Išorinis uostas: Būtingė ar Klaipėda?

Grįžti į straipsnį

KKKK

KKKK portretas
Kai pastatis uostą,gal tą bomžyną prie molo sutvarkis.

pagaliau

pagaliau portretas
nurimkit žmogeliai - staipsnelis išleistas į areną tik tam kad piliečius nuramint sekančiam žingsneliui , kuris jau būtų po kokio mėnesio ar vėliau - reikalinga atlikti studija ar tikslinga statyti Būtinges uostą ,studijai skirta 2 - 3 milijonai . Pinigėlius gražiai paskistys ,dar po metų įvertins , padiskutuos , uosto egzistavimas neįmanomas , to ir užteks.Popieriai į stalčius iki sekančio dešimtmečio -svarbiausiai gauti pinigėlius ,ar ne panašiai vyksta su Klaipėdos miesto visuomeninio transporto įdiegimo ateityje svarstymų - tranvajaus ar troleibusų linijas kurti . Svarbiausia atlikti studijas ,tempti laiką , išleisti milijonus , nors iš anksto žino jog rezultatas bus nulinis

klp

klp portretas
tik Klaipėdoje. Palikim Šventosios ir Palangos pajūrius poilsio zonai.

Girulių gyventojas

Girulių gyventojas portretas
Aišku,kad Melnragė vienintelis tinkamas variantas uostui-ir kuo greiėiau pradėti ststybas.

Pasiūlymas Tam

Pasiūlymas Tam portretas
Būtngėje ir taip perkraunama nafta, pirminiu sumanymu visi naftos produktai turėjo keliauti per Būtingę tad ir giliavandenį uostą ten statyti racionaliausia, o atlaisvintoje Klaipėdos naftos užimamoje vietoje galima bus krauti ir konteinerius ir kita.

Taigi

Taigi portretas
Visas progresas dabar susiveda į teritorijų grobimą, bet ne į progresą tikrąja to žodžio prasme, o aplinkosauga baigiama išstumti iš valstybės gyvenimo.

Straipsnio autoriui

Straipsnio autoriui portretas
Jūe rašote "Aplinkosaugininkai vertino, kad uosto statybos žala jūroje ties Būtinge aplinkai būtų gerokai didesnė nei Klaipėdoje." Jeigu komentaru nepateiksite nuorodos į tyrimo, kuriame yra pateikti aplinkosaugininkų palyginimai Būtingės ir Melnragės ataskaitą - atrodys, kad esat melagėlis.

Tam Pasiūlymas

Tam Pasiūlymas portretas
Ne Klaipėdos naftą reikia iškelti- perdaug valstybės, t.y, mūsų pinigų įjąyra sukišta, o svarstyti produktotiekio tiesimą jūros dugnu, nes situacija žemėje pasidarys nebelabai tinkama gyventi. O šiaip tas gilavandenis, bus labiau orientuotas į konteinerius, o naftai gal pakaks esamų pajėgumų.

progresas?

progresas? portretas
Taip didžiausia problema be krantų erozijos yra anžeminis transportas ir bėda ne tame , kad jis yra, bet tame, kad jis yra toks- juk jis nesikeitė jau 150 metų jokio progreso šioje srityje iš principo neįvyko- tie patys vidaus degimo varikliai, tie patys vagonai , cisternos, kaip ir prieš 150 metų su nedidelėm modifikacijom, bet principinių dalykų neįvyko- juk traukiniai galėtų čiuožti ar skristi- svarbu, kad nekeltų triukšmo ir neterštų aplinkos- juk tokių išradimų jau net yra, bet dabar geriausiu atveju elektrifikuos-išmes pinigus, bet iš principo niekas nepasikeis. Tuos pinigus galėtų tikrai investuoti į progresą ir XXI amžių, kaip mėgsta sakyti, o ne maltis tame pačiame 150 metų senumo mėšle, kuris jau seniai atgyveno.

ST

ST portretas
Mūsų pajūris per mažas kad tilptų ir gigantiškas uostas ir kurortai.. arba viena arba kita.. jei nuspręsta, kad Vilniui reikia Šanchajaus mes žemaičiai turime priešintis ir siekti atsiskyrimo nuo likusios Lietuvos

KLP

KLP portretas
Kodėl niekas nepaiso pajūrio interesų? Kam reikalingas tas šanchajus? Tai žala visam pajūriui tiek Neringai tiek Palangai jau nekalbant apie Klaipėda. Reikia inicijuoti Žemaitijos atsiskyrimą nuo Lietuvos kaip, kad vyksta Katalonijoje? Kur mūsų išrinktas Puteikis?

G

G portretas
Jeigu pasirodys, kad viskas Klaipėdoje daroma vien kad kinų investuotojas liktų patenkintas - labai patarčiau pasinagrinėti Graikijos uosto Pirėjaus patirtį. Iš pradžių dviejų pirsų koncesija, po to viso uosto pirkimas. Kol buvo vien koncesija, kinų kompanija COSCO ten investavo, aprūpino krovinių srautu, bet už koncesiją kinai mokėdavo Graikijai vos apie 3-4 mln. per metus, nes investicija turėjo grįžti per veiklą - t.y. graikai gavo iš koncesijos realiai šnipštą. Kai COSCO nusprendė pirkti iš Graikijos vyriausybės 51% uosto akcijų, pradinė sąlyga buvo kolektyvinės sutarties nutraukimas - kad galėtų atsivežti savo darbuotojus. Graikų dokininkai ilgai streikavo, bet buvo vėliau užgesinti ir kinai šiandien valdo apie 68% uosto. Internetuose pilna info apie Pirėjo uostą, gūglinkit Piraeus Concession COSCO ir t.t. Krovos apimtys išaugo ten kolosaliai, nes Pirėjas yra pagrindinis Šilko Kelio uostas šiai dienai, bet Graikijai naudos iš to nekažką.

g

g portretas
Tuose kompiuteriu "suplanuotose" uosto "strateginiuose" planuose visiškai nesuprantama,kokiomis gatvėmis tą išorinį uostą pasieks žeminis transprtas.Gal Lideikio gatve,kuri ir taip užsikiša ,kai reikia iš pliažo parvažiuoti?O gal tiesiai šviesiai-iškirsim Melnragės-Girulių mišką,"vardan tos lietuvos" ir nutiesim kelius iki geležinkelio,kuriuo dieną naktį dardės traukiniai.Visa bėda,kad tie nenaudėliai gyventojai maišosi po kojomis "didiesiems kombinatoriams" ir trugdo "naujųjų vasiukų statytojams.

Tam Vokui

Tam Vokui portretas
Galiu tik pritartiVokui ir pacituoti Pramoninikų konfederacijos prezidento Roberto Dargio mintį:"Svarbu skatinti savivaldybių finansinį savarankiškumą ir regioninę plėtrą bei skirstyti mokesčius taip, kad didesnė dalis jų atitektų savivaldai, nes tik taip bus sukurtos ekonominės paskatos regionų ekonominei plėtrai.

Vokas

Vokas portretas
Neleisti Vilniaus bukagalviams cia seimininkauti. Laivyna jau praradom, dabar pajurio emesi, zemes kirmeles.

Pervažos

Pervažos portretas
Kaip matosi , Lietuva bet kuriuo atveju neliks be giliavandenio uosto- tuo jau pasir8pinta, bet pastačius jį krovinių srautai padidės iki 162 milijonų tonų, kai dabar yra apie 40 ir kaip vienas žmogus paskaičiavo, tada geležinkelio sąstatai važiuos be sustojimo, kas 4,5 minutės deną , naktį. Įsivaizduojat , kas dėsis. Ir dar kaip esant tokiam srautui per visą Lietuvą iki Baltarusijos sienos reikės kirsti pervažas- ar bus pasirūpinta tiltais per visas Lietuvos pervažas. Kaip tvarkysis Baltarusija su tais srautais neaišku, bet ten valdo batiuška- ten demokratijos nevaidina. Ir esant tokiems srautams ar bus apdraustas gyvenančių per visą Lietuvą šalia geležinkelių nekilnojamas turtas, nes tokių apkrovų pastatai nebeišlaikys, tai išlaikyti gali tik žmogus savo gyvybės sąskaita, bet ekologiniai dalykai bus neįvertinti..

Pasūlymas

Pasūlymas portretas
Visą Klaipėdos naftą perkelti į Būtingę.

G

G portretas
Naujas uostas - tik atlikus mokslinius tyrimus kaip uostas (Melnragėje ir/ar Būtingėje) darys erozinį poveikį visai kranto linijai į Šisurę nuo Klaipėdos. Šiuometu vykdomas tik monitoringas - t.y. praeities pokyčių kranto linijoje fiksavimas. Kaip naujos konstrukcijos paveiks krantus ateityje - tyrimai nedaryti, mokslininkų teigimu jie užtruktų apie du metus, bet jie prognozuoja kad poveikis krantui bus sunkus, neigiamas ir ilgalaikis. Uostas sutinka tik "pamaitinti" nykstančius pliažus smėliu ir statyti žabtvores kopose. Kai tų kompensacinių priemonių neužteks - pradedama naudoti "kietąsias" priemones - bunos, bangolaužiai, betono sienos pažeistuose ruožuose, arba išilgai visos krantinės. Uostas už "kietas" priemones mokėti nenori - mokės valstybės biudžetas, t.y. mes visi. Kaip surijot Rengės geležinkelio baudą, taip ir nuolatinę kovą su jūra, ją betonuojant - surysit. Turim reikalauti kompleksinių mokslinių tyrimų, kad įvertinti kas kiek kainuos - Melnragėje ir Būtingėje.

dede

dede portretas
tik Klaipedoje, jau ir taip uostas yra su ispletota infrastruktura. O kas manote kad butu geriau Butingeje tai pamastykite kas toje vietoje po to bus ? Kokie ten srautai keliaus tiek kroviniu , tiek aptaranujamo transporto , tiek darbuotoju, nauji kamsciai, padides tarsa. ir t.t.

Demokratija

Demokratija portretas
Tai ar jau įvyko Seimo komisijos giliavandenio uosto klausimams spręsti posėdis, turėjęs įvykti sausio mėn. ar dar ne. Ar čia šiaip tik pakalbėjot? Dėl Latvijos pozicijos tokia išanksyinė nuostata, kad jie prieštaraus, dar su jais nesitarus, yra gėdinga- yra ir kiti ES įstatymai.Bet matosi jau galutinis sprendimas -Melnragė, tad tikrai, kam vaudinat demokratiją ir laidot bereikalo pinigus sukurti demokratijos įvaizdžiui.

LIBERALISIMUS

LIBERALISIMUS portretas
JEGA,DABAR VOGSIM MEGA PROPORCIJOM.,JEI VOGT

128% vertintojų!!!!111

128% vertintojų!!!!111 portretas
"Įvertinus daugelį aspektų 68 proc. vertintojų simpatijos buvo skirtos Melnragės išorinio uosto variantui, 60 proc. – Būtingės variantui." - 128 proc. vertintojų, Karlai, 128!!!!111 :)

Siaip

Siaip portretas
Koks pajuris Melnrageje??? Jau dabar ten nafta dvokia... Melnragiskiai cia tik ir priestarauja... jus dziaukites - nupirks dali jusu trobu, bo kitu atveju naftos kaiminydtej ir gyvensit amzinai.... nelabai suprantu svaigimo apie Butinge....

KLP

KLP portretas
Vilnius nori pasinaudoti Klaipėda. Mes esam parsidavėliu liberalų įkaitai

KLP

KLP portretas
Na Melnragė jau ir dabar yra tapusi Klaipėdos naftos zona.. visa apraizgyta geležinkeliais, naftos kvapas tapo norma.. čia jau ačiū visa kam atviriems liberalams..

Algis

Algis portretas
Argumentai kodėl negalima statyti uosto Melnragėje straipsnyje "Išorinis uostas su nauda miestui". Juo suprasta visi, kas gyvena šioje Palangos plento pusėje nes mes jau gyvename uosto gamybos zonoje - palei jo transporto arterijas. Išorinis uostas Melnragėje bus katastrofa miestui, Argumentai prieš uosto statybą Būtingėje neįtikina. Gylis plūdurui reikalingas ženkliai didesnis nei uosto įplaukai. laivui reikalinga saugi distancija nuo seklumos. Uosto akvatorijoje galima sukurti tokį gylį kokio reikia. Pietinis naujo uosto molas gali būti ir kelių km. ilgio, jis vargu ar bus brangesnis už pusiasalio supylimą palei šiaurinį Klaipėdos uosto molą. Teks pailginti ir šiaurinį molą. Kainų skirtumas ne bus toks didelis, kad būtų verta Klaipėdos miestą paversti uosto priedėliu, o gyventojus jo įkaitu. Kas liečia Latvijos protestus tai net jos sostinė -uostas. Aplinkos švara priklauso ne nuo uosto vietos o nuo jo konstrukcijos ir ekologinio saugumo. Išorinis uostas Melnragėje -blogis

1

1 portretas
Kaip šaunu jau rankelėm sukirsta, meras su masiuliais tuoj kūmais taps, ministerija jau baigia visus teisės aktus sukeist žaliai uosto šviesai. Ir vistiek reik dar vieną studiją atnaujint, nes tvarka reikalauja. O gal savo geriem draugam kuri visas studijas ir projektus uostui daro reikia atsegti dar pora šimtelių tūkstantukų euriukų. Reikia specialistam atsilygint už puikias išvadas. Kuršių marios jau beveik tapo sūriomis , nors uosto gilinimas joookios įtakos tam nedaro. TAI NIEKO BLOGO TURBUT BRAZAUSKAS PASISTATĖ VALDOVŲ RŪMUS, KLAPIEDOS MERAS IŠORINĮ UOSTĄ. VISI DIDUS VYRAI NOR ISIAMŽINT. GALĖTŲ MOKESČIŲ MOKĖTOJŲ 10 PADIRBT, KAD BIUDŽETĄ PILDYTŲ, BET NE UOSTO REIK. OKEI REI TAI REIK. TAI KAM VAIDINT DEMOKRATIJĄ ? Viešai pasisako va dar nuplausim pinigėlių, pavydėkit. Jugi lietuviai pavydūs :D . Kad didvyyyriai super nagli nesako ...

Vokas

Vokas portretas
Ar jie supranta, kad, statant Melnrageje,, neteksim pajurio, o pati miesta paversime "jovalu"? Sitie "zinovai" jau ima neigiamai veikti...

Klaustukas

Klaustukas portretas
Dienraštis plakasi tai uostininkų, tai savivaldybės info skelbdama. Kam visa tai reikalinga, kad informuoti visuomenę ką nusprendėte. O kur žmonės, kurie Klaipėdoje gyvena. Aiškinate apie Latvijos Natūra 2000, o čia pat Karklėje ta pati Natūra 2000 ir ne viena jos teritorija. Tai kaip čia suprasti? Visų pirma panaikinkite smarvę dabar nuo uosto sklindančią, o tuomet sapaliokite apie plėtrą. Žiūri matai kas jiems pigiau, o galvojate kas žmonių laukia.

kirvarpa

kirvarpa portretas
o kur zmones maudysis???gyvensim prie juros ir nebegalesim nei maudytis,o kas su melnarages gyvenviete?kas gina visuomenes interesus?

Bikis

Bikis portretas
Zinoma Butinge. Klaipeda jau dusta nuo to uosto ir miesta paralyziavusio sunkiasvorio transporto, kuris be perstoji rieda is uosto ir atgal.

Galerijos

Daugiau straipsnių