“B avaras” Juozas svajoja apie “Ferrari” ir… kartą Pereiti į pagrindinį turinį

“B avaras” Juozas svajoja apie “Ferrari” ir… kartą

2004-05-18 09:00

Žmogus ir automobilis

“B avaras” Juozas svajoja apie “Ferrari” ir… kartą

Klaipėdiečių “B’Avarija”- bene daugiausiai koncertuojanti sostinėje uostamiesčio muzikinė grupė.O tai reiškia - šis dainininkų trejetas nuolat ant rantų. Ne išimtis ir grupės vokalistas Juozas Liesis, kuris grupėje atlieka savotiško vairuotojo vaidmenį. Tai jis prieš kiekvieną muzikinį hitą ištaria grupės gerbėjų širdis jaudinančius žodžius - “Važiuojam!” Apie tai, kaip jam sekasi tai daryti ne scenoje, o kelyje, ir paklausėme populiaraus dainininko ir televizijos laidos vedėjo.

- Kada pradėjai vairuoti?

- Pradėjau vairuoti gal 1992 m.

- O koks tai buvo automobilis?

- Pirmoji mašina, kurią vairavau savarankiškai, buvo žiguliukas.

- Ir kaip tai atsitiko?

- Atsitiko gana kurioziškai. Mokiausi su bene geriausiu Klaipėdos vairavimo mokytoju Vytu Voliku. Kai susitikus pirmą kartą jis paklausė, ar esu vairavęs, nė nemirktelėjęs atsakiau, kad taip. Nors tąkart pirmą kartą sėdau prie vairo ir savarankiškai vairavau. Dariau tai pagal visas taisykles, nes šalia sėdėjo Vytas, bet atkarpą nuo Smiltelės gatvės iki Laivų remonto įmonės važiavau gal kokių 80 km per valandą greičiu tarsi nutrūktgalvis vairuotojas.Kaip supratau, apgavystė pavyko.

- Kaip vertini save kaip vairuotoją - esi drausmingas, paklūstantis eismo taisyklėms ar išlikai nutrūktgalviu?

- Esu prie vairo daugiau visoks negu kažkoks. Būna atvejų, kai važiuoju pagal visas taisykles ir labai išgyvenu, jei kas jų nesilaiko. Bet jeigu situacija reikalauja, galiu sau leisti jas pažeisti.Tačiau darau tai nepiktybiškai ir pažeidžiu tik tas, kurios riboja greitį. Tai atsitinka, kai vėluoju į koncertus.

- O kaip tuomet sprendi problemas su policija?

- Anksčiau buvau labai principingas ir tai dariau gana korektiškai: jei būdavau kaltas, nesiginčydavau, be kalbų mokėdavau baudą. Trumpai tariant, buvau paklusnus vairuotojas. Pastaruoju metu tų principų liko mažiau ir pradedu ieškoti kompromisų. Tam gal kiek padeda ir grupės “B’Avarija” populiarumas. Pastebėjau, kad ir policininkai linkę į kompromisus, labiau mėgsta tuos vairuotojus, kurie “šnekasi”…Todėl manau, kad šiuo metu esu policininkų mėgstamas vairuotojas.

- Mėgsti vairuoti, kai esi vienas automobilyje ar draugų apsuptyje, o gal mylimos merginos draugijoje?

- Pradėsiu nuo to, kad man automobilis visų pirma yra transporto priemonė, o ne būdas leisti laisvalaikį. Tai kažkas panašaus į mobilųjį telefoną. Tai daiktas, be kurio mano gyvenimą, susietą su komunikavimu, nuolatinėmis kelionėmis, būtų sunku organizuoti. Šiaip automobilyje mano mėgstamiausia vieta - keleivio krėslas už vairuotojo nugaros. Tuomet jaučiuosi saugiai, galiu kelyje atsiduoti savo mintims, pagaliau paprasčiausiai nusnausti. Tik gaila, kad tai atsitinka retai.

- Koks Tavo didžiausias kelio nuotykis?

- Be abejo, jų buvo nemažai. Gal prisiminsiu neseniai įvykusį… Mėginau padaryti netikėtumą ir įspūdį merginai, kuri man labai patinka. Aš buvau Vilniuje, o ji turėjo atvažiuoti pas mane iš Klaipėdos. Didžiulio noro padaryti siurprizą vejamas, pasistengiau ir spėjau sugrįžti pats į Klaipėdą ir tuo metu, kai numaniau, kad ji turėtų išvažiuoti į Vilnių, atsistojau “tranzuoti” prie Jakų žiedo. Tačiau sutartu laiku, kai ji turėjo išvažiuoti iš miesto, jos mašinos nesulaukiau nei po 15 minučių, nei po pusvalandžio…Pradėjau nervintis, kiti “tranzuotojai” irgi pradėjo kreivai į mane žiūrėti, nes nedariau jokių pastangų stabdyti nepažįstamas mašinas. Tačiau kokia buvo mano nuostaba ir šokas, kai, pamatęs pagaliau pažįstamą mašiną ir ėmęs mosikuoti, pamačiau, kad mano mergina net nepasukusi galvos pralėkė. Tad vėl pagelbėjo šiuolaikinė technika. Paskambinau ir prisipažinau apie nepavykusią staigmeną… Beje, mergina ne kartą pasakojo, kad ji noriai paima “tranzuotojus”. Tad mano nusivylimas dėl to buvo tik dar didesnis. Nors juoko buvo abiem.

- O kaip vertini moteris prie vairo?

- Man moteris prie vairo - visuomet gražu, kokį automobilį ji bevairuotų.Tai pakelia ūpą, verčia pasitempti ir imi gailėtis, kad nespėjai nuplauti savo automobilio. Kita vertus, jei ji graži, susitvarkiusi ir dar blondinė, tai, manau, vyrams vairuotojams - dar ir potenciali avarijos grėsmė. Šiaip moteris vairuotoja važiuoja ramiau, taktiškai. Ji tai daro geriau, tačiau atsilieka vairavimo strategija.

- O kaip renkiesi automobilį? Kas tau svarbiausia - kaina, dizainas ar techniniai parametrai?

- Aišku, kaina labai svarbu. Tačiau svarbios ir techninės savybės bei būklė. Dabartinis mano automobilis - tai 1999 m. “Opel Omega”, pastarųjų ketverių metų santaupų rezultatas. Joje yra viskas, kas duoda galimybę man patogiai, saugiai ir greitai pasiekti kelionės tikslą ir nereikalauja iš manęs daug dėmesio. Šiaip nesu labai išrankus mašinos išvaizdai. Man automobilis - kaip moteris: jei jos gera širdis, maloni elgsena, tai ji man tampa graži visais atžvilgiais.

- Kiekvienas vairuotojas turi ir savo svajonių automobilį. Prie kokio automobilio vairo svajoji atsisėsti?

- Labai mėgstu automobilių sportą. Nepraleidžiu nė vienos televizijos “Formulės 1” transliacijos ir dievinu šio sporto lyderį Šumacherį. Tad svajoju vairuoti sportinį “Ferrari” ir …įsigyti kartą. Vairuoti šį automobilį - mano didžiausias pomėgis, nes tuomet truputį jaučiuosi Šumacheriu.Tad jei pirma svajonė mažiau reali, antrąją tikiuosi netrukus įgyvendinti.

Naujausi komentarai

Komentarų nėra

Daugiau naujienų