- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Pernai šalyje eismo įvykių buvo mažiau nei 2019-aisiais, tačiau vidutinis draudimo išmokos dydis didėjo – liudija draudimo bendrovės ERGO duomenys.
Pavasaris – ramesnis
ERGO transporto priemonių žalų administravimo skyriaus vadovo Raimondo Bieliausko teigimu, 2020-ieji išsiskyrė mažesniu, nei įprasta, fiksuotų eismo įvykių skaičiumi. Tai patvirtina ir Kelių policijos statistika.
Vis dėlto, net ir galiojant karantino suvaržymams, smulkesnių eismo įvykių miestų gatvėse ir stovėjimo aikštelėse netrūko.
Šiek tiek mažesnį, lyginant su atitinkamu 2019 m. laikotarpiu, eismo įvykių skaičių ERGO pernai fiksavo jau sausio ir vasario mėnesiais, tačiau itin reikšmingas pokytis išryškėjo pavasarį, šalį sukausčius pirmajam karantinui.
Pernai kovą užfiksuota 35 proc. mažiau draudžiamųjų įvykių nei užpernai, balandį – beveik perpus mažiau, o gegužę – net 37 proc. mažiau.
Šuolis – vasarą
"Vis dėlto, prasidėjus vasarai, eismo įvykių skaičius vėl šoktelėjo aukštyn: birželį registruotų žalų buvo kone tiek pat, kaip ir tą mėnesį 2019-aisiais. Tai galbūt galėjo lemti gyventojų noras atsigriebti po įtemptų mėnesių ir pasimėgauti vasaros teikiamais malonumais dažniau keliaujant", – sakė R.Bieliauskas.
Didesniu nei 2019 m. fiksuotų eismo įvykių skaičiumi pernai išsiskyrė ir rugsėjis, tačiau antra koronaviruso banga ir vėl pakoregavo tendencijas.
"Antro karantino suvaržymai yra panašūs į galiojusius pavasarį, o keliavimo apribojimų atžvilgiu netgi griežtesni, tačiau lapkritį ir gruodį eismo įvykių skaičius sumažėjo jau ne taip žymiai, kaip per kovą–gegužę. Lapkritį fiksavome maždaug ketvirtadaliu mažiau eismo įvykių nei tuo pačiu metu užpernai, o gruodį buvo užregistruota 30 proc. mažiau eismo įvykių", – konstatavo R.Bieliauskas.
Brango remontas
Draudikų atstovas pažymėjo: 2020 m., lyginant su 2019-aisiais, iš viso fiksuota 20 proc. mažesnis žalų skaičius, tačiau vairuotojams išmokėtų draudimo išmokų suma išliko panaši.
ERGO už pernai vairuotojų patirtas transporto žalas išmokėjo iš viso 40 mln. eurų (2019-aisiais – beveik 42 mln. eurų).
"Nepaisant reikšmingai mažėjusio eismo įvykių skaičiaus, vidutinis draudimo išmokos dydis augo. Tai lemia didėjantis naujų automobilių gatvėse skaičius, taip pat transporto priemonių remonto išlaidos", – teigė R.Bieliauskas.
Kelių policijos tarnybos duomenimis, praeitų metų balandį eismo įvykių, kuriuose nukentėjo žmonės, skaičius, lyginant su tuo pačiu 2019 m. laikotarpiu, buvo 49 proc. mažesnis. 2020-ųjų lapkritį tokių įvykių fiksuota 25 proc. mažiau, o per sausį–lapkritį – 6 proc. mažiau nei 2019 m.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?45
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...