Užbaigtas trejų metų trukmės projektas, kurio metu modernizuotas laivybos kelias Nemuno žemupiu. Daugiau nei 200 km ilgio ruožas nuo Kauno iki Kuršių marių tapo tinkamas keleivinei, krovininei ir pramoginei laivybai.
Verslas tikina, kad krovinių plukdymas baržomis Nemunu – anksčiau populiarus ir dabar beveik išnykęs pervežimo būdas – šiandien būtų perspektyvus logistikos kelias. Tačiau ilgiausia šalies upė dar nepritaikyta didelių krovinių srautų gabenimui – žadama, jog krovininė laivyba upe atgims per artimiausius kelerius metus.
Atkuriama krovininė upinė laivyba Nemunu. Antradienio rytą tarptautiniame Marvelės uoste Kaune prisišvartavo pirmoji Lietuvoje po nepriklausomybės atkūrimo barža, atplukdžiusi krovinį iš Klaipėdos jūrų uosto.