Nepagrįstos baimės dėl dyzelio: moderniems automobiliams apribojimai netaikomi

Grįžti į straipsnį

Zioma

Zioma portretas
Tai ko anksciau neraset))visi benzu prisipirko is strioko))

...

... portretas
Chm: ""Euro 6" dyzeliniai automobiliai galės važinėti po Europą. Iki to laiko, kai bus įvesti nauji apribojimai, savo ruožtu bus tobulinami dyzeliniai varikliai, kurių technologija sparčiai vystosi" - kadangi dabar Euro-7 nėra, tai kam pirkti tokį dyzelį, kuris tuoj-tuoj bus uždraustas?

Zenka

Zenka portretas
visiems ir Naisių karvei aišku, kad vis automobiliai teršia,neteršenčių nėra, bet jeigu aš su savo 3,1 litro "senuku" per metus nuvažiuoju tik iki 6 tūkst km. ,o ponas K. su savo 5 ltrų "stebūklu" (neteršenčiu) tiek pravažiuoja per mėn, tai kuris daugiau teršiam?

chi - juokas

chi - juokas portretas
Akių dūmimas - beveik visos naujos ir benzininės ir dyzeliai viršija tuos 130 normą ir nereikia kaltinti tik senų

beje

beje portretas
euro 3 yra ekologiškas, nes pagamintas laikantis standartų. Ir aplamai teršia visos transporto priemonės,benzininės taip pat, gamyklos ir t t taip kad nereik smūgiuot į vienus vartus. Ir kiek žmonių gali isigyt tą netaršų šiuolaikinį auto? Kainos geresnių ir jau važinėtų prasideda nuo 14000 ir baigiasi 320000 naujų.

prašom

prašom portretas
smulkiau apie modernius automobilius .......... europinėm kainom

.

.   portretas
Pati purvasklaida tas baimes ir eskaluoja. Euro 5, euro 6 dyzelis pagal gamintojo duomenis yra ekologiškesnis už toki pat benzinini automobili.

Galerijos

Daugiau straipsnių