Atsarginių ratų automobiliuose nebeliks?

Grįžti į straipsnį

kestos11

kestos11 portretas
Statistika rodo, vidutiniškai vairuotojams keisti nuleistą padangą prireikia kas 70,4 tūkst. km arba kartą per 5 metus. tuo tarpu Lietuvoj 3 kartus per savaite, o Kaune 2 kartus per diena.

Soperis

Soperis portretas
Lietuvoj i diena du kartus reikia keist.Eu pinigai isplauti uz juos individualus rumai istatyti,ner uz ka duobiu palygin,jau nekalbanrt apie naujas dangas.Mes vairuotojai sumokam uz kelius didelius pinigus i budzeta pildamiesi kura,o ju kaip nera taip nera.Kazkam i kisene nuseda.

LLL

LLL portretas
Realiai gali būti pritaikomas variantas labai aukštos klasės, labai brangiuose automobiliuose. Tokiu automobiliu važiuojantis vairuotojas rankų, keisdamas ratą nesipurvins rankų, geriau paskambins, kad atvažiuotų pakeisti. Tokių automobilių Lietuvoje tik keletas. Eiliniams vairuotojams tas negresia.

kostui pritariu

kostui pritariu portretas
kaune gatves ziaurios, mieste negalima vaziuot greiciau 30kmh nes gali likti ne tik be padangu bet ir be ratlankiu!

saulynas

saulynas portretas
va kada nakti vaziuojant miskuotom trasom kuriu Lietuvoj dar yra,pasigausi koki svetimkuni i rata,tada blyn per kazkoki avina galesi nusiciulpt blia. yra spec atsarginiai mazi ratukai,kurie leidzia davaziuoti nors iki artimiausios saugios vietos ar serviso. daug vietos neuzima,o nauda patikekit.tie paskaiciavimai ,kad kas tiek ir kas tiek kazkas keiciama yra niekiniai,nes niekada niekas nezino kas musu laukia kelyje.

na

na portretas
reikia girdeti , kaip ratus montuojantys ir taisantys meistrai keikia tuos remonto komplektus , kurie padangos vidine puse istepa sunkiai nuvalomu sluoksniu niekalo , ir kad uzdeti lopa jiems tenka visa ta mase nuvalyti , nes prie to sluoksnio lopai nelimpa . tad praktiskai pasinaudojus tuo rem komplektus esi priverstas permoketi uz padangos remonta , arba ismesti ta padanga kaip sugadinta ... tad cia straipsnio info kaip apie nauja rusa , kuris nesivezioja gesintuvo ir vaistineles , nes paskui jo masina vaziuoja gaisrine ir greitoji .. o dabar dar ir tech pagalba :))

Aha

Aha portretas
"„Continental“ duomenimis, kai praduriama padanga, atsarginis ratas būna naudingas apie 70 proc. atvejų, nes esą pakankamai dažnai vairuotojai negali, nemoka ar neturi reikiamų įrankių pakeisti nuleistą ratą." Gražiai pagiedojo! Tai dabar dėl atgrubnagių ir užuomaršų normalūs galintys, mokantys ir neužmiršę vežiotis reikiamų įrankių privalės ratų nesikeist?

gebelsas

gebelsas portretas
staripsnis 10 metu pavelavo.... MB PORSCHE jau senai vietoj atsarginio deda i bagazine tiubika su putomis ir oro kompresoriu... ka zurnaliuga - susimovei???

Tai ne mums

Tai ne mums portretas
Lietuviai neretai pasiima 2 atsarginius ratus, kurie važinėja užkampiais. Rusijos Sibiro dalyje dažnai tenka vežiotis visus 4 atsarginius, nes remontinę gali rasti kas kelis šimtus km.

Remkomplektas

Remkomplektas portretas
Greito remonto priemonės faktiškai sugadina padangą, ją tenka išmesti, o kadangi ant vienos ašies turi būti vienodos ir panašiai nudilusios padangos, praktiškai po tokio remonto reikia pirkti 2 padangas. Man tai kainuotų 600-800 litų (vasarinės pigiau). Gal aš geriau taip neremontuosiu, tech pagalba ir tai tiek nekainuotų.

fsghghg

fsghghg portretas
griniausia nesmone kokia tik esu skaites, tas ratas nei trugdo nei ka, ir niekada nezinai kas gali atsitikti gyvenime, ir kada gali prireikti to rato.

Galerijos

Daugiau straipsnių