Šiuo metu juose galima nusipirkti penkis modelius: „Seal U“, „Sealion 7“, „Song Plus EV“, „Song Plus DM-i“ ir „Dolphin“.
BYD bendradarbiauja su Estijoje veikiančiu „Inchcape Motors“ padaliniu. Ateityje kinai planuoja Taline ir Tartu prekiauti kitais modeliais: „Tang“, „Han“, „ATTO 3“, „Seagull“, „Qin Plus“, „Yuan Plus“.
„Estijoje tikrieji elektromobiliai sudaro tik 5 proc. transporto rinkos, tad neturime iliuzijų, kad mūsų gaminiai viršys rodiklius“, – sakė „Inchcape Eesti“ vadovas Yannis Rossonis.
Be to, BYD gamina ne vien automobilius, bet ir baterijas, elektros variklius, kitus komponentus. Tai leidžia automobilių gamintojui kontroliuoti visą gamybos procesą ir užtikrinti aukštą produktų kokybę. BYD taip pat investuoja į akumuliatorių technologijų tobulinimą ir yra viena lyderių šioje srityje.
Europos Sąjunga (ES) patvirtino papildomus muitus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams, o konkrečiai jie ūgtelėjo BYD nuo 10 iki 17 proc. (kai kuriems kitiems gamintojams – daugiau: „Geely“ – 18,8 proc., SAIC – net 35,3 proc.).
Estai kelia problemą: BYD duomenų centro Europoje neturi, jis yra Kinijoje.
Vis dėlto BYD automobiliai tebėra pigesni nei „Volkswagen“ ar „Tesla“.
Tačiau estai kelia kitą problemą: BYD duomenų centro Europoje neturi, jis yra Kinijoje, tad visa informacija apie verslą ir klientus keliauja ten.
„Nežinome, kaip BYD ar kuri nors kita kinų bendrovė tuo naudojasi. Tai, kad duomenys kaupiami ne mūsų šalyje, kelia tam tikrą susirūpinimą“, – teigė Estijos tarptautinio gynybos ir saugumo centro pareigūnas Toomas Hanso.
Estijos ekonomikos ministerija tvirtina, esą priežasčių nerimauti nėra: jeigu BYD būtų valstybinė kompanija, tuomet šis klausimas būtų aktualus.
Prognozuojama, kad BYD pardavimai šiemet perkops 4 mln. vienetų ribą – vien per vienuolika mėnesių kinai jau realizavo 3,76 mln. savo automobilių. Tarp perkamiausių modelių – „Song Plus“, „Han“, „Dolphin“.
Naujausi komentarai