„Lietuvos geležinkeliai“ tuština verslo kišenes

Grįžti į straipsnį

Europinė vėžė

Europinė vėžė portretas
Paleis Rail Balticą - tai galėsit susikišt sau keleivių vežimo padalinį su mediniais suolais ir dyzeliu. Vat tada ir išlys visi "skaičiavimai".

Jūrų uostų inžinierius

Jūrų uostų inžinierius portretas
Kas užsakė šitą šūdina straipsnį? Ar tik nebus “sušildęs” dienraštį Gargždų Geležinkelis ir vatnikų kompanija BKT, kurie taip stipriai nori patys vežti trąšas geležinkeliu per Lietuvą ir nesinaudoti LG paslaugomis???????? Tai kiek vis dėl to Udovickis sumokėjo už propogandos skleidimą????

petras

petras portretas
na jo betvarke kazkam gerai pelnas eina i kisene valdininkams paprastas darbuotojas neskaitomas zmogum negauna deramo atlygio o kruvi darbo gauna dideli

Eugenija

Eugenija portretas
Eugenija Gal mes turime pagalvoti ir apie AB,,Lietuvos geležinkeliai'' darbuotojus. Seni darbuotojai išvaryti iš darbo, o likę dirba didžiausius viršvalandžius, nors jų niekas neklausia, ar Tu gali dirbti. Per du mėnesius darbuotojas perdirba 77 val. Manau tai vergovė LG..aišku , bus atsakymas suderinta su PS,bet, kur žmoniškumas, kada darbuotojas neturi savo žodžio ir niekas jo neklausia ar jis gali dirbti. Tokių vadų dar aš nesu sutikusi per savo darbą LG. LGPSS pirmininkė Eugenija Šniutienė

...

... portretas
Gal nereikia taip viešai meluot: "sumokėti dividendai grįžta LG kaip keleivių kompensavimo išmokos, taip pat skurdinamas ne tik verslas, bet ir kiekvienas šalies pilietis" - mums TIK geriau kai bilietai mums pigesni, o ir LG keleiviais yra suinteresuoti, ir tai ATITINKA Valstybės nuostatas mažinti socialinę atskirtį suteikiant ir bėdžiams galimybę keliaut.

LT

LT portretas
Užsakytas straipsnis.

Eilinis LG darbuotojas

Eilinis LG darbuotojas portretas
Geležinkeliai ir turi būti valstybės monopolija, nes tai labai specifinė sritis. Tik valstybė ir gali užtikrinti visavertį šio transporto sistemos funkcionavimą. O privatininkams kas? Jiems tik išspausti kuo daugiau naudos sau, o po to sau ramiai nusiplauti, kaip kad buvo Estijos geležinkeliuose. Kam Lietuvai lipti ant šito grėblio? Be to, Lietuva pernelyg maža, kad joje galėtų išsitekti keli geležinkelio vežėjai; tai neišvengiamai sužlugdytų LG.

BKT su savo gargždu gelezinkeliais

BKT su savo gargždu gelezinkeliais portretas
Nerimsta:)

Anonimas

Anonimas portretas
Masiulį iš ministrų patraukė tai dabar užsakinės straipsnius ir bandys seni socdemų lapinai ir verslinykai sugrįžt prie geležinkelių lovio... prasmirdę politikai ir pigi žiniasklaida... :(

Pasiskaitinėtojas

Pasiskaitinėtojas portretas
Nu joooo. Naujas ministras, nauja šluota išluos ir daug bus laisvų kėdžių.., ir vėl tas pats. Trukt iš pradžių, kas dar neišporceliuota LG, tai bus patvarkyta.

Dainius

Dainius portretas
Teisingai, reikai bizniūgoms leisti kišenes prisikišti, viską nuniokoti, o po to už miliardus išispirkinėti, kaip kaip su VST buvo. Rašliava patikliems durneliams.

to Hahaha

to Hahaha portretas
dar neišsiblaivei, prasigėręs vatnike?

Romas

Romas portretas
Pelnas didėja, nes LG praktiškai niekur neinvestuoja. Vagonų trūkumas didžiulis. Po 5 metų ta seniena, kuri dar naudojama, bus tik metalo laužas.Naujesni išnuomuoti . Pepigu savo lokomotyvais tampyti privačius ar nuomuojamus vagonus turint monopoliją. Tratina pinigus į kairę ir į dešinę. Į Miuncheno parodą suva-iavo ,berods, 17 "atstovų" , o stendas dvi dienas buvo visiškai tuščias. Keliai jau tokie, kad vagonai virsta nuo jų.O kas liečia dempingavimą ir monopoliją, tai čia klausimas tam garbanotui iš konkurencijos tarybos. Ar jie tik privačia įmones už nieką gali bausti ?

Anonimui Pidarui

Anonimui Pidarui portretas
Troliai judantys

Anonimas

Anonimas portretas
Kada bus ivesta tvarka?

Hahaha

Hahaha portretas
O kas kaltas ,rusai turbūt,o gal konservatpalaikiu sutve kurį sukūrė šitą vagių ratą

Klausimas

Klausimas portretas
O tą patį Bartušką VTEK svarstė ne del to, kad valdiška mašina važinėjo į sodybą ir parduotuvę?????????

Galerijos

Daugiau straipsnių