„Volkswagen“ šeimyniniai automobiliai – geriausias kainos ir kokybės santykis

„Best Buy Award“ tyrimas atskleidė, kad kainos ir kokybės santykiu patraukliausiais šeimyniniais automobiliais lietuviai laiko „Volkswagen“. 

Vartotojų interesus atstovaujanti įtakinga Šveicarijos organizacija  ICERTIAS (International Certification Association GmbH) 2013 metais pirmą kartą Baltijos šalyse (Lietuvoje ir Estijoje) atliko savo patentinį „Best Buy Award“ tyrimą, kurio metu įvairios prekės ir paslaugos vertinamos pagal kainos ir kokybės santykį.

Lietuvoje šeimyninių automobilių kategorijoje neginčijamu lyderiu tapo „Volkswagen“ automobiliai.

Atlikdama „Best Buy Award“ tyrimą Lietuvoje, Šveicarijos prekių ir paslaugų sertifikavimo organizacija ICERTIAS analizavo klientų pasitenkinimą įvairių įsigytų prekių ir paslaugų kainos ir kokybės santykiu.

Vykdant tyrimą, 2013 m. spalio mėnesį buvo apklausta 1200 respondentų. Jais tapo internetu besinaudojantys vyresni, nei 15 metų amžiaus Lietuvos Respublikos piliečiai. Respondentai dalyvavo internetinėje apklausoje, kurios rezultatai buvo išanalizuoti pagal CAWI – DEEPMA metodiką.

Respondentams buvo siūloma remiantis asmenine patirtimi įvertinti įvairias Lietuvos rinkoje siūlomas prekes ir paslaugas, išskiriant tas, kurios jų nuomone, pasižymi geriausiu kainos ir kokybės santykiu.

Tarp tiriamų prekių kategorijų buvo šeimyniniai automobiliai, tad vienas iš anketos klausimų skambėjo taip:

„Prašome nurodyti šeimyninių automobilių gamintoją, kurio produkcija Jūsų arba Jūsų artimųjų nuomone Lietuvos rinkoje pasižymi geriausiu kainos ir kokybės santykiu?”

Į šį klausimą dauguma respondentų atsakė: „Volkswagen“.

Anketoje buvo pateikti atviri klausimai (t.y., be galimų atsakymų variantų), todėl respondentai galėjo įvardinti bet kokį Lietuvos rinkoje veikiantį gamintoją ar paslaugų teikėją.

Tyrimas apėmė 56 ekonominės veiklos sritis, tokias, kaip: mažmeninė prekyba, maisto pramonė, drabužiai ir avalynė, kosmetika, buities prekės, telekomunikacinės bei finansų paslaugos ir t.t.

Tyrimo metu nebuvo nagrinėjamas prekės ženklo populiarumas ar jo rinkoje užimama dalis. Pagrindinis dėmesys skirtas klientų asmeninei patirčiai bei nuomonei kokybės ir kainos santykio kontekste.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių