Pasaulis, kvėpuojantis „Depeche Mode“ ritmu

Trečiadienio vakarą Ūkio Banko Teatro areną užplūdo žmonės - beveik tūkstantis žiūrovų susirinko į „Baltijos baleto grupės“ spektaklį „Kitas Pasaulis“.

Profesionalių šokėjų pasirodymas sudomino tiek baleto bei modernaus šokio mylėtojus, tiek ir legendinės grupės „Depeche Mode“ gerbėjus. Pasak Teatro Arenos projektų vadovės Indrės Ubartaitės, buvo parduoti net ir stovimi bilietai - salė buvo pilnut pilnutėlė.

„Kitas Pasaulis“, įkvėptas garsaus japonų rašytojo Haruki Murakami romano „Negailestinga stebuklų šalis ir pasaulio galas“, bei „Depeche Mode“ kūrybos, yra pirmasis „Baltijos baleto grupės“ spektaklis, bet jau vienuoliktasis M. S. Šimulynaitės kūrinys. Režisierės suburtoje trupėje - profesionalūs šokėjai ne tik iš Lietuvos, bet ir iš kaimyninių Baltijos šalių, Rusijos.

Geras dvi valandas trukęs šiuolaikinio baleto spektaklis baigėsi itin griausmingais žiūrovų aplodismentais, po kurių modernaus šokio mylėtojai skirstėsi pragiedrėjusiais veidais - paskutinį kalendorinės žiemos vakarą pavyko praleisti tikrai jaukiai, ir, ko gero, ne aš vienas grįžes namo užsileidau seną gerą depešų „Personal Jesus“.

 

Spektaklio kūrėjai:

 

REŽISIERĖ / CHOREOGRAFĖ - Marija Simona Šimulynaitė
VIDEO INSTALIACIJA - Saulius Paliukas (paltv.lt)
SCENOGRAFĖ, KOSTIUMŲ DIZAINERĖ - Dalia Pranckėnaitė
GARSO REŽISIERIUS - Raimondas Jaroševičius
MUZIKA - Depeche Mode

ŠOKĖJAI: Simona Paciukonytė, Hilda Palkovskytė, Irina Nazarenko, Viktorija Naumova, Kristina Markevičiūtė, Raminta Rudžionytė, Julija Turkina, Vladimir Latišonoks, Daniil Kolmin, Karolis Butavičius, Naglis Bierancas, Ignas Armalis, Ernestas Barcaitis.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vai da Lyvis

Vai da Lyvis portretas
Na gerbiamieji, atsiprašau, bet... Išmetus pusę "spektaklio", pasamdžius bent studentiško lygio scenaristą ir su likusia puse daug daug padirbėjus gal ir būtų verta dėmesio. O dabar... Čia nėra spektaklis, nes jame nėra scenarijaus. Praleista puiki proga bent šiek tiek sužaisti simboliais, kurių dainose pilna. Šokyje gi, vos vienas kitas, neišplėtotas, neakcentuotas. Be to nepamačiau ir vaidybos, šokėjai beveik visas dainas judėjo akmeniniais veidais. Taip pat čia nėra ir šokis. Gal aš nenusimanau apie modernųjį šokį ir klasikinį baletą, bet kažkodėl atrodo, kad vis tiek judėti reikia pagal muziką. Šiuo atveju buvo panašiau į gimnastikos pratimų treniruotę, neatsižvelgiant į muzikos tempą ir ritmą. Šokėjai profesionalūs ir fiziškai puikiai pasirodė, tačiau klausant muzikos stebėti šokį buvo sunku, nes šie du elementai nebuvo susiję. Turėjo būti puikus vakaras, tačiau beveik maloniau buvo klausytis muzikos užsimerkus, nei žiūrint į "šokio spektaklį".

Žiūrovas

Žiūrovas portretas
Idėja, šokis patiko. Tačiau tikrai užkliuvo (ir ne vieną kartą) sinchroniškumo nebuvimas. Stebint šokėjus ar šokėjų poras lyg ir viskas gražu, bet stebint kartu labai akivaizdu, kad vienas jau nuleidžia ranką, kitas tik pakelia. Suprantu, kad nelengva tą sinchroniškumą "atidirbti", bet kaip ten bebutų - šoka ne kokie studentai, profesionalūs šokėjai, ne be pirmas šokio spektaklis, taip išgirtas, išreklamuotas... Sakyčiau, savotiška nepagarba žiūrovui.
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių