Lietuviai internete dažniausiai apsiperka darbo metu

  • Teksto dydis:

Net 67 proc. lietuvių apsiperka internete darbo metu, būdami savo darbo vietoje. Trečdalis pirkėjų tą daro impulsyviai. Tokius rezultatus atskleidė spalio mėnesį OTTO atlikta pirkėjų apklausa.

Apklausos duomenimis, lietuviai mėgsta rūbus pirkti internete, nes tai yra patogu ir greita (96 proc. respondentų), be to, leidžia surasti norimą drabužį pigiau (84 proc.). Didžioji dauguma pirkėjų džiaugtųsi, jei prekės būtų pristatomos tą pačią ar jau kitą dieną (96 proc.), tačiau 70 proc. tenkina standartinis 2-5 darbo dienų pristatymo laikas. Įdomu tai, kad net 47 proc. respondentų sutiktų norimo rūbo palaukti gerokai ilgiau, jei dėl to tektų mokėti mažesnę kainą.

„Apsipirkimas internete yra populiarus ne tik dėl patogumo, bet ir galimybės lengviau palyginti panašių drabužių kainas. Retas kuris pirkėjas turi tiek laisvo laiko užeiti į kiekvieną parduotuvę, kad išsirinktų jam labiausiai patinkantį ir kainos lūkesčius atitinkantį rūbą. Nuo prekių gausos sukasi galva, pirkėjas pradeda painiotis, kur kas kiek kainavo, ir galiausiai įsigyja nebūtinai tai, ko ieškojo“, – komentuoja otto.lt atstovas Andrius Moskvičiovas.

Didžioji dauguma pirkėjų rūbus perka internete darbo metu, būdami savo darbo vietoje (67 proc.), gerokai mažiau tą daro vakare namuose (23 proc.), ir tik mažiausia dalis – 10 proc. – apsipirkimą internete atideda savaitgaliui.

Apklausos duomenys atskleidė, kad 32 proc. lietuvių yra impulsyvūs pirkėjai, o 56 proc. stengiasi savo pirkinius planuoti ir perka drabužius tik prireikus atnaujinti garderobą. 29 proc. respondentų per mėnesį įsigyja bent vieną naują drabužį, o 20 proc. – du ar daugiau. Dažniausiai vieną užsakymą sudaro du rūbai.

„Pastebime, kad drabužius internetu perkantys lietuviai yra linkę nepirkti po vieną rūbą. Jei reikia mokėti už pristatymą, klientai stengiasi vienu metu įsigyti daugiau, taip siekdami sutaupyti pristatymui skiriamas išlaidas“, – teigia A. Moskvičiovas.

OTTO rengtoje apklausoje dalyvavo virš 350 klientų, atėjusių atsiimti savo užsakymų į OTTO biurą. Didžiąją dalį – 79 proc. – respondentų sudarė moterys, turinčios vidurinį arba aukštąjį išsilavinimą. Respondentų amžius siekė nuo 18 iki 56 metų.

1949 m. įkurta OTTO – viena didžiausių tarptautinių elektroninių parduotuvių Europoje, apjungianti apsipirkimą internetu bei iš katalogų, savo klientams siūlanti daugiau nei 1 mln. prekių asortimentą ir iki 1 000 žinomų prekės ženklų. Oficialius OTTO atstovas Lietuvoje yra UAB „Bermeta“.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių