- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Net 67 proc. lietuvių apsiperka internete darbo metu, būdami savo darbo vietoje. Trečdalis pirkėjų tą daro impulsyviai. Tokius rezultatus atskleidė spalio mėnesį OTTO atlikta pirkėjų apklausa.
Apklausos duomenimis, lietuviai mėgsta rūbus pirkti internete, nes tai yra patogu ir greita (96 proc. respondentų), be to, leidžia surasti norimą drabužį pigiau (84 proc.). Didžioji dauguma pirkėjų džiaugtųsi, jei prekės būtų pristatomos tą pačią ar jau kitą dieną (96 proc.), tačiau 70 proc. tenkina standartinis 2-5 darbo dienų pristatymo laikas. Įdomu tai, kad net 47 proc. respondentų sutiktų norimo rūbo palaukti gerokai ilgiau, jei dėl to tektų mokėti mažesnę kainą.
„Apsipirkimas internete yra populiarus ne tik dėl patogumo, bet ir galimybės lengviau palyginti panašių drabužių kainas. Retas kuris pirkėjas turi tiek laisvo laiko užeiti į kiekvieną parduotuvę, kad išsirinktų jam labiausiai patinkantį ir kainos lūkesčius atitinkantį rūbą. Nuo prekių gausos sukasi galva, pirkėjas pradeda painiotis, kur kas kiek kainavo, ir galiausiai įsigyja nebūtinai tai, ko ieškojo“, – komentuoja otto.lt atstovas Andrius Moskvičiovas.
Didžioji dauguma pirkėjų rūbus perka internete darbo metu, būdami savo darbo vietoje (67 proc.), gerokai mažiau tą daro vakare namuose (23 proc.), ir tik mažiausia dalis – 10 proc. – apsipirkimą internete atideda savaitgaliui.
Apklausos duomenys atskleidė, kad 32 proc. lietuvių yra impulsyvūs pirkėjai, o 56 proc. stengiasi savo pirkinius planuoti ir perka drabužius tik prireikus atnaujinti garderobą. 29 proc. respondentų per mėnesį įsigyja bent vieną naują drabužį, o 20 proc. – du ar daugiau. Dažniausiai vieną užsakymą sudaro du rūbai.
„Pastebime, kad drabužius internetu perkantys lietuviai yra linkę nepirkti po vieną rūbą. Jei reikia mokėti už pristatymą, klientai stengiasi vienu metu įsigyti daugiau, taip siekdami sutaupyti pristatymui skiriamas išlaidas“, – teigia A. Moskvičiovas.
OTTO rengtoje apklausoje dalyvavo virš 350 klientų, atėjusių atsiimti savo užsakymų į OTTO biurą. Didžiąją dalį – 79 proc. – respondentų sudarė moterys, turinčios vidurinį arba aukštąjį išsilavinimą. Respondentų amžius siekė nuo 18 iki 56 metų.
1949 m. įkurta OTTO – viena didžiausių tarptautinių elektroninių parduotuvių Europoje, apjungianti apsipirkimą internetu bei iš katalogų, savo klientams siūlanti daugiau nei 1 mln. prekių asortimentą ir iki 1 000 žinomų prekės ženklų. Oficialius OTTO atstovas Lietuvoje yra UAB „Bermeta“.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas spręs, ar verslui lengvinti ginklų dalių gamybą1
Seimas spręs, kokiais atvejais ginklų dalių gamybą įtraukti į nelicencijuojamų veiklų sąrašą. ...
-
Kai kuriems elektros vartotojams – nemaloni žinia1
Nemaloni žinia elektros vartotojams, pamirštantiems ar tyčia nedeklaruojantiems suvartotos elektros energijos. Jei vartotojai naudojasi ne išmaniuoju skaitikliu ir daugiau nei metus nedeklaruoja suvartotos elektros kiekio, nuo kitų metų jiems...
-
Penktadienį protestą rengiantis maitinimo verslas prašo grąžinti 9 proc. PVM lengvatą3
Maitinimo sektoriaus atstovai penktadienį prie Vyriausybės rengia protesto akciją reikalaudami grąžinti iki šių metų galiojusį lengvatinį 9 proc. pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą. ...
-
Seimas svarstys griežtinti tvarką į Lietuvą atvykstantiems dirbti užsieniečiams1
Seimas imsis svarstyti griežtinamus reikalavimus dirbti į Lietuvą atvykstantiems užsieniečiams ir juos kviečiančioms įmonėms. ...
-
G. Nausėda palaiko pelno mokesčio didinimą gynybai, dėl PVM sako esąs „kategoriškai prieš“5
Tariantis dėl didesnio gynybos finansavimo, prezidentas Gitanas Nausėda sako palaikantis papildomą pelno apmokestinimą, tačiau pabrėžia esantis „kategoriškai prieš“ pridėtinės vertės mokesčio (PVM) kėlimą. ...
-
Seimas nustatė tvarką, kaip bus laikinai nuomojama laisva valstybinė žemė
Laisvą valstybinę žemę ir mieste, ir kaime laikinai išsinuomoti galės tik ūkininkai arba įmonės, kurie naudojo ją iki praėjusių metų pabaigos bei deklaravo joje augintas naudmenas. Jiems atsisakius toliau žemę dirbti, į tuos sklypus gal...
-
Regionuose mažėja bankų skyrių: ką daryti gyventojams?2
Regionuose mažėja bankų skyrių, gyventojams tenka važiuoti keliasdešimt kilometrų iki artimiausio banko, kad gautų konsultaciją. Bankai aiškina paprastai – žmonės į padalinius ateina vis rečiau ir ragina nuo šiol su banku...
-
Seimas palengvino neįgaliuosius vežančių automobilių parkavimą1
Nuo lapkričio lengvės neįgaliųjų vairuojamų ar juos vežančių automobilių parkavimas – jų savininkams leista nemokėti mokesčio už stovėjimą savivaldybių nustatytose vietose. ...
-
N. Mačiulis: gynybą galima finansuoti parduodant valstybės įmonių turtą8
Vyriausybei iškėlus idėją steigti specialų fondą gynybai papildomai finansuoti iš didesnių mokesčių, „Swedbank“ ekonomistas Nerijus Mačiulis sako, kad krašto apsaugą reikėtų finansuoti ne didinant mokesčius, o pard...
-
Premjerė: pratęsus bankų solidarumo įnašą valstybė negautų realių pajamų5
Lietuvoje veikiantiems bankams pernai uždirbus dukart didesnį pelną nei 2022-aisiais, premjerė Ingrida Šimonytė sako, kad pratęsus laikinąjį bankų solidarumo įnašą, pajamų iš šio mokesčio valstybė nebesurinktų, nes ma...