Prokurorai konstatavo tai, ką ir taip visi žinojo: Z.Šličytės nėra už ką teisti. Kokį gi nusikaltimą padarė nepriklausomybei nusipelniusi teisininkė, kad net buvo pradėtas ikiteisminis tyrimas?
Jų yra ne šimtai, o tūkstančiai. Jie gyvena "komunalkėse", yra įsikalę į savo viršugalvius, kad skiepai – Vakarų sąmokslas ir kad sovietmetis iki šiol spindi gėrį, nors dabar už algą degtinės gali nusipirkti keliskart daugiau nei anuomet.
Mūsų ministras D.Kreivys yra kongenialus. Taip veikiausiai diagnozuotų kombinacijų feldmaršalas Ostapas Benderis. Ministras galėtų pretenduoti ir į Nobelio premiją. Už pasiekimus telkiant kongenialią mintį, apibrėžiančią elektrifikacijos Lietuvoje fenomeną. Kaip būtų galima įvardinti reiškinį, kai lietuviai perka elektrą 100 kartų brangiau nei švedai, bet nesupranta kodėl?
Skaičiau, kad vienai poniai nepatinka S.Pociaus straipsniai, o aš visą savaitę laukiu pirmadienio, kada "Klaipėdoje" išvysiu jo parašytus tiesos žodžius, nesuvyniotus į vatą.
Lietuvių valdžia, kaip visada, pirmiausia prisidirba, paskui jau kovoja su padariniais ir vėliau tai pateikia kaip strateginį laimėjimą. Na, dar su visa savo pritariančiųjų kohorta arogantiškai auklėja tuos, kurie neakli ir mato visas jų nesąmones.
Praėjus Spaudos atgavimo dienai, visad verta prisiminti vieną legendinį išsireiškimą. „Tūpas žurnalystas“. Taip kažkada politikos Viktoras apibūdino kažkokį ne itin iškilų žiniasklaidininką.
Valdantieji toliau kaunasi ne su priežastimis, o su pasekmėmis. Ir šįsyk į tą mūšį nukreipė pareigūnus, kurie vėl turėjo semti politikų privirtą košę. Juk ir durnam aišku, kad nuo šiandien įsigaliojantys draudimai yra segregaciniai ir antikonstituciniai. Kad ir ką kalbėtų valdančiuosius aptarnaujanti buvusi KT persona, kurio išvedžiojimus faktiniais argumentais sutrynė advokatų vadas I.Vėgėlė. Buvo gėda žiūrėti.
Kad šalis kuo greičiau atsisakytų ją iki šiol tebekamuojančių bolševikinių įpročių, darbo žmonių švenčių, "kolektyvų" ir to infuzorinio "prie sovietų buvo geriau", reikėtų kuo daugiau Vakarams būdingos masinės kultūros.