Vilniaus valdžia suka galvą, kaip atnaujinti viešąjį transportą

Grįžti į straipsnį

Vairuotojams

Vairuotojams portretas
Na gal baikite nusisneketi. Jei esate iprate vazineti 25km/h ir dar kelias min pastovet stotelese, tai nereiskia, kas cia norma. visam uzsieny greiciai zymiai didesni ir verkslenimu nera

Atsipeikėkite!

Atsipeikėkite!  portretas
Jus bandode padydinti autobusų greitį vairuotojų sveikatos saskaita! Miesto transportas visų pirma turi būti saugūs! Jie jau dabar laksto po miesta kaip bepročiai!

Primink, miesto „savininke”,

Primink, miesto „savininke”, portretas
kiek kainavo ta dėžė išskirtinio rūšinio vyno?

Aplink tiek švaistymo

Aplink tiek švaistymo portretas
tiek pinigų išleidžiama nepateisinamiems „projektams”, „meno kūriniams” (pvz. cisternos pastatymas ir pavadinimo suteikimas... ), gražuolių medžių naikinimui, dar nė atželti nespėjusios žolės gremžimui, „karo prieš gamtą” technikos pirkimui, kuri, rajono kiemais ir skverais važinėdama, traiško plyteles... Žodžiu, pirma sumoka už naikinimą, o tada jau reikia mokėti už atstatymą to, ką sunaikino...

dede zuokas

dede zuokas portretas
.

kam sukt ta galva

kam sukt ta galva portretas
Kiekvienam Vilnieciui ivest kasmetini 50 e mokesti ir atnaujinsit.

vargiai tikėtina

vargiai tikėtina portretas
Ne miesto ūkiniai reikalai rūpi miesto valdžiai. Jai labiau rūpi vandališkai laupyti Lietuvai nusipelniusių žmonių atminimo lentas ir kariauti gatvių lentelių karą su visuomene. Visi Šimašiaus projektai ir reformos gėdingai žlugo. Ar tai būtų stadionas, ar šiukšlių reforma, ar bet kuri kita "oro pilis". Tas pats likimas laukia ir viešojo transporto. Jeigu Šimašiaus kadencijos pabaigoje balansas nebus nulinis, arba neigiamas, reiškia tą nedidelį pliusą vėliau lydės baudžiamųjų byla lavina.

Galerijos

Daugiau straipsnių