Žieminės padangos ir vasarą: racionalu ar kvaila?

Grįžti į straipsnį

SIMAS

SIMAS portretas
VASARĄ,JEI ILGAS STABDYMO ,ČIUOŽIANTKELIAS, TAI TOJ VIETOJ ŽIEM.PAD. NUDYLA,IR JAS VĖL BAMDYK BALANSUOT, ŠŪDAS.

Vardas

Vardas portretas
Na, yra visokių - visokių reikia.. Teko važiuoti vasarą su žieminėmis (damušinėjau), jaunystė - kvailystė.. stabdymo kelias tikrai ilgesnis ir mašina ne tokia stabili dideliame greityje. Bet galiu tą patį pasakyti ir apie senas padangas vasarines ar žieminės- kai užsidedi naujas - visai kitas važiavimas. Kuro beja žieminės irgi daugiau suvalgo, jei su vasarinėmis 6-7 litrai tai su žieminėmis jau į 7 vargiai įtelpi.. Nežinau ar verta taupyti ir nesikeisti.. Teko važiuoti su universaliomis, tai šiek tiek geriau tiek vasarą nei su žieminėmis tiek žiemą nei su vasarinėmis, bet jei plikledyje ar aukštoje temperatūroje tam pritaikytos padangos geriau atlieka funciją. Turbūt nuo asmeninių įsitikinimų labai priklauso, nes žinau nemažai žmonių kurie tik su universaliomis važinėja, bet man nesunku pasikeisti atėjus laikui.. nuvažiuoju savaitę prieš keitimo dieną ir niekada eilių nematau :)

Sigitas

Sigitas portretas
Komentatorių pasisakymai atitinka situaciją kelyje: vasarinės padangos jiems yra tik gamintojų prasimanymas, žviegiančios žieminės padangos jiems geriau nei kietos vasarinės. Su tokiom žieminėm padangom vasarą važiuoja kaip prisituštinę į kelnes, prieš bet kokį posūkį per stabdžius kerta 100m iki posūkio, posūky važiuoja tokiu greičiu kad eidamas aplenktum, bet padangos vistiek žviegia. Labiausiai pažengę šalia atbulai priklijuoto Vyčio lipduko, ant savo toyotos dar užsiklijuoja "vaikas automobilyje" taip lyg ispedami kitus eismo dalyvius būti atsargesniais, nors patys saugumu nesirūpina nesugebėdami tinkamo sezono padangų užsidėti.

Saulius

Saulius portretas
Dauk geriau žieminės nei kelių metų senumo suketejusios vasarines.

Žinovas...

Žinovas... portretas
Turėjau seną pigų automobilį beveik 2 metus važinejau su tomis pačiomis padangomis Dunlop žieminės ir liuks nei keisti nei eilių ir pigiau gavosi ir gerai važiuoja.

Aš portretas
Per dvi vasaras nudrožiau žiemines kurios žiemai buvo netikusios.

Vot tep.

Vot tep. portretas
Važinėkit ramiai vasarą su nenaujomis žieminėmis,jeigu negaila ir su naujomis, nebus jokių problemų, o tiems kurie turite psichologinių problemų kaip visokie teoretikai propiesoriai, pedantai, lengvatikiai naujokėliai su menka vairavimo patirtimi mėgėjai lėkti į dausas, kuriems (kūras,triūkšmas,stabdymas)viskas gyvenime trukdo, baisu ir yra blogai, šitiems būtina viską daryti kas priklauso, nes kitaip pakriks ir taip silpnos smegenėlės.Nereikėtų pamiršti kad realus gyvenimas pakeičia tas mažareikšmes taisykles Į praktines.

Naivuoliai

Naivuoliai portretas
ar jūs dar tikite, kad padangų gamintoje į guną deda skirtingas sudedamąsias dalis? Vienokias žiemai, kitokias vasarai? Leiskite nusijuokti, matyt nesate dirbe GAMYBOJE. Ką turi tuo metu, tą ir deda. Taškas.

Platus akiratis

Platus akiratis portretas
Komikai tie profesoriai Žurauliai. Nors gal ne visai, jiems gi reikia parodyti, kad kažką išmano. Bet gyvenimas yrs tik praktika, be jokių teorijų ir taip bus visada. Vairuoju automobilį nuo 1990 metų. Niekada gyvenime nekeičiau padangų, važinėju tik su demesezoninėmis [čia vadinamomis žieminėmis] ir niekada dėl to neturėjau jokių rūpesčių. O jei pagalvojus apie kainas, skelbiamas straipsnyje, tai per metus keisdamas padangas du kartus, per 10 metų sutaupiau kaip minimum 500 eurų. _____ Na, o nabagams teoretikams galiu pasiūlyti dar naujieną - metuose gi keturi sezonai, tad nežiopsokite, "išraskite" dar ir pavasarines bei rudenines padangas.

pensininkas

pensininkas portretas
Žieminės padangos būna minkštos ir kietos. Važinėjau su minkštomis vasarą. Didelis triukšmas ir greičiau dėvisi. Su kietomis viskas gerai. Važinėkite be baimės ištisus metus.

Nuomonė

Nuomonė portretas
Daug kas pribaigia besibaigiančias žiemines vasarą ir tame nieko blogo nematau. Žmonės tiesiog sutaupo. O tai yra gerai.

Kodelciui

Kodelciui portretas
Pasiziurek i f1 padangos rasta, tada i ziemines. Ziemines protektorius specialiai padarytas lankstus, nes taip ji geriau kabinasi i sniega ir kur tik gali del lameliu ir iskarpymu. Nudeveta ziemine geriau stabdys ant asfalto nei nauja, jei nera 20 metu senumo, nes maziau gilus protektorius tampa stabilesnis.

Praktiškas

Praktiškas portretas
Jei jau keičiamos padangos sezonams, reikia nepagailėti ir įsigyti ir antrą ratlankių komplektą. Nereikia tampyti padangų permontuojant, o ratus, atėjus laikui, nesunku ir pačiam pakeisti.

matijosaiti

matijosaiti portretas
PO KIEK OPIUMAS KAUNIECIAMS.

to nu

to nu portretas
kam tos eilės, grūstis kaip kokiam balvonui? pasikeičiau rudenį i nespygliuotas, keisk kada nori, be tų nesamoningų eiliu ar registracijos, nes ant bumo keitimo meistrai nervuoti, skuba, kur skubėjimas ten tik klaidos būna, persuko veržlę seniau buvo toks atvejis ant 1 rato, su savo technika - veržti varžtus veržles kosminiams laivams galėtų, laivams plaukiojimo............

nu

nu portretas
matyt straipsnis neveltui, nes eiliu prie padangu montavimo nesimato:)

Neklausk Vanago

Neklausk Vanago portretas
nes gausi Į galvą Mavashi Geri būdu. :D

kodelcius

kodelcius portretas
tai jei ziemines padangos minkstesnes ir dar daug metu vazinetos, kol guma sukietejo ir proitektorius nusitryne iki vasariniu padangu lygio , tai kodel jos vasara turi stabdyt prasciau?. Kodel formules vairuotojai pradzioj ikaitina padangas kad ju guma suminkstetu, o cia mat jau blogai kad ziemine padanga minksta? Nu taip tiesiai ir sakytu, kad biznis stringa tai visi suprastu. O jei jau vazineji taip mieste, kad svarbus keli papildomi stabdymo cm, tai gal geriau is tokio atimt teises nei padangas keist, nes anksciau ar veliau vistiek toks kazka uzmus?

nu

nu portretas
juokas ima - VGTU profesorius atliko mokslini darba kuri jau seniai buvo atlike padangu projektuotojai. Cia, ko gero pas dauguma Lietuvos mokslininku, moksliniai darbai copy-paste.

To na

To  na portretas
Man panasu po 4metu ziemines reiks keisti. Tik virs 150 vaziuojant karsta diena stabilumo praradimas kazkiek juntamas, o del tylumo- labai tylios, devisi kazkiek labiau, bet ant dumblino kelio, zvirkelio laiko geriau butent ziemines kieto misinio. Man per 4m susideves irgi po 15k km i metus, po pirmos ziemos, vasara nevazineju.

Vaziuotuojas

Vaziuotuojas portretas
Jei golpo ratai greuze padangas netolygei, tada nusiperku restauruotas ziemines ir uztenka iki kitos ziemos (10000km)

Juozas

Juozas portretas
Kažkodėl ekspertai pamiršo anksčiau vis kartojamas tiesas, kad žieminės padangos su metais sukietėja ir tampa jau nebe žieminėmis. Tai tada jas pilnai galima baigti eksploatuoti vasarą. Čia tiems, kas nuvažiuoja per metus nedaug, iki 20000 km. Žinoma, pirmais- antrais metais tikrai reikėtų žiemines naudoti tik žiemą.

Kai

Kai portretas
Virs +15c su zieminem atrodo, kad ne ant asfaltuoto, bet ant minksto guminio kelio vaziuotum. Neisivaizduoju, koks jausmas kai +30. Tie kas su vasarinem nevaziave gyvenime gal atrodo, kad tas pats viskas. Kazkada ir su zieminem vasara vazinejau. Sudevejus, naujas ziemines buvo gaila vasara gadint. Uzsidejau vasarines naujas. Daugiau zieminem vasara nenoriu vaziuoti. Visai kitas jausmas. Beje, vasarines savo savybes pradeda praradinet jau prie +8, ne +5. Maciau testus. O kas vis tiek zino geriau ir vazineja zieminem vasara, vis tiek reikia gala su priekiu kaitaliot, juk nevienodai devisi, nekaitaliojant, varanciosios asies jau reiks ismest, kai ant nevaranciosios dar kokiais 2mm daugiau mesos bus.

to na

to na  portretas
Tik šešis metus pratrauki aš tai kokius aštuonis devynis nuvarau pas meistrus pasako protektoriaus gylį ir varau toliau per metus nuvažiuoju 170000 isivaizduoji kiek aš sutaupau būna kad meistrai ir pas mane į namus atvažiuoja protektoriaus gylį pamatuoti ant jų mašinos net gražus užrašas yra ,greitoji pagalba.

Spec.

Spec. portretas
Aišku kad kvaila žieminės padangos vasarą.Garsas salione,jos kauke,kūro sąnaudos didesnės,padangos dyla greičiau .Pagalvokite, ko negaila.

na

na portretas
as vazineju su zieminem padangom ir vasara ir ziema,padangos laiko jau sesti metai,nors per metus nuvaziuoju 15000km.nezinau kuo tai blogai dar metus pavazinesiu ir busiu sutaupes naujom,nes nekeiciu nei rudeni nei pavasari.ir aisku nelakstau kaip akis isdeges.kiekvienais metais nuvaziuoju pas padangu keitejus kad patikrintu protektoriu ar dar tinka.vasari ejau tech apziura viskas tvarkoj.

babulka

babulka portretas
na jeigu žieminės padangos nebetinka kitam sezonui, kodėl nesuvažinėti jų per vasarą? Pernai vasarą sudrožiau, rudenį naujas nusipirkau. Kas čia blogo?

to vazineju tik mieste

to vazineju tik mieste portretas
Užteks vieno karto.. kai važiuojantis priekyje staigiai paspaus per stabdžius. O jums su žieminėmis padangomis banaliai peitruks stabdymo kelio...

rusas tai ne tautybe tai

rusas tai ne tautybe tai portretas
DIAGNOZE visam likusiam gyvenumui.

vazineju tik mieste

vazineju tik mieste portretas
ne daugiau 50 km.val ir visalaik zieminem padangom.tad ekonomiskai as sutaupau ir neteko pastebeti kad vasara su zieminem padangom kazkiek pablogeja saugumas.

Faktas kaip blynas

Faktas kaip blynas portretas
Lenktynininkų,profesorių,filosofų pamąstymai niekiniai su patirtimi ir praktika o debilams sėdintiems už vairo dėkit ant galvos bet kokią padangą smegenų ir saugumo nuo to nepadidės.

Anonimas

Anonimas portretas
Propiesoriau,
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių