- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šią vasarą visiems krepšinio klubo Kauno „Žalgiris“ sirgaliams bus pristatyti specialiai klubui sukurti ledai. Tai unikalus žaliai-baltas desertas, kokio Lietuvos rinkoje dar nebuvo. Planuojama, kad naujas produktas parduotuvėse atsiras liepą, tačiau sėkmingų pardavimų tikimąsi ir reguliariojo krepšinio sezono metu
Žalia ir balta – tai naujųjų ledų spalvos: traškų žalią ledų ragelį pripildo baltas plombyras, pagardintas natūraliu kivių ir kriaušių įdaru. Naujuosius ledus sukūrė „Dadu“ prekės ženklą atstovaujanti „Vikeda“, turinti 22 metų patirtį šaldytų desertų kategorijoje: įmonė jau antrus metus į Vokietiją eksportuoja Dortmundo futbolo klubo „Borussia“ geltonai-juodus ledus, kur šie sulaukė didžiulio pasisekimo. Planuojama, kad naujieji „Žalgirio“ ledai sulauks sėkmės ne tik Lietuvos rinkoje, bet ir kitose Europos šalyse, kuriose ši komanda turi savo sirgalių.
Siekiame, kad ragaudami šį desertą, aistruoliai mus palaikytų, prisimintų ir taip lauktų sezono drauge.
„Kauno „Žalgirio“ klube mes viską darome dėl gerbėjų ir stengiamės būti kuo arčiau jų ne tik arenose, bet ir kasdieniame gyvenime. Siekiame, kad jie nepamirštų „Žalgirio“, patirtų emocijų ne tik sezono metu, bet ir visus metus. Tad nors vasarą rungtynės nevyksta ir iš klubo naujienų nedaug, mes intensyviai ruošiamės rudeniui. Tuo metu siekiame sudaryti galimybę prie „Žalgirio“ prisiliesti patiems sirgaliams, o vasarą tam nėra geresnio produkto už ledus. Siekiame, kad ragaudami šį desertą, aistruoliai mus palaikytų, prisimintų ir taip lauktų sezono drauge. Praėjusią vasarą šis sprendimas pasiteisino. Tikimės, kad ir šie ledai bus pamėgti, o mes galėsime tęsti savo partnerystę su „Vikeda“, siūlydami sirgaliams įdomius produktus ir ateityje“, – teigia Kauno „Žalgirio“ klubo direktorius Paulius Motiejūnas.
Planuojama, kad nuo kiekvienos parduotos ledų porcijos sutarta suma bus skiriama į klubo į biudžetą. Koncerno „Vikonda“, kuriai priklauso „Vikedos“ įmonė, vadovas Mindaugas Snarskis teigia, kad tai – svarbus žingsnis įmonių grupės ir krepšinio klubo partnerystės įtvirtinime.
„Žalgiris“ yra visų mūsų kraujyje – visas kolektyvas su nekantrumu laukia svarbiausių rungtynių. Kita vertus, greito apyvartumo prekių kategorijoje „Žalgirio” vardas dar yra menkai išnaudotas ir mes čia matome didelį potencialą. Nors „Žalgirio“ ledų būta ir praeityje, mes manome, kad „Dadu“ gali pasiūlyti kokybišką ir inovatyvų sprendimą, kurio taip trūko. „Vikeda” yra paruošusi rinkai ledus, kurie bus to lygio, kurio ir turi būti produktas, nešiojantis „Žalgirio” vardą“, – teigia M. Snarskis.
Pirmoji ledų partija leis naujojo produkto paragauti kiekvienam krepšinio klubo sirgaliui, o tolimesnei paklausai įtaką turės vasaros orai. Tačiau ledų gamintojai tikisi, kad naujasis produktas padės praplėsti ledų vartojimo laikotarpį ir pasibaigus šiltajam sezonui.
„Vasaros laiku, kada ledų suvartojame daugiausiai, Kauno „Žalgirio“ sezonas baigiasi. Tad klubui šie ledai yra tam tikras sezono praplėtimas, o mums tai galimybė turėti sėkmingą produktą ir šaltuoju metu. Tačiau, žvelgiant į ateitį, „Žalgiris“ yra ne tik visos Lietuvos komanda, jis yra ir aukščiausios Europos krepšinio lygos dalis. Tai reiškia plačią ir didelę auditoriją. „Vikeda“ turi visas galimybes tą auditoriją pasiekti, nes šiuo metu „Dadu“ ledai yra prieinami nuo Lietuvos iki Jungtinių Amerikos Valstijų. Šiems ledams pasiteisinus vietinėje rinkoje, jo plėtros galimybės didžiulės“, – sako M. Snarskis.
Įmonės „Vikeda“ generalinis direktorius Algirdas Gauronskis teigia, kad „Žalgirio“ ledai – tai natūralus ir kokybiškas produktas, kuris turėtų patikti ne tik „Žalgirio“ gerbėjams, bet ir kitiems ledų mėgėjams.
„Nors šiame produkte bus daug žalios spalvos, jo gamyboje nenaudojame dirbtinių dažiklių: visos medžiagos, ingredientai yra natūralūs. Sudėtingiausia buvo išgauti žalią ragelio spalvą, tai ledų pramonėje yra sunkiai pasiekiama. Tam pasitelkėme natūralų augalų chlorofiliną. Be to, tai bus pieniški ledai, kuriuos gaminsime iš natūralaus nenugriebto pieno“, – teigia A. Gauronskis.
Naujųjų ledų pakuotė bus vienintelė ledų pakuotė Lietuvoje, kuri leis interaktyviai įsitraukti į „Žalgirio“ gyvenimą: stebėti ir būti svarbiausių įvykių sūkuryje. Ant pakuotės puikuosis geriausios 2018-2019 metų „Žalgirio“ sezono nuotraukos, kurios atspindės karščiausias fanų emocijas ir išgyvenimus dėl mylimos komandos. Taip pat ledų pakuotę papuoš įsimintiniausios bei populiariausios sirgalių skanduotės.
Nuo liepos mėnesio naujųjų „Žalgirio“ ledų bus galima įsigyti visoje Lietuvoje.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
M. Skuodis apie traukinių pirkimą „Rail Balticai“: svarbiausia, kad statybos nevėluotų
Latvijai paraginus Lietuvą ir Estiją susitarti dėl traukinių europinio geležinkelio linijai „Rail Baltica“ pirkimo, susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad šiuo metu svarbiausia rūpintis vėžės statyba. ...
-
Lietuvos oro uostai pristatė, kaip augs Kauno oro uosto pajėgumai
Kauno oro uostui ilgalaikiame Lietuvos oro uostų tinklo plėtros plane (angl. master plan) iki 2052 metų numatytas svarbus vaidmuo. Oro uosto plėtra ir diegiamos inovacijos leis žengti svarbius žingsnius plėtojant konkurencingą Lietuvos oro uostų model...
-
„Ipanema“ avalynė – tobulas stiliaus ir patogumo derinys kiekvienai progai3
Ar teko girdėti apie prekinį ženklą „Ipanema“? Tai žinomas prekės ženklas, kuris specializuojasi gaminant paplūdimio batelius, paplūdimio šlepetes ir kitus pliažo aksesuarus. Šis prekės ženklas yra labai mėgstamas daugely...
-
Patarimai, kaip įmonėms efektyviai valdyti laisvas lėšas3
Manau, didžiajai daliai sėkmingų verslų anksčiau ar vėliau iškyla dilema, ką daryti su laisvomis įmonės lėšomis? Šis klausimas ypač aktualus šiuo metu, kai globali ekonominė situacija nėra aiški. Dėl to kai kuri...
-
Seną keičia naujas? Skausmo gydymas dabar1
Lėtinis skausmas yra neatskiriama gyvenimo dalis, su juo susiduria milijonai žmonių visame pasaulyje. Nuo senovės civilizacijų su pradiniais ir primityviausiais gydymo metodais iki šiuolaikinės inovatyvios medicinos pagrindinė problema išl...
-
„Megoje“ perki – „Dyson“ prizus kasdien laimi!2
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ skelbia, kad dabar – pats metas stiliaus ir interjero pokyčiams. Naujos pavasario kolekcijos jau atvyko! O su jomis ir išskirtinis žaidimas, kuriame kiekvieną dieną galima laimėti inovatyviu...
-
Ankstyvųjų bulvių sėklos – jau vagose, pernykštis derlius – dar aruoduose1
Šis pavasaris negaili lietaus. Kai kur Lietuvoje laukai plaukia, o kai kur juose jau dirba žemės ūkio technika ir sodinamos bulvės. Daržininkų aruodai dar saugo pernykštį derlių, kurio iki Velykų tikrai užteks pirkėjams. Tačiau kai ku...
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą10
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Klaipėdoje – pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos centras9
Klaipėdoje duris atvėrė jau ketvirtasis Lietuvoje JAV pasaulinės automobilių aukcionų kompanijos IAA aukcionų centras, kuriame automobilių prekybos verslu užsiimančios įmonės ir privatūs pirkėjai nuo šiol gaus užtikrintą paslaugą, impor...
-
Teismas atmetė „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl naujų Vilniaus oro uosto rinkliavų1
Teismas atmetė Airijos ir Vengrijos oro bendrovių „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl 2023 metais padidintų rinkliavų Vilniaus oro uoste, pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). ...