena įdomiausių patirčių jai buvo bendradarbiavimas su žinomu architektu Franku Gehry, kuris padėjo jai sukurti juvelyrikos dirbinių bendrovei "Tiffany".

Aistra – mada ir kosmetika

Paleidusi produktą cukraus pagrindu, ji sulaukė kritikos Vakarų pasaulyje, įskaitant Jungtines Valstijas ir Didžiąją Britaniją, kur kovojama su nutukimo problema.

"Tai suprantama. Pasaulis pilnas įvairių nuomonių, – pripažino M.Šarapova. – Visgi esu atletė ir pirma turėčiau žinoti, kas svarbu kūnui ir sveikai gyvensenai. Bet dienos pabaigoje, kai viską apsvarstau nuosaikiai, tai pradeda atrodyti normalu."

Taigi, kurią iš jau išbandytų krypčių ji pasirinks baigusi profesionalios tenisininkės karjerą?

"Manau, mano prekės ženklas gali vystytis keliomis kryptimis. Mada ir kosmetika yra mano aistra, ir aš matau galimybių šiose srityse", – ateities planais dalijosi M.Šarapova.

Sportininkę vilioją dizainerio profesija, nes joje nėra jokių įstatymų ir galima daryti tai, ko pageidauja siela.

Skonį formavo mama

Iš tiesų, ją kartais galima pamatyti pirmose eilėse per madų pasirodymus. Nors pati sportininkė renkasi griežto stiliaus drabužius ir dėl to, kad dažnai keliauja, skiria daug dėmesio patogumui, savo ateities kolekcijose ji sutiktų paeksperimentuoti ir su ryškiomis spalvomis bei neįprastais aksesuarais.

"Mėgstu rengtis madingais apdarais, kai tam pasitaiko proga. Tiesa, įdomiausia tai, kas man nutinka kasdieniame gyvenime, – būna vakarienė restorane su treneriu ir fizioterapeutu. Juk nevilksiu puošnių drabužių, nuo kurių gniaužia kvapą", – prisipažino sportininkė.

"Mano pirmieji prisiminimai apie persikraustymą iš Rusijos į Floridą, kai man buvo devyneri, yra susiję su tuo, kaip mama vaikščiojo po parduotuves, kad sau ką nors nusipirktų, – prisiminimais pasidalijo M.Šarapova. – Didieji prekybos centrai man buvo naujovė, nes nieko panašaus mano gimtajame Sočyje nebuvo. Mane stebino didelis prekių ir spalvų pasirinkimas. Mama visada pirkdavo neutralių atspalvių klasikinius drabužius. Štai tuomet aš ir pradėjau suprasti, kas yra kokybė, kas yra ilgalaikis pirkinys, kurį turėsi visada. Aišku, tuomet neturėjau pinigų tokiems pirkiniams, bet prisimenu, kaip man patiko tiesiog žiūrėti į tas visas gražias prekes. Ir man patikdavo viskas, kas buvo rožinės spalvos, – tai gana ilgą laiką buvo mano mėgstamiausia spalva. Nors dabar esu prisiekusi sau rinktis neutralias spalvas."


Vizitinė kortelė

Gimė 1987 m. Rusijoje, gyvena Jungtinėse Valstijose.

Viena iš šešių moterų WTA istorijoje, laimėjusių visus keturis Didžiojo kirčio turnyrus.

Populiariausia moteris atletė socialiniuose tinkluose, turi daugiau nei 10 mln. gerbėjų.

Įkūrė fondą, kuris padeda Černobylio vaikams ir kuriam žada skirti pajamų iš prekės ženklo "Sugarpova".



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių