Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) ketvirtadienį pradėjo komunikacijos kampaniją „Spustelk atsargumą“, kuria skatins paspirtukininkus važinėti saugiai bei kultūringai ir vadovautis kelių eismo taisyklėmis.
Siekiant didinti neįgaliųjų ir kitų socialinę atskirtį patiriančių asmenų integravimą į darbo rinką, šalyje bus vykdoma komunikacijos kampanija darbdaviams ir visuomenei.
Neapsisprendusiųjų dėl skiepų nuo koronaviruso nuomonei pakeisti Sveikatos apsaugos ministerija praėjusią savaitę paskelbė konkursą komunikacijos kampanijai įsigyti.
Vilniui ruošiantis 700 metų jubiliejui, pradedama rengti ilgalaikė komunikacijos koncepcija, apimsianti konkursus, televizinius projektus, renginius ir kitas priemones.
Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) už milijoną eurų ketina įsigyti kampanijos, kuri ugdytų sąmoningumą didinant nepakantumą „šešėliui“, viešinimo paslaugų.