- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Po netikėtumų kupinos kovos paaiškėjo geriausi Lietuvos vairuotojai ir technikai.
Būrys dalyvių
Geriausią rezultatą parodė klaipėdietis Tomas Benetis. Vyras prisipažino, kad jam padėjo ne tik sukauptos žinios, bet ir tai, kad "Geriausio Lietuvos vairuotojo" konkurse dalyvauja nebe pirmus metus.
Į finalinį "Geriausio Lietuvos vairuotojo" konkurso etapą atvyko beveik 30 dalyvių, laimėjusių atskirus etapus, vykusius didžiausiuose Lietuvos miestuose.
Jų laukė ne tik išbandymai automobiliais, kai reikėjo tiksliai įveikti sudėliotą slalomo trasą, parodyti vairavimo žinias bekelės trasoje ir atlikti kitas užduotis.
Į geriausiojo vardą pretenduojantys vairuotojai privalėjo pademonstruoti ir pastabumą, rengdami automobilį kelionei, išgirsti ir pasakyti, kokio automobilio variklio garsą girdi, atpažinti skirtingų modelių interjerus ir pademonstruoti dedukcinį mąstymą atpažįstant, kokie skysčiai išdėlioti vairuotojams prieš akis.
Iš viso susirinkusiems teko įveikti net aštuonias skirtingas užduotis, tačiau dar keturi konkurso dalyviai pretendavo į geriausio techniko vardą, tad jiems buvo skirta viena papildoma užduotis.
Nustebino žiniomis
Geriausio techniko vardas atiteko Kęstučiui Taškūnui, kuris "Geriausio Lietuvos vairuotojo" konkurse yra ne kartą skynęs laurus. Šįkart K.Taškūnas nustebino net ir visko mačiusius konkurso komisijos narius, mat draudimo bendrovėje dirbantis vyras žiniomis ir greičiu aplenkė net profesionalius technikus.
Daugybė skirtingų rungčių parodė, kad ne visiems konkurso dalyviams viskas lengvai įkandama. Pavyzdžiui, pasiruošimo kelionei užduotyje ne vienas pamiršo patikrinti, ar visi ratai turi užtektinai veržlių, taip pat ir tai, ar yra kuo jas prisukti.
Užduotyje uždengtu spidometru toli gražu ne visiems buvo lengva išvystyti nurodytą greitį, o išvažiavę į trasą kai kurie vairuotojai gavo pylos už perteklinį sankabos maigymą, vairo laikymą viena ranka arba neteisinga pozicija. Spėjant, kurio automobilio variklio garsas girdimas, ne visi atskyrė "Mercedes-Benz AMG" variklį nuo "Honda Civic", arba F1 bolido garsą nuo "Lexus RC" modelio.
Skysčių atpažinimo rungtyje daugeliui gana lengvai sekėsi atskirti transmisinę alyvą ir stabdžių skystį, tačiau visiškai skaidrų iš tvarių žaliavų pagamintą "Neste MY" dyzeliną ne vienas palaikė vandeniu ar langų plovikliu. Sunkiausiai vairuotojams sekėsi atpažinti juodą arbatą, be to, ne vienas rusvą aliejų palaikė žaliąja arbata.
Dominavo klaipėdiečiai
Geriausia Lietuvos vairuotoja tapo Olga Židovlenkova, vairavimo instruktorė ir profesionali vairuotoja. Ši pergalė jai – ne pirmoji ir, nors, teisėjai juokavo, kad tiems, kurie konkurse jau yra nugalėję, buvo skirtos simbolinės laiko baudos, taip didinant galimybę išsiveržti į priekį dar nė karto nelaimėjusiems, jai tai nesutrukdė.
Tokį titulą O.Židovlenkova jau buvo pelniusi prieš porą metų, mat praėjusiais metais, kaip prisipažino pati, padarė klaidą ir tai sutrukdė jai nugalėti. Vis dėlto iš karto po pergalės O.Židovlenkova patikino, kad su varžovėmis susitiks ir kitąmet.
Geriausio jaunojo vairuotojo titulą iškovojo Domantas Pranys, o geriausiais Lietuvos vairuotojais tapo Tomas Kuprys, Julius Bučys, Benediktas Bočkus, Darius Gudauskas ir Tomas Benetis. Pastarasis pelnė pirmąją vietą, surinkęs daugiausia taškų. Įdomi detalė ta, kad iš geriausių vairuotojų penketo net keturi – iš Klaipėdos. Akivaizdu, juokavo konkurso organizatoriai, kad Klaipėda yra gerų vairuotojų miestas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį11
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...
-
Sostinės gatvėse testuojamas naujos kartos elektrinis autobusas2
UAB „Vilniaus viešasis transportas“ bandymams perduotas „Fencer F1 Integral EV“ žemagrindis elektrinis autobusas. Naujas elektrinis autobusas gatvėmis važinėja balandžio 11–24 dienomis, 10-uoju maršrutu. ...
-
Orams sušilus – daugiau eismo įvykių1
Balandžio mėnesio pradžia vairuotojus įpareigojo keisti žiemines padangas į vasarines. Kas nutiks, jei nepasikeitę padangų pateksite į eismo įvykį, ir apie kitas sezonines vairuotojų problemas „Labas vakaras, Lietuva“ rubrikoje „A...
-
Retenybių medžiotojams – ypatingi ir brangūs taikiniai
Šį pavasarį aukcionuose kolekcininkams bus pasiūlyti keli ypatingi automobiliai, tarp jų – reti „Bugatti Type 57C“ ir „Lotus-Climax Type 12“. ...
-
„Land Cruiser 250“ – naujas karalius6
„Galiu teigti, kad gimė naujas kelio ir bekelės karalius“, – išbandęs naująjį visureigį „Toyota Land Cruiser 250“ sakė lenktynininkas Benediktas Vanagas. ...
-
Padirbės, kad eismas būtų saugesnis5
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ per šiuos metus yra suplanavusi eismo saugumą didinančius sprendimus įgyvendinti visuose šalyje užfiksuotuose vadinamųjų juodųjų dėmių kelių ruožuose ir sankryžose. ...
-
Paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso nugalėtojai2
Tarptautinėje Niujorko automobilių parodoje paskelbti Pasaulio metų automobilio konkurso („World Car of the Year“, WCOTY) nugalėtojai. ...
-
Techninės apžiūros barjeras: įtakos turi ir vairuotojo elgesys45
Lietuvos automobilių techninių apžiūrų statistika negailestinga. Pernai beveik pusė transporto priemonių pirmuoju bandymu neįveikė šio barjero ir negavo teisės dalyvauti eisme. Kas lemia tokius niūrius skaičius ir kaip juos pakeisti? ...
-
Specialistai pataria, kaip sumažinti automobilio taršą20
Pernai daugiau nei 53 proc. automobilių žalią techninės apžiūros (TA) lapą gavo iš pirmo karto, beveik 47 proc. automobilių į TA centrą turėjo atvažiuoti pakartotinai po remonto. Vadinasi, tik maždaug kas antras automobilis iš pirmo ...
-
Seimas linkęs palengvinti neįgaliųjų automobilių parkavimą
Seimas nusiteikęs pakeisti neįgaliųjų vairuojamų ar juos vežančių automobilių parkavimo tvarką – jų savininkai nemokėtų mokesčio už stovėjimą. ...