Legendinį, 26-ąjį kartą surengtą istorinių automobilių ralį „Monte Carlo Historique“ be nuostolių užbaigė visi Lietuvos ekipažai, o vienas jų iškovojo trofėjų.
Ne tik Lietuvoje gerai žinomi istorinių automobilių ralio gerbėjai Tadas Vitkevičius ir Feliksas Krivickij'is iš dirbtuvių jau išvairavo savo naująjį kūdikį – „Saab 96 V4“, kruopščiai parengtą vasario 1-ąją prasidėsiančiam „Rally Monte Carlo Historique“.
Savaitgalį kartu su šventine panevėžiečių, mininčių miesto įkūrimo 519-ąsias metines, kolona finišavo „Vilduja“ istorinių automobilių ralis Prezidento Antano Smetonos keliais“.
Tiek akį traukiančių senų, istoriniais vadinamų automobilių vienoj krūvoj iki šiol dar nėra regėję nei Buivydžių, nei Šumsko ar Medininkų, nei Lentvario, Sudervės, Maišiagalos ir kitų Rytų Lietuvos miestelių, kurių neaplenkė savaitgalį finišavusio Vilduja istorinių ralio „Palei rubežių“ maršrutai.
Nors paraiškų pateikimo terminai į rugpjūčio 31-ąją Vilkaviškyje prasidėsiantį istorinių automobilių ir motociklų ralį dar nesibaigė, dalyvauti jame jau pareiškė norą daugiau nei trys dešimtys ekipažų.
Kol visos Lietuvos žurnalistai ruošiasi gegužės pabaigoje vyksiančiam „Spaudos raliui“, dar kitaip vadinamu žurnalistų raliu, savo techniką blizgina ir trečią kartą drauge su šiuo renginiu vyksiančio istorinių automobilių ralio dalyviai.
Kavarske finišavo istorinių automobilių ralis, skirtas atkurtos Lietuvos 100-čiui. Padedama rėmėjų jį surengė viešoji įstaiga „Saugus ratas“ kartu su Lietuvos techninės apžiūros įmonių asociacija „Transeksta“.
Birželio 24 d. Jonavos rajono keliais dundės istorinių automobilių ir motociklų ralis. Galima drąsiai tvirtinti, jog tiek antikvarinės autotechnikos, kiek jos tą Joninių šeštadienį riedės Jonų respublikos miestų ir miestelių gatvėmis bei rajono keliais, šio bemaž geografinio šalies centro žmonės dar nėra regėję.