Sportiškųjų „BMW M“ gamintojai pristatė dvi naujienas visureigių gerbėjams

  • Teksto dydis:

Vokietijos automobilių koncerno BMW sportiškųjų modelių padalinys „BMW M“ išplėtė produkcijos liniją ir pristatė pirmuosius savo gamoje atstovus vidutinio dydžio SAV (Sports Activity Vehicle) ir SAC (Sports Activity Coupe) segmentuose. Kartu su šiomis naujienomis bavarų koncernas atskleidė ir abiejų modelių „Competition“ versijas, kurios ieškantiems išskirtinumo vairuotojams pasiūlys dar daugiau galios ir papildomos įrangos.

„Padidinto pravažumo modelių paklausa ir toliau nenumaldomai auga, o debiutuojantys „BMW X3 M“ ir „BMW X4 M“ užpildys svarbų sportiškų vidutinio dydžio visureigių segmentą. Kaip ir visuose „M“ linijos modeliuose, didžiausias inžinierių dėmesys skirtas preciziškam automobilių valdymui, dinamikai, ypatingam komfortui ir technologijų srities lyderystei“, – pažymi BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Po variklio gaubtu – galingiausia šešių cilindrų jėgainė

Pristatytuose automobiliuose montuojamas naujos kartos 3 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų benzininis variklis, tapęs galingiausiu kada nors „BMW M“ serijos modeliuose siūlytu tokios konstrukcijos agregatu. Aukštas apsukas pasiekiantis motoras kartu su dviejų turbinų „M TwinPower Turbo“ technologija leidžia išvystyti maksimalią 353 kW/480 AG galią ir 600 Nm sukimo momentą. „BMW X3 M Competition“ ir „BMW X4 M Competition“ automobiliams skirta variklio modifikacija leis mėgautis dar didesne, 375 kw/510 AG galia.

Tiek „BMW X3 M“, tiek „BMW X4 M“ nuo 0 iki 100 km/val. gali pagreitėti tik per 4,2 sek., o „Competition“ versijos – akimirka greičiau, per 4,1 sek.

Abiejų modelių vidutinės degalų sąnaudos pagal naują pasaulinę suderintą lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūrą (WLTP) vidutiniškai sieks 10,5 litro benzino šimtui kilometrų, o CO2 emisija – 239 g/km.

Su naujuoju varikliu derinama preciziška automatinė aštuonių laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžė su „Drivelogic“ funkcija, kuri leidžia parinkti skirtingiems važiavimo režimams tinkamesnius algoritmus ir perjungti pavaras akimirksniu. Kompiuterio kontroliuojama naujos konstrukcijos visų varomų ratų sistema „M xDrive“  su aktyviu galinės ašies diferencialu leidžia paskirstyti sukimo momentą tarp ratų tiksliai pagal poreikius, užtikrinant optimalų sukibimą, didesnį vikrumą posūkiuose ir tikslų norimos trajektorijos laikymąsi. Markės gerbėjams naujoji „M xDrive“ ir jos suteikiamos galimybės jau žinomi iš naujausios kartos „BMW M5“ modelio.

Pagrindinių važiavimo sistemų nustatymai – pagal poreikį

Dinamiškumo ir tikslumo, kuriais garsėja „BMW M“ modeliai, pagrindu naujuosiuose automobiliuose tapo sutvirtinti kėbulo elementai bei sofistikuota pakabos technologija. Specialiai „M“ modelių inžinierių suderintos pakabos konstrukcija sukurta tikslingam kinetinių jėgų suvaldymui, suteikiant pabrėžtinai preciziškas vairavimo savybes ir automobilio stabilumą kelyje. Greta mechaninių sprendimų aktyvuojami ir elektronikos komponentai: kontroliuojami aktyvūs amortizatoriai leidžia užtikrinti tiek komfortišką kasdienį vairavimą, tiek tikslų kelio pojūtį, sumažinant ratų ir kėbulo judesių amplitudę.

Pakabos darbo efektą vairuotojo galimybių dispozicijai papildo kiti specialiai „M“ modeliams suderinti elementai: kintamo perdavimo skaičiaus vairo stiprintuvo sistema ir galingą jėgą generuojantys specialaus lydinio stabdžiai. Jau standartinėje „BMW X3 M“ ir „BMW X4 M“ įrangoje montuojami 20 colių skersmens lengvo lydinio ratlankiai.

Tiek pakabos, tiek visų varomų ratų, variklio, pavarų dėžės ir vairo stiprintuvo darbo charakteristikos gali būti vairuotojo keičiamos mygtuko paspaudimu. Mėgstantiems sportinius pojūčius vairuotojams „M Dynamic Mode“ režimo dinaminė stabilumo kontrolės sistema leidžia iki tam tikros ribos slysti šonu, tačiau automobiliui pasisukus per daug čia pat apriboja variklio galią ir aktyvuoja intervalinį stabdymą.

„M“ dizaino elementai – tiek salone, tiek išorėje

Kaip ir visi „M“ linijos modeliai, taip ir „BMW X3 M“ bei „BMW X4 M“ versijos išsiskiria papildomais, praktiškais kėbulo apdailos elementais, kurie be estetinių motyvų taip pat optimizuoja aušinimo oru procesus bei pagerina automobilių aerodinamines savybes. Abiejų automobilių „Competition“ versijas galima atpažinti pagal jau standartinėje įrangoje montuojamus 21 colio skersmens lengvo lydinio ratlankius, „M Sport“ išmetimo sistemą, blizgiai juodas radiatoriaus groteles, oro įsiurbimo ir stabdžių aušinimo angų apvadus bei šoninius veidrodėlius ir galinį „X4 M“ oro aptaką.

Tiek vieno, tiek kito modelių salonuose montuojamos elektra valdomos sportiškos, „Vernasca“ oda aptrauktos sėdynės ir „M“ serijos modeliams būdinga vairuotojo aplinka: specialus odinis vairas, pavarų perjungimo svirtis bei kiti smulkūs elementai, pabrėžiantys sportiškumo ir prabangos atmosferą. „Competition“ versijos papildytos „Merino“ oda aptrauktomis „M Sport“ sėdynėmis, ryškiai raudona spalva ant vairo išsiskiriančiais vairuotojo nustatyto važiavimo parametrų rinkinio „M“ mygtukais, anglies pluošto apdailos detalėmis. Papildomos „Competition“ modelių įrangos sąraše siūloma speciali dviejų spalvų interjero apmušalų apdaila su „Alcantara“ oda.

Nuo rugpjūčio mėnesio klientams bus pasiūlytas papildomos įrangos „M Carbon“ eksterjero paketas, apimsiantis anglies pluoštu armuoto plastiko oro įsiurbimo angų, priekinio ortakio, galinio difuzoriaus, šoninių veidrodėlių dizaino elementus ir suteiksiantis daugiau individualaus išskirtinumo. „BMW X4 M“ ir „BMW X4 M Competition“ modeliuose su „M Carbon“ apdaila šiuos akcentus papildys ir iš anglies pluoštu armuoto plastiko pagamintas galinis oro aptakas.

Jau standartinėje naujųjų automobilių įrangoje montuojami LED žibintai, aukštos kokybės hi-fi garso sistema, visiškai integruota realaus laiko „Professional“ navigacija, gausybė elektroninių vairuotojo pagalbininkų bei mūsų šalyje pradedanti veikti „ConnectedDrive“ sistema, siūlanti naujųjų BMW vairuotojams daugybę skaitmeninių paslaugų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių