„Lietuvos geležinkelių“ grupė (LTG) teisėtai atmetė rentgeno sistemų įrengimo Stasylų ir Kybartų stotyse konkurse dalyvavusios vienos didžiausių šalies statybos kompanijų „Autokausta“ pasiūlymą, nusprendė teismas.
Nauja „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės korporatyvinių reikalų direktore paskirta Agne Belickaite teigė esanti įsitikinusi, jog ją įdarbindama įmonė laikėsi visų procedūrų, o sprendimai, anot jos, bus priimami po Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos (VTEK) išaiškinimo.
Kaliningrado srities valdžios atstovams pareiškus, kad baigiasi Lietuvos nustatytos tranzitu per ją gabenamų naftos ir cemento krovinių kvotos, „Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) BNS pranešė, kad šiemet dar gali būti pervežta apie 600 tūkst. tonų šių prekių.
Vyriausybė su „Lietuvos geležinkeliais“ (LTG) tikisi iki metų pabaigos pagaliau baigti derybas ir pasirašyti įmonei itin svarbią dešimties metų trukmės keleivių vežimo sutartį – ji būtų pasirašoma pirmą kartą įmonės veiklos istorijoje. Tačiau susisiekimo ministras Marius Skuodis šios kelerius metus derinamos sutarties nesieja su besibaigiančiu LTG skelbtu 200 mln. eurų vertės elektrinių traukinių pirkimo konkursu.
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) generalinis direktorius Egidijus Lazauskas tvirtina, kad jeigu Europos Komisijos (EK) sprendimas išliktų toks, koks buvo, ir Lietuva toliau draustų tam tikrų prekių tranzitą į Kaliningradą, tranzito srautas per Lietuvą sumažėtų apie 40 proc. Pasak jo, praeitais metais tranzitas į Kaliningradą sudarė apie 20 proc. nuo visų krovinių, 10 mln. tonų įvairios produkcijos.
Ketvirtadienį iš Ukrainos grįžęs bandomasis „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ traukinys į Lietuvą atgabeno gyvulių pašarams skirtą priedą liziną, BNS patvirtino LTG atstovas.
Nepaisant to, kad tokios valstybės valdomos įmonės, kaip „Lietuvos paštas“ ir „Lietuvos geležinkeliai“ skelbia apie darbuotojų skaičiaus mažinimą, ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė įsitikinusi – per artimiausius metus jos gali atnešti kur kas didesnę finansinę grąžą valstybei.
Iš valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės įmonių LTG „Infra“ ir „LTG Cargo“ gali būti atleista mažiau darbuotojų nei skelbia grupės vadovybė, sako Lietuvos geležinkelininkų profesinių sąjungų susivienijimo pirmininkas.