Automagistralėje bręsta permainos: investuojami milijonai eurų

Grįžti į straipsnį

Lakūnui

Lakūnui  portretas
Nuo kada nuo Klaipėdos iki Kauno 500 km ? Ką čia svaigsti ? Max 216 km Į vieną pusę paskaičiavus apie 1 valanda 30 min gaunas jai nėra ribojimų ir yra vasaros greitis 130 km/h bet kadangi remontai teko stovėti ilgai ir greitis vidutinis gaunas 90km /h tai 216 ÷ 90 km/h gauni 2 valandas ir 40 minučių , viskas tvarkoj su žurnalisto pasakymu

Lakūnas

Lakūnas portretas
Nu žurnalistas ir triochala. 500km per 1.5 valandos? Jis gal sumaišė su formule? Tai juk 333km/val greitis

Žemaitis

Žemaitis portretas
Kelio darbai baigti, o ženklai ribojantys greitį tebestovi. Iš ko gali pažinti tarybinę lietuvą valdomą lunsbergyno. ( Link Klaipėdos važiuojant ties Laukuvos viaduko )

Mokas

Mokas portretas
Deda Pinjghs ten kur liepia zydas sorosas

nelogiška

nelogiška portretas
Ar keliai susirgo korona, kad jiems skyre paramą dėl krizės?

kl

kl portretas
Tuom, kad net keturios iš penkių juoduju demiu pas jus

..?

..?  portretas
O kuom tai Klaipėdai aktualu..?

Skaitytojas

Skaitytojas portretas
LIETUVOS KELIAI JAU TRAGEDIJA ....

Juozas

Juozas portretas
Jei ties Giraite magistralė būtų paplatinta tiek, kad apsisukančios mašinos galėtų netrukdomos įsukti į tik joms skirtą juostą ir tik po to pagreitėję įsilietų į bendrą srautą- nereikėtų viaduko. Ir saugu būtų. Pėstiesiems, aišku, reikia viaduko. Milijonų, žinoma, daug, tik kad naudos ne kažin kiek. Štai metus laiko dirbo tarp Lytagros ir Muravos. Šalikeles patvarkė, greitis 90 km/h. Kur čia efektas, kad pagreitės susisiekimas? Įsisavinant milijonus dar reikia, kad ir projektuotojai pagalvotų, kaip pagreitinti, o ne sulėtinti srautus.

S

S portretas
Europos pinigelius lengviausia sudet i kelius ir i apzvalgos bokstus niekas nepatikrins

Galerijos

Daugiau straipsnių