Vaistininkai mini profesinę šventę: dirbame dėl klientų, kad jie jaustųsi geriau

  • Teksto dydis:

Rugsėjo 25 d. – tarptautinė vaistininkų diena. Profesinę šventę minintys vaistininkai neslepia, kad šie metai išskirtiniai ir džiaugiasi pasirinkę profesiją, nes vis daugiau visuomenės narių šią profesiją vertina teigiamai. Rugpjūčio–rugsėjo mėnesiais „Eurovaistinės“ užsakymu atliktas visuomenės nuomonės tyrimas parodė, kad 85 proc. respondentų vaistininkus vertina teigiamai.

Vaistininkai kasdien būna šalia tų, kurie sunegaluoja ar paprasčiausiai nori patarimo. Kasdien nepaisant aplinkybių likdami priekinėse fronto linijose jie vertina kiekvieną teigiamą motyvuojantį kliento atsiliepimą.

Pagrindinio šalies vaistinių tinklo valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė sako, kad klientų įvertinimas vaistininkams labai svarbus. „Kiekvieną dieną dirbame dėl klientų, tam, kad jie jaustųsi geriau. Visą komandą motyvuoja teigiami klientų atsiliepimai, tai tik parodo, kad pažįstame savo klientus ir profesionalūs vaistininkų bei konsultantų patarimai, asortimentas, kainos yra būtent tai, kas atitinka klientų lūkesčius“, – sako I. Damulienė.

„Spinter Research“ atliktas viešosios nuomonės tyrimas parodė, kad 13 proc. apklaustųjų bendrovės vaistininkus vertina puikiai, 25 proc. – labai gerai, 47 proc. – gerai.

Puikiai vaistininkus dažniau vertina moterys, aukščiausio išsimokslinimo grupės atstovai.  Labiausiai pozityviai „Eurovaistinę“ vertina 26–35 metų respondentai. Dažniausiai nuomonės neturi jaunimas – 18–25 metų apklausoje dalyvavę žmonės.

Pasak „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovės Lauros Bielskės, teigiami klientų atsiliepimai dažnai yra tai, kas motyvuoja vaistininkus dar labiau tobulėti, domėtis papildomai ir nesustoti. „Sulaukę klientų padėkų socialiniuose tinkluose, telefonu ar elektroniniu visada jomis dalinamės su vaistininkais, paskelbiame vidiniame įmonės intranete. Mums svarbu, kad vaistininkai žinotų, jog klientai vertina jų patarimus ir yra dėkingi. Džiaugiamės, kad klientai dažnai pasidalina savo teigiama patirtimi“, – sako komunikacijos vadovė.

„Eurovaistinės“ vaistininkai nuolat dalyvauja įvairiose mokymų programose, plečia ne tik farmacines žinias, bet ir klientų aptarnavimo, psichologijos. Kelerius metus iš eilės „Eurovaistinės“ vaistininkė tampa auksine vaistininke „Lietuvos vaistininko apdovanojimuose“.

Daugelis vaistininkų sako pažįstantys savo nuolatinius klientus, žinantys jų sveikatos problemas bei vartojamus vaistus. Tiesa, yra ir tokių klientų, kurie į vaistinę užsuka pasisveikinti su mylimais vaistininkais, pasikalbėti ir nurimti užklupus kokiai nors problemai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vanda

Vanda portretas
Dėkui vaistininkams, nes jie dabar pabūna ir už gydytojus, pagarba jums dirbantiems su visais kitais gyventojais, Nenoriu užgauti gydytojų kurie tikrai dirba, o ne nuotoliniu

besiaukojantys vaistininkai

besiaukojantys vaistininkai portretas
Naivesnis žmogus gali pagalvoti, kad dėl pinigo į darbą einama, čia pasirodo kilnesnis tikslas PADĖTI ŽMONĖMS.

Nesvarbu

Nesvarbu portretas
vienas isigelbejimas vaistininkai aciu jiems
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių