Elektriniai paspirtukai Kaune nuomojami jau keletą metų, tačiau vis daugėja konfliktinių situacijų. Piktinasi ir pėstieji, ir vairuotojai. Paspirtukininkų sutramdyti neįmanoma?
Klaipėdiečiai pastebėjo, kad, pavasarį į gatves išriedėjus paspirtukininkams, padaugėjo ne tik avarinių situacijų, Kelių eismo taisyklių pažeidėjų, bet ir įvairiose miesto vietose besimėtančių paspirtukų.
Prasidėjus pavasariui, uostamiesčio gatvėse pastebima vis daugiau policijos pareigūnų reidų. Paspirtukininkai stebimi akyliau, jiems primenamos Kelių eismo taisyklės (KET) ir už pažeidimus gresianti atsakomybė.
Sekmadienį balsavime dalyvavę Paryžiaus gyventojai didžiąja balsų dauguma balsavo už tai, kad Prancūzijos sostinės gatvėse neliktų nuomojamų elektrinių paspirtukų.
Paryžiaus rinkėjai sekmadienį balsuoja, ar uždrausti nuomoti elektrinius paspirtukus Prancūzijos sostinės, kuri buvo viena iš pirmųjų, pradėjusių naudoti šią prieštaringai vertinamą miesto transporto rūšį, gatvėse.
Lietuvos kelių policijos tarnyba primena dviračių ir elektrinių paspirtukų vairuotojams: esate viešojo judėjimo dalyviai, tad privalote laikytis eismo taisyklių.
Netyla diskusijos dėl elektrinių paspirtukų – vis daugiau atsiranda juos visai uždrausti reikalaujančių klaipėdiečių. Tačiau uždrausti paspirtukus uostamiestyje veikiausiai būtų klaida, nes tai vis dėlto ekologiška transporto priemonė. Žadama tik griežtesnė kontrolė.
Svarstomi nauji elektrinių paspirtukų ribojimai. Žadama riboti greitį ir amžių – elektriniais paspirtukais galės važiuoti nuo šešiolikos metų. Taip pat reikės dėvėti liemenę ir šalmą. Kalbinti žmonės džiaugėsi ir pritarė naujiems nutarimams, nes, pasak jų, elektrinių paspirtukų naudojimas – chaotiškas, pranešė LNK.
Rugpjūčio 31-ąją Kauno pareigūnai sulaikė du vyrus, kurie įtariami katalizatoriaus vagyste. Šie, pastebėję policijos pareigūnus, iš įvykio vietos spruko elektriniais paspirtukais.