Portalo svečias

Algirdas Butkevičius

Algirdas Butkevičius

Lietuvos socialdemokratų partijos pirmininkas, Seimo narys
2010-02-12 11:59
Klausimas:
.Jūs vienas iš nedaugelio socialdemokratų neturinčių komunistinės praeities. Gal galit pasakyt kodėl jūsų partija daugiau atstovauja stambųjį kapitalą nei paprastus žmones? Gal todėl ir atsirado darbo partija LIetuvoj, kad jūs neatlikot savo rolės? 2. SAkykit kodėl ateinančiuos rinkimuos turėtume pasitikėti Jūsų partija?
Jonas
2010-02-12 11:56
Klausimas:
Ar dabartine sutartis su PKN Orlen leidzia Mazeikiu nafta parduoti bet kam, tame tarpe ir Rusijai?
Tomas
2010-02-12 11:53
Klausimas:
Norejau paklausti kodel jusu partijos nare Blinkeviciute pries rinkimus paskelbe kad Sodra turi sukaupus kaip niekad dideles santaupas, o po menesio paaiskejo kad sukaupus dideles skolas? Ar grazus toks manipuliavimas savo tautieciais?
2010-02-12 11:29
Klausimas:
ger.butkeviciau.-mano nuomone lietuvos ekonomika pradejo smukti mums istojus i sengeno erdve o ne per 3 naktiniu istatymu paras kaip jus teigiate.jeigu jus save laikote izvalgiais politikais reikejo viska padaryti kad kainos su lenkais butu suvienodintos o ne sudarytos salygos spekuliacijai [nesaziningam verslui].lietuvos ekonomika [burbuline] buvo sustojusi jau 2008 m.viduryje. jeigu sodros deficitas 2 milj.litu kiek lietuvaiciu valdant jums neteko darbo .ir taip toliau.
Rimvydas
2010-02-12 11:29
Klausimas:
Ar socialdemokratų vyriausybė grįžtų prie PVM lengvatų grąžinimo klausimo, jei taip, kokioms sritims sritims jas taikytumėte?
joris
2010-02-12 11:28
Klausimas:
Žiūrėkite - greit bus pasiektas pasikeitusių ministrų kiekis, kuris leis peržiūrėt visą Vyriausybės darbą. Ar įmanoma vėl vaivorykštinė koalicija?
laima
2010-02-12 11:15
Klausimas:
Kada atlyginimus susimazins seimo nariai ,ir vyriausybe iki 800lt.,nes nesimato ,kad tie zmones dirbtu.Kodel 9000lt. ,negauna paprastas darbininkas kuris tikrai dirba sunkiai,,Prasau atsakyti
Saulius G.
2010-02-12 11:00
Klausimas:
p. Algirdai, norėjau pasidomėti, kokia jūsų nuomonė dėl ką tik Vyriausybės išplatintos obligacijų emisijos? Juk jau net komerciniai bankai sutinka skolinti už mažesnes palūkanas, o mes skolinamės už didžiulius procentus ir dar džiaugiamės, kaip mums pasisekė? Ir ar nemanote, kad nuo gyvenimo skolintais pinigais reikėtų bandyti atprasti sparčiau, nes po 5 metų mus gali slėgti didžiuliai įsipareigojimai, kuriems vykdyti ir prognozuojamo ekonomikos augimo gali nepakakti?
Viktoraz
2010-02-12 10:57
Klausimas:
Kuo opozicijos parengta alternatyvi Vyiausybės programa skiriasi nuo tikrosios Vyriausybės programos? Mažinsit mokesčius, skolinsitės iš Tarptautinio valiutos fondo, didinsit pensijas? Iš ko finansuosit "Sodrą"
Mažeikiškis
2010-02-12 10:41
Klausimas:
Ar esate kaip nors prisidėjęs (žodiniu pritarimu ar kitaip) prie geležinkelio Mažeikiai – Rengė (Rygos kryptis) demontavimo?
Irena
2010-02-12 10:30
Klausimas:
Pasak reitingų agentūros „Moody‘s“, Lietuvos ekonomikai numatomi bent treji sunkūs metai, kuriuos lydės dideli biudžeto deficitai, besikaupianti valstybės skola, nusilpusios kapitalo įplaukos ir lėtas pajamų augimas. „Moody‘s“ prognozuoja, kad Lietuvos biudžeto deficitas 2009–2011 m. sieks apie 10 proc. BVP. Reitingų agentūros nuomone, Lietuvos ekonomikos ilgalaikio augimo potencialas gali sumažėti nuo 5–6 proc. iki 3–4 proc. Reitingo perspektyva neigiama, o tai reiškia, kad agentūros atstovai yra pasilikę erdvės jį peržiūrėti į blogesniąją pusę. Kokia Jūsų nuomone dėl Lietuvos ekonomikos augimo perspektyvos 2010 – 2011 m. dabartinės valdžios veiksmų kontekste?
Viktoraz
2010-02-12 10:25
Klausimas:
Pone Butkevičiau, opozicija nuolat tarkuoja Vyriausybę, kad ji blogai dirba, žlugdo verslą, priima blogus sprendimus. Tačiau pastaruoju metu Vyriausybė sulaukia vis daugiau pagyrimų iš Europos Komisijos, užsienio ekonomikos ekspertų. Tai kaip čia yra? Gal Kubilius viską gerai daro, o jūs klystate?
virgis
2010-02-12 10:01
Klausimas:
Ar butu maziau problemu jeigu mus Lietuvius tiesiogiai valdytu is Briuselio,o seima laikinai paleistu nes jie jau nesusitvarko.
[tauta]
2010-02-12 09:35
Klausimas:
Pavargau matyti seimunus nieko nedirbancius Lietuvos labui.Reikia pinigu .Pinigu yra.tik ne i ta kisene dedami. Laukiu ir nesulaukiu kada seimas dirbs savo darbus.Pastoviai matome tik klaidas .Ar nelaikas tiems kurie daro klaidas is seimo lauk ?Raskit nors viena darbdavi ,kures laikytu tokius darbuotojus kaip seimunai. Isgirskit pagaliau!
Augustas
2010-02-12 09:32
Klausimas:
Kokia galima koalicinė alternatyva dabartinei koalicijai - socialdemokratai plius tvarkiečiai plius darbiečiai plius liberalcentristai plius Valinskas ir/arba Sacharukas (arba jų atplaišos) plius mažutėlė Mišrioji grupė? Ar įmanoma dirbti tokiai sudėtingai ir labai margai koalicijai? Ar galima "vaivorykštė" dabartinio Seimo sąlygomis?
socialdemokratas
2010-02-12 08:10
Klausimas:
Ar Jums zinoma,kad Partijos skyriu pirmininkai,savo darbe nesivadovauja partijos Statutu o dirba "monarchijos" principu!!!
Ramūnas
2010-02-12 07:47
Klausimas:
Skaičiau spaudoje,kad ,atsistatydindamas Valantinas,dar spėjo perduoti bylą teismui dėl orouosto turto (pardavimus,perleidimus ir pan.(čia apie žemelį) tuo metu,kai jūs buvote susisiekimo ministru.Pakomentuokite prašau.Ačiū .
Ernestas
2010-02-12 07:21
Klausimas:
Du klausimai: 1) Kokie poltiniai svertai (vidaus, išorės) lėmė kai Jums vadovaujant Susisiekimo ministerijai buvo demontuotas geležinkelis Mažeikiai-valstybės siena (Rengės kryptis)? 2) Ar matote viešojo transporto reformos viziją (ji tikrai būtina)? Ačiū.
ARTŪRAS
2010-02-12 00:28
Klausimas:
Kokia jūsų nuomonė? Apie šios kadencijos seimo daugumą, kuri priima sprendimus iš kurių paprastam piliečiui jokios gerovės ir beje seimas nušviečiamas ne kaip seimas, o kaip skandalų žurnalas, o beje tai turėtu manau būti viesiems piliečiams pavyzdys ir pavizdinė įstaiga. Linkiu p. Butkevičiau imtis iniciatyvos ir parodyti valdančiai daugumai, kad jie dirba viska atbulai.
stanislava
2010-02-11 22:35
Klausimas:
pasakykite,ar dar ilgai tesis ta bedarbyste,ar sulauksim geru laiku,ar musu vaikai griz is uzsienio i savo tevyne salia savo tevu
Genute
2010-02-11 21:57
Klausimas:
Sildymo kainos Kaune kosmines.Kaip galima pazaboti Kauno savivaldybes ir "Kauno energijos" savivale keliant sildymo kainas Kaunieciams? Greitu laiku neuzteks penciju mokesciams susimoketi!!!
skaitytoja
2010-02-11 21:52
Klausimas:
p.Butkevičiau, klausiu Jūsų kaip žinomo ekonomisto ir politiko - kokių veiksmų patartumėte dabartinei Vyriausybei skubiai imtis, kad nors kiek dabartinė tragiška situacija Lietuvoje imtų gerėti, kad negrimztume toliau į dugną? Šiai Vyriausybei labai praverstų Jūsų patarimai (jeigu tik norėtų išgirsti)...
Valius
2010-02-11 21:51
Klausimas:
Ar jums neatrodo,kad Lietuvos pramone ispardavinejama uz grasius? As turiu omenyje Alytaus tekstile.Trys skustagalviai nusipirko didziausia imone uz 150000 doleriu ir buvo atleista tukstantis daugiau dirbanciuju.Ar tokiu budu yra "kuriama" Lietuvos pramone ir kuriamos darbo vietos.Noreciau suzinoti kas dave leidima sios imones sunaikinimui ir ar negalima si sanderi atsaukti kol nevelu, bent jau pastatu verte yra kur kas didesne nei auksciau pamineta suma.
Virginia
2010-02-11 21:44
Klausimas:
Kaip reagavote į A.Valinsko kalbą, pasakytą Seime svarstant generalinio prokuroro atleidimą?
Renata
2010-02-11 20:55
Klausimas:
Ger.p.Butkevičiau, kaip reaguojate į A.Valinsko kritiką Prezidentės atžvilgiu?
Renata
2010-02-11 20:08
Klausimas:
Ger. p. A.Butkevičiau, kaip Jūs vertinate A.Valinsko kritiką Prezidentės atžvilgiu?
Gustas
2010-02-11 19:07
Klausimas:
Tai ar bus interpeliacija premjerui Andriui Kubiliui? Kada? O kokiems nors ministrams?
Jonas
2010-02-11 19:04
Klausimas:
Gerb.p.A.Butkevičiau, kaip Jums atrodo. ar reikalinga seimo nariui L.Karaliui apkalta? Ar nevertėtų , kad STT ir kitose ministerijose pasidarbuotų, tai gal greičiau valdantieji pamatytų tai , ko lig šiol nenori matyti?
Kristina
2010-02-11 19:01
Klausimas:
Kada opozicija prades kazka veikti?Laukiam nesulaukiam.
moterele
2010-02-11 18:58
Klausimas:
Ponas Butkeviciau,jus laikau labai protingu ir kompetetingu zmogumi.Pasakykit kodel opozicija miega,kodel nesipriesina Kubiliaus kvailystem?Mes jau pavargom,tik ir tegirdim-verzkites dirzus,mazinsim algas,ismokas,pensijas.
Juozas
2010-02-11 16:57
Klausimas:
Ar negalite pasiulyti seime projekta del partiju.Registruoti partija tik turint 10 tukst. nariu.Duoti esancioms partijoms 6men. del persiregistravimo.Ir baigsis vienadienes partijos.
Būgnas
2010-02-11 16:56
Klausimas:
Kokia realiai yra gerb. Brazausko sveikata. Skalndo čia visokiausi gandai, jūs vis tiek kaip partijos pirmininkas turėtumėte pakomentuoti.
A. Gerulaitis
2010-02-11 16:53
Klausimas:
p. Butkevičiau, kada opozicija nuvers konservatorių vyriausybę, kuri baigia sužlugdyti Lietuvą.
MIlda
2010-02-11 16:26
Klausimas:
Kaip vertinate savo įpėdinio Masiulio nuolatinį šmėkščiojimą televizjos šou laidose - ypač per LNK. Ir durniiui aišku, kad už dyką ministrų niekas į šou laidas nekviečia. Kai jūs buvot ministru, nepastebėjau, kad lakstytumėte po tokius renginius
jurginas
2010-02-11 16:25
Klausimas:
Paaiškinkite, kas darosi Susisiekimo ministerijoje? Man toks jausmas, kad Masiulis ten negražius žaidimus žaidžia:' 1. Lietuvos geležinkeliais kažkaip labai ėmė domėtis vienas didelis koncernas LIetuvoje. Ar nebus jie nustekenti ir privatizuoti kartais? 2. Lietuvos paštas jau pasiekė Lietuvos kinos studijos stadiją, kai privatizuoti galima už litą, tik matyt niekas nesugalvoja, ką su juo galima būtų veikti ir už litą pasiėmus. 3. Kelinininų pelnai. Pastaraisiais metais, jų pelnai buvo kaip ir apkarpyti šiek tiek, bet pastaruoju metu vėl girdžiu, kad kam jau kam, o kelinininkams tai ir per krizę negaila... Ačiū už atsakymus
andree
2010-02-11 16:24
Klausimas:
kodel lietuvos pilieciai (vyriausybe) turi remti partinius klanus.uzsidirbkitir turesit(tik nevokit is liaudies)
jadvyga
2010-02-11 15:59
Klausimas:
Ar Jums neatrodo, kad sveikatos apsaugos ministras A.Čaplikas atsistatydino ne dėl Seimo pirmininkės pareikštų priekaištų, o bandydamas sprukti į "krūmus", išvengiant atsakomybės.
milda
2010-02-11 13:54
Klausimas:
kada grįšite į valdžia? jau nusibodo anarchija ;) o jei rimtai, su kokiomis partijomis eitumėte į koalciją ir ar rimtai galvojate apie valdžios perėmimą
Irena
2010-02-12 10:30
Klausimas:
Pasak reitingų agentūros „Moody‘s“, Lietuvos ekonomikai numatomi bent treji sunkūs metai, kuriuos lydės dideli biudžeto deficitai, besikaupianti valstybės skola, nusilpusios kapitalo įplaukos ir lėtas pajamų augimas. „Moody‘s“ prognozuoja, kad Lietuvos biudžeto deficitas 2009–2011 m. sieks apie 10 proc. BVP. Reitingų agentūros nuomone, Lietuvos ekonomikos ilgalaikio augimo potencialas gali sumažėti nuo 5–6 proc. iki 3–4 proc. Reitingo perspektyva neigiama, o tai reiškia, kad agentūros atstovai yra pasilikę erdvės jį peržiūrėti į blogesniąją pusę. Kokia Jūsų nuomone dėl Lietuvos ekonomikos augimo perspektyvos 2010 – 2011 m. dabartinės valdžios veiksmų kontekste?
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

2011 m. turėtų pradėti atsigauti Lietuvos ekonomika. 2010 m. Lietuvoje ekonominė situacija dar bus bloga, tačiau norint, kad 2011 m. įvyktų teigiami ekonominiai poslinkiai reikia, kad vyriausybė nuo diskusijos pereitų prie veiksmų, kurie duotų teigiamus rezultatus, nes šios vyriausybės didžioji problema, kad visuomenė nežino, kokių veiksmų artimiausiu metu imsis vyriausybė, nes tik žinant vyriausybės veiklos kryptis galima visuomenę sugrąžinti, kad ji pasitikėtų valstybe ir pati dalyvautų šiame procese. Tačiau , mano manymu, didžioji problema bus 2011-2012 m., kad mes valstybės biudžeto išlaidose turėsime numatyti apie 3 milijardus litų skolos aptarnavimo išlaidoms. Mano manymu, eurą Lietuvoje būtų galima įsivesti 2014-2015 metais. Gyventojų realus pajamų augimas turėtų prasidėti 2011 m. antrame pusmetyje, o taip pat ir nedarbo mažėjimas.

Dėkoju už pateiktus klausimus, atsiprašau, kad į visus klausimusnegalėjau atsakyti, visiems norėčiau suteikti vilties ir optimizmo sprendžiant mūsų šalyje įvairiausius klausimus. Iki pasimatymo!

Viktoraz
2010-02-12 10:25
Klausimas:
Pone Butkevičiau, opozicija nuolat tarkuoja Vyriausybę, kad ji blogai dirba, žlugdo verslą, priima blogus sprendimus. Tačiau pastaruoju metu Vyriausybė sulaukia vis daugiau pagyrimų iš Europos Komisijos, užsienio ekonomikos ekspertų. Tai kaip čia yra? Gal Kubilius viską gerai daro, o jūs klystate?
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Tikrai negirdėjau užsienio ekonomikos ekspertų teigiamų Lietuvos vyriausybės  vertinimų. Galėčiau aiškiai keliais pavyzdžiais pabrėžti, kokia yra ekonominė situacija Lietuvoje: pramonės produkcijos apimtys lapkričio mėnesį augo 0,3 %, gruodžio mėn. - virš 2 %, kai mūsų kaimyninėje šalyje Latvijoje, kur finansinė būklė daug blogesnė, pramonė išaugi beveik 9 %, o Estijoje - virš 3 %, ststybos darbų apimtys 2009 m. sumažėjo 56 % ir kol kas jokio atsigavimo šiame sektoriuje nematyti. Vidaus vartojimas ir toliau mažėja, šeimos biudžetų išlados dėl atlyginimų mažinimo ir pensijų ir pensijų mažinimo bei kitų socialinių išmokų apkarpymo taip past sumažėjo, individualių įmonių savininkų mokesčiai ženkliai padidėjo ir jiems deklaruojant metines pajamas už praeitus metus reikės sumokėti papildomusmokesčius ir dalis jų neįstengs to padaryti, o tai reikškia, kad dar padidės nedarbo lygis. Ekonomikos teigiami požymiai atsiras tada, kada sparčiais tempais pradės augti eksportas, kada pradės didėti vidaus vartojimas ir atsigauti smulkus ir vidutinis verslas.

virgis
2010-02-12 10:01
Klausimas:
Ar butu maziau problemu jeigu mus Lietuvius tiesiogiai valdytu is Briuselio,o seima laikinai paleistu nes jie jau nesusitvarko.
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Socialdemokratų partijos vadovybė yra pasiruošusi dalyvauti Seimo paleidime, jeigu turėtų pritarimą iš kitų politinių frakcijų Seime, nes mes praeitis kadencijos pabaigoje, kada buvo suformuota mažumos vyriausybė, siūlėme pirmalaikius Seimo rinkimus, tačiau nesulaukėme pritarimo ir kitų frakcijų. Tai , manau, ir šį kartą vargu, ar Seimo nariai sutiktų patys save "pasileisti". Žinant, kad po to gali būti neišrinkti į Seimą. Dėl valdymo iš Briuselio tikrai nepritariu, nes biurokratizmo įsigalėjimas tris kartus yra stipresnis negu šiuo metu Lietuvoje. Visa tai teko patirti dirbant vyriausybėje.

Augustas
2010-02-12 09:32
Klausimas:
Kokia galima koalicinė alternatyva dabartinei koalicijai - socialdemokratai plius tvarkiečiai plius darbiečiai plius liberalcentristai plius Valinskas ir/arba Sacharukas (arba jų atplaišos) plius mažutėlė Mišrioji grupė? Ar įmanoma dirbti tokiai sudėtingai ir labai margai koalicijai? Ar galima "vaivorykštė" dabartinio Seimo sąlygomis?
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Seimas yra išrinktas žmonių. Mano tikslas nėra valdžia dėl valdžios. Mūsų opozicinių frakcijų rengiama alternatyvi vyriausybės progtrama dėl to, kad mes galėtume vieni kitus patikrinti, ar tikrai turime bendrą požiūrį ir sutarimą į dabartinių problemų sprendimą. Tik bendrai susitarus dėl pirmalaikių žingsnių sprendžiant svarbiausias žmonių problemas, būtų formuojama valdančioji dauguma ir vyriausybė. Prie dabartini\ų opozicinių frakcijų būtų kviečiami ir Seimo nariai iš valdančiosios daugumos. TAip pat aš siūliau LR prezidentei duodamas interviu, kad būtų formuojama ir "vaivorykštinė" vyriausybė, tačiau jokio atsako neišgirdau.

socialdemokratas
2010-02-12 08:10
Klausimas:
Ar Jums zinoma,kad Partijos skyriu pirmininkai,savo darbe nesivadovauja partijos Statutu o dirba "monarchijos" principu!!!
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Tikrai tokios informacijos neturiu,būtų labai malonu, kad partijos bičiulis man paskambintų ir mane informuotų, kur tokie negeri dalykai vyksta.

Ramūnas
2010-02-12 07:47
Klausimas:
Skaičiau spaudoje,kad ,atsistatydindamas Valantinas,dar spėjo perduoti bylą teismui dėl orouosto turto (pardavimus,perleidimus ir pan.(čia apie žemelį) tuo metu,kai jūs buvote susisiekimo ministru.Pakomentuokite prašau.Ačiū .
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Kiek aš žinau, čia yra kalbama apie oro uuosto privatizavimą, kada buvo oro uostas privatizuotas aš neužėmiau susisiekimo ministro pareigų, tai buvo padaryta prie ankstesnių ministrų. Man būnant ministru joks turtas ponui Žemeliui nebuvo parduotas.

Ernestas
2010-02-12 07:21
Klausimas:
Du klausimai: 1) Kokie poltiniai svertai (vidaus, išorės) lėmė kai Jums vadovaujant Susisiekimo ministerijai buvo demontuotas geležinkelis Mažeikiai-valstybės siena (Rengės kryptis)? 2) Ar matote viešojo transporto reformos viziją (ji tikrai būtina)? Ačiū.
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

1. Jokie politiniai svertai nelėmė šio kelio demontavimo. Geležinkelių transporto inspekcija pateikė susisiekimo ministerijai aktą, kuriame buvo pabrėžta, kad šis kelias buvo avarinės būklės ir Susisiekimo ministerijoje valdybos posėdyje buvo nurodyta AB "Lietuvos geležinkeliai" vadovams sutvarkyti šį kelią iki tinkamos būklės, tačiau man yra nesuprantama, kodėl taip ilgai užsitęsė šio kelio rekonstravimo darbai.

2. Mūsų šalis yra tranzitinė šalis ir tikrai turiu aiškią viziją transporto reformos plėtrai, nes transporto sektorius turi išvystytą infrastruktūrą su Rytų ir Vakarų šalimis, reikalingi geri ekonominiai santykiai su Rusija, Baltarusija, Kazachstanu, Ukraina, Lenkija ir Baltijos bei Skandinavijos šalimis, organizuojant krovinių pervežimus automobilių keliais, geležinkeliais bei jūriniais keliais. Statant transporto logistikos centrus, pritraukiant privačias lėšas, taip pat labai svarbu geri tarptautiniai ekonominiai santykiai ir su kitomis išsivysčiusiomis šalimis.

ARTŪRAS
2010-02-12 00:28
Klausimas:
Kokia jūsų nuomonė? Apie šios kadencijos seimo daugumą, kuri priima sprendimus iš kurių paprastam piliečiui jokios gerovės ir beje seimas nušviečiamas ne kaip seimas, o kaip skandalų žurnalas, o beje tai turėtu manau būti viesiems piliečiams pavyzdys ir pavizdinė įstaiga. Linkiu p. Butkevičiau imtis iniciatyvos ir parodyti valdančiai daugumai, kad jie dirba viska atbulai.
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Tikrai imuosi įvairiausios iniciatyvos, teko ir asmeniškai su ministru pirmininku A. Kubiliumi turėti darbiniu pietus, taip pat teko keletą kartų susitikti su valdančiosios daugumos vadovais, tačiau jiems išsakyti pasiūlymai bei pastabos yra priimamos, bet atmetamos dėl to, kad šiuos siūlymus teikia opozicijos atstovai. Toks valstybės valdymo supratimas ir privedė šią šalį prie sunkios ekonominės bei socialinės padėties. Taip pat buvo siūloma nedidinti kai kurių mokesčių, nes tai neigiamai paveiks ekonomikos atsigavimą, tačiau visi pasiūlymai , įteikti mokesčių reformos metu, buvo atmesti, todėl dėl blogos vykdytos mokesčių reformos dabartinė vyriausybė negaudama didelės dalies pajamų į valstybės ir SODROS biudžetus, privalėjo sumažinti pensijas bei kitas socialines išmokas.

stanislava
2010-02-11 22:35
Klausimas:
pasakykite,ar dar ilgai tesis ta bedarbyste,ar sulauksim geru laiku,ar musu vaikai griz is uzsienio i savo tevyne salia savo tevu
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Manau, tai didžiausia problema šiuo metu Lietuvoje. Ši vyriausybė turėjo šią problemą pradėti spręsti 2008 m. pabaigoje. Tačiau ši vyriausybė suprato, kad reikiamažinti nedarbą tik 2010 m. sausio mėn., ko pasekoje Lietuva pagal emigracijos didumą tarp visų ES šalių yra antroje vietoje po Airijos. Ir emigracijos pats didžiausias augimas buvo 2009 m. Nedarbo mažinimas galimas tik skatinant ekonomiką, numatant prioritaretus toms sritims, kuriose išsaugomos darbo vietos garantuojamos pajamos žmonėms ir tai yra garantija biudžetams mokant mokesčius.

Genute
2010-02-11 21:57
Klausimas:
Sildymo kainos Kaune kosmines.Kaip galima pazaboti Kauno savivaldybes ir "Kauno energijos" savivale keliant sildymo kainas Kaunieciams? Greitu laiku neuzteks penciju mokesciams susimoketi!!!
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Manau, kad ši problema yra viena iš aktualiausių mūsų šalyje.Žmonėms, kurių pajamos sąlyginai yra žemos, išlaidos už šildymą turi būti kompensuojamos savivaldybės, žiūrint į perspektyvą vis dėlto reikia ieškoti sprendimo būdo, kaip sumažinti šilumos energijos gamybos kaštus , ieškant alternatyvių energetinių šaltinių, stengiantis mažinti dujų suvartojimą mūsų šalyje.

skaitytoja
2010-02-11 21:52
Klausimas:
p.Butkevičiau, klausiu Jūsų kaip žinomo ekonomisto ir politiko - kokių veiksmų patartumėte dabartinei Vyriausybei skubiai imtis, kad nors kiek dabartinė tragiška situacija Lietuvoje imtų gerėti, kad negrimztume toliau į dugną? Šiai Vyriausybei labai praverstų Jūsų patarimai (jeigu tik norėtų išgirsti)...
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Šiuo metu pirmiausia reikėtų spręsti nedarbo mažinimo problemas, emigracijos stabdymą, šešėlinės ekonomikosmažinimą, vidaus vartojimo didinimą ir sukuriant geresnes sąlygas smulkiam ir vidutiniam verslui. Pirmiausia reikėtų nukreipti investicijas ekonomikos skatinimui, išsaugant darbo vietas. Efektyviau ir racionaliau panaudoti ES skirtas lėšas. Grįžti prie mokesčių reformos, kuri galėtų paskatinti vidaus vartojimą, sudarant sąlygas gyventojams gauti geresnes pajamas. Taip pat reikalingas atsakingesnis ir kruopštesnis darbas su komerciniais bankais, kurie taip pat turėtų prisiimti atsakomybę už ekonominę krizę. Komerciniai bankai privalėtų paskolų mokėjimo grąžinimą gyventojams, kurie neteko darbo, atidėti vėlesniam laikotarpiui ir neskaičiuoti delspinigių. Taip pat būtina stengtios atgaivinti statybos sektorių, įgyvendinant viešosios ir privačiosios partnerystės modelį, taip pat skelbiant viešuosius konkursus statybos darbams stambiems projektams, kuriuose laimėtojas turėtų pats finansuoti šią statybą, o valstybė atsiskaitytų per 10-15 metų. Taip pat reikėtų skirti didelį dėmesį eksporto augimui dėl to, kad kai kuriose išorinėse šalyse (Lenkijoje, Vokeitijoje, Danijoje) atsigauna ekonomika ir importas šiose šalyse auga.

Valius
2010-02-11 21:51
Klausimas:
Ar jums neatrodo,kad Lietuvos pramone ispardavinejama uz grasius? As turiu omenyje Alytaus tekstile.Trys skustagalviai nusipirko didziausia imone uz 150000 doleriu ir buvo atleista tukstantis daugiau dirbanciuju.Ar tokiu budu yra "kuriama" Lietuvos pramone ir kuriamos darbo vietos.Noreciau suzinoti kas dave leidima sios imones sunaikinimui ir ar negalima si sanderi atsaukti kol nevelu, bent jau pastatu verte yra kur kas didesne nei auksciau pamineta suma.
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Manau, kad šitas sprendimasbuvo priimtas skubotai, neturint jokių ekonominių skaičiavimų, kokią žalą ir nuostolius patirs primiausia žmonės, kurie dirbo šioje bendrovėje. Nebuvo atsižvelgta ir įvertinta, kur atleisti žmonės bus įdarbinti. Rodos, šį sprendimą priėmė ankstesnė buvusi Ūkio ministerijos vadovybė. Manau, kad būtų tikslinga kreiptis į generalinę prokuratūrą dėl pardavimo kainos nustatymo teisingumo.

Virginia
2010-02-11 21:44
Klausimas:
Kaip reagavote į A.Valinsko kalbą, pasakytą Seime svarstant generalinio prokuroro atleidimą?
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Šią kalbą vertinu kaip dar anksčiau ėjusio Seimo pirmininko pareigas A. Valinsko ir Respublikos prezidentės ankstesnių nesutarimų rezultatą.

Renata
2010-02-11 20:08
Klausimas:
Ger. p. A.Butkevičiau, kaip Jūs vertinate A.Valinsko kritiką Prezidentės atžvilgiu?
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Labai sunku vertinti savo kolegų kritiškus pasisakymus prezidentės atžvilgiu, nes mano pozicija yra nekritikuoti Respublikos prezidentės, o pakviesti ją aktyviau dalyvauti vidaus politiniame gyvenime ir imtis iniciatyvos soprendžiant nedarbo, emigracijos, šešėlinės ekonomikos ir kt. problemas.

Gustas
2010-02-11 19:07
Klausimas:
Tai ar bus interpeliacija premjerui Andriui Kubiliui? Kada? O kokiems nors ministrams?
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Vyriausybės darbo rezultatą akivaizdžiai rodo, kad premjeras vertas interpeliacijos, kaip ir ne vienas jo kabineto narių. Tačiau kol kas abejoju, ar šiuo metu, parengę interpe;liaciją kuriam nors ministrui ar premjerui, pasieksime rezultatų. Tokiais atvejais koalicija konsoliduojasi ir vieningai nubalsuoja prieš. Čia norėčiau pajuokauti, kad kur kas efektyviau ministrų galvos krenta pačios valdančiosios koalicijos ar prezidentūros iniciatyva. Tačiau aš manau, kad pavasarį pasikeitimai turėtų įvyklti dėl to, kad ši vyriausybė yra nekompetetinga ir neturi vizijos, kaip spręsti ekonomines ir socialines problemas.

Jonas
2010-02-11 19:04
Klausimas:
Gerb.p.A.Butkevičiau, kaip Jums atrodo. ar reikalinga seimo nariui L.Karaliui apkalta? Ar nevertėtų , kad STT ir kitose ministerijose pasidarbuotų, tai gal greičiau valdantieji pamatytų tai , ko lig šiol nenori matyti?
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Seimo etikos ir procedūrų komisija griežtai vertino Lino Karaliaus elgesį, esu tikras, kad taip elgtis politikui nedera, manau, kad ne vienas iš pramogų pasaulio atkeliavęs jaunas politikas, dar nesuvikia, kur esąs ir kokie dalykai jam tinka, kaip elgtis nedera. Politikoje kitos žaidimo taisyklės nei šou versle. Manau, kad Seimo nariui Linui Karaliui turi būti organizuojama apkalta.

STT turi dirbti nuolat ir sistemiškai. Jokiu būdu nepriklausomai nuo politinių užsakymų, tad jokia valstybinė institucija negali būti išimtis.

moterele
2010-02-11 18:58
Klausimas:
Ponas Butkeviciau,jus laikau labai protingu ir kompetetingu zmogumi.Pasakykit kodel opozicija miega,kodel nesipriesina Kubiliaus kvailystem?Mes jau pavargom,tik ir tegirdim-verzkites dirzus,mazinsim algas,ismokas,pensijas.
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Opozicija tikrai nemiega. Tai prezidentūros ir žiniasklaidos brukama mintis, nes taip labai patogu. Žmonės patiki, kad opozicija nieko nedaro, reiškia, kad dirba tik valdantieji. Manau, kad opozicija dar niekad nebuvo tokia aktyvi,mūsų frakcijos atstovai pateikė per 150 įstatymų, rezoliucijų ir projektų, per 700 pasiūlymų teisės aktų projektams, tik reikia pripažinti, kad valdantieji mūsų pasiūklymus ignoruoja, todėl dienos šviesą pasiekia tik trečdalis mūsų siūlytų labai svarbių dokumentų. Tai tiesioginis Seimo narių darbas. Mes aktyviai vykdome ir kitą opozicijos priedermę - bene kiekvienas prastas vyriausybės ar Seimo sprendimas sulaukjia aštrios kritikos, mes skelbiame savo poziciją bei kritiką žiniasklaidoje ir susitikdami su žmonėmis.

Juozas
2010-02-11 16:57
Klausimas:
Ar negalite pasiulyti seime projekta del partiju.Registruoti partija tik turint 10 tukst. nariu.Duoti esancioms partijoms 6men. del persiregistravimo.Ir baigsis vienadienes partijos.
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Mintis įdomi. Tam reikėtų pakeisti politinių partijų įstatymą, nesu tikras , ar už tokias pataisas šiandien nubalsuotų Seimo nariai. Mano manymu, reikėtų , kad nauja partija turėtų 4000 narių. MAnau, kad Lietuvoje per daug vienadienių ar vieno žmogaus partijų.

Būgnas
2010-02-11 16:56
Klausimas:
Kokia realiai yra gerb. Brazausko sveikata. Skalndo čia visokiausi gandai, jūs vis tiek kaip partijos pirmininkas turėtumėte pakomentuoti.
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Aišku, nemanau, kad būtų labai korektiška komentuoti mūsų partojos garnės pirmininko ir prezidento A. Brazausko būklę, tačiau džiaugiamės, kad krizė įveikta, prezidentas yra namuose, savo šeimoje ir artimųjų globoje ir yra aktyvus, domisi partiniais bei  ekonominiais bei socialiniais mūsų šalies klausimais.

A. Gerulaitis
2010-02-11 16:53
Klausimas:
p. Butkevičiau, kada opozicija nuvers konservatorių vyriausybę, kuri baigia sužlugdyti Lietuvą.
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Opozicinių frakcijų alternatyvi programa, manoma, bus įteikta kovo mėnesį LR prezidentei ir tikimės, kad Respublikos Prezidentė pakvies mus pokalbiui dėl naujos valdančiosios koalicijos sudarymo Seime.

MIlda
2010-02-11 16:26
Klausimas:
Kaip vertinate savo įpėdinio Masiulio nuolatinį šmėkščiojimą televizjos šou laidose - ypač per LNK. Ir durniiui aišku, kad už dyką ministrų niekas į šou laidas nekviečia. Kai jūs buvot ministru, nepastebėjau, kad lakstytumėte po tokius renginius
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Šiek tiek esu nustebęs, kad ministras turi laiko dalyvauti įvairiuose šou laidose, nes ministrų darbotvarkė tikrai yra labai įtempta, tačiau manau, kad šitaip elgiantis galvojama apie savo reitingų didinimą, o ne apie problemų, esančių transporto ir sričių sektoriuje, sprendimą, Transportas ir ryšiai Lietuvoje iki 2009 m. sukurdavo didžiausią dalį BVP struktūroje (13 %). Šiuo metu situacija yra kardinaliai pasikeitusi.

jurginas
2010-02-11 16:25
Klausimas:
Paaiškinkite, kas darosi Susisiekimo ministerijoje? Man toks jausmas, kad Masiulis ten negražius žaidimus žaidžia:' 1. Lietuvos geležinkeliais kažkaip labai ėmė domėtis vienas didelis koncernas LIetuvoje. Ar nebus jie nustekenti ir privatizuoti kartais? 2. Lietuvos paštas jau pasiekė Lietuvos kinos studijos stadiją, kai privatizuoti galima už litą, tik matyt niekas nesugalvoja, ką su juo galima būtų veikti ir už litą pasiėmus. 3. Kelinininų pelnai. Pastaraisiais metais, jų pelnai buvo kaip ir apkarpyti šiek tiek, bet pastaruoju metu vėl girdžiu, kad kam jau kam, o kelinininkams tai ir per krizę negaila... Ačiū už atsakymus
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

1. Jeigu "Lietuvos geležinkeliai" būtų privatizuoti ar perduoti kažkokiam besidominčiam stambiam privačiam koncernui, tai mūsų šalies ekonomikai būtų atnešti dideli nuostoliai. Dėl to, kad verslininkai domisi tik krovinių pervežimu, o visos kitos "Lietuvos geležinkelių" vykdomos papildomos veiklos jų nedomina, nes jos yra iš dalies nuostolingos. Man yra neaiški susisiekimo ministro ilgalaikė vizija AB "Lietuvos geležinkeliai" atžvilgiu, o neturint vizijos, galima tikėtis ir nenumatytų, nežinomų kėslų, kurie gali paralyžuoti šios didžiausios Lietuvoje bendrovės veiklą.

2. AB "Lietuvos paštas" negali būti privatizuotas, nes neleidžia LR priimti įstatymai. Aš manau, kad susisiekimo ministras šiuo klausimu bando prisidengti savo neveiklumą už praeitus metus, per kuriuos buvo patirtas didžiulis nuostolis. Taip pat neturi perspektyvinių planų, kaip reikėtų išplėsti Lietuvos pašto veiklą, kuri atneštų papildomas pajamas.

andree
2010-02-11 16:24
Klausimas:
kodel lietuvos pilieciai (vyriausybe) turi remti partinius klanus.uzsidirbkitir turesit(tik nevokit is liaudies)
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Mano nuomone, būtų teisingiausia, kad politinės partijos būtų finansuojamos tik iš valstybės biudžeto ir būtų uždrausta jas finansuoti kitais būdais. Tačiau, jeigu mes norime turėti demokratinę valstybę, vis dėlto turime galvoti ir paie mūsų tvirtų ir skaidrių partijų kūrimą ir stiprinimą Lietuvoje. Jos privalo atsiskaityti Lietuvos piliečiams, kaip panaudoja mokesčių mokėtojų lėšas.

jadvyga
2010-02-11 15:59
Klausimas:
Ar Jums neatrodo, kad sveikatos apsaugos ministras A.Čaplikas atsistatydino ne dėl Seimo pirmininkės pareikštų priekaištų, o bandydamas sprukti į "krūmus", išvengiant atsakomybės.
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Aš manau, ministras pasielgė teisingai, jis tikrai negalėjo toliau dirbti, žinodamas konservatorių prieštaravimus ir jausdamas nepasitikėjimą. Taip pat jis yra atsakingas už korupcinius įvykius jo valdomoje ministerijoje. Akivaizdu, kad sveikatos ministerijoje vyko ne itin geri dalykai -  kai ministro komandos tos pačios partijos žmonės įsipainiojo į korupcijos skandalą. Sunku būtų visuomenę įtikinti, kad vadovas niekuo dėtas.

milda
2010-02-11 13:54
Klausimas:
kada grįšite į valdžia? jau nusibodo anarchija ;) o jei rimtai, su kokiomis partijomis eitumėte į koalciją ir ar rimtai galvojate apie valdžios perėmimą
Algirdas Butkevičius Algirdas Butkevičius
2010-02-12
Atsakymas:

Dėkoju už pakvietimą dalyvauti ir atsakyti į iš anksto gautus klausimus. Tikiuosi, atsakyti į beveik visus Jūsų užduotus klausimus išsamiai.

Turiu pasakyti aiškiai ir suprantamai, kad šiuo metu jau yra paruošta bendra visų opozicijų frakcijų alternatyvi vyriausybės programa. Ši programa yra šiuo metu svarstoma visų parlamentinių opozicinių frakcijų organizuojamuose jų partijų prezidiumų posėdžiuose. Ši programa galutinai turi būti užbaigta iki kovo 10 d. Mūsų tikslas - ateiti į valdžią ne dėl valdžios, bet paruošus programines nuostatas ir toms programinėms nuostatoms turi būti pritarimas iš visų opozicinių frakcijų. Šiuo metu  yra susivieniję visos oppozicinės frakcijos ir taip pat kalbamės su kai kuriais Seimo nariais, kurie yra valdančiojoje daugumoje.

Pasiūlyk svečią

*Jūsų pateikti asmens duomenys bus naudojami pasiūlymo administravimo tikslais

Visas archyvas

Daugiau...