Medikė apie vyresnio amžiaus vairuotojus: niekas nėra apsaugotas, kad neištiks infarktas kelyje

Grįžti į straipsnį

jk

jk portretas
teko lankyti draugq Kauno klinikų kardiologiniame skyriuje,nustebau dauguma gavusiš infarktą turi 40-50 metų,senukai skyriuje buvotik2-3.ką tas parodo,gi Dulkes korupciją ir SAM nekompetenciją

Patikra

Patikra portretas
Tikrintis kas metai per dažnai, reikia padaryti kaip kitose šalyse, nuo 60 metų ir virš tikrintis kas treji metai.

išvada

išvada portretas
Kvaiša tu, Stanevičiene...

Algis

Algis  portretas
Juokinga....atrodo, kad senesnio amžiaus žmonės padaro daugumą avarijų...tai absoliuti netiesa! p.s. kodėl JAV nėra apribojimų dėl amžiaus?

Zose

Zose portretas
O pensijini amžių planuoja nuo 73 m.

Algis

Algis portretas
Sveikatą reikia tikrintis ne tik dėl vairavimo, bet ir dėl gyvenimo. Tačiau patikrinimas neturėtų baigtis tik išvada - gali ar negali vairuoti. Patikrinus turi būti paskirti vaistai, procedūros sveikatai pataisyti, atstatyti. Pagyvenęs žmogus pats jaučia kada gali ar negali sėsti už vairo. Jei blogiau jautiesi, šiandin gali ir nevažiuoti. Nelaimingi įvykiai dėl sveikatos sutrikimų atsitinka dažniausiai darbingo amžiaus žmonėms. O svarbiausia, sveikata senjorams turėtų būti tikrinama NEMOKAMAI! Žmogus per visą gyvenimą sumokėjo galybę visokių mokesčių (beveik pusę uždirbto atlyginimo) , tai bent jau senatvėje padėti jam nuvažiuoti į sodą ar bažnyčią reikėtų be sudėtingų patikrų ir nemažų mokesčių. Geriau tas kelias dešimtis eurų tegul bažnyčiai paaukoja. Gal Dievas kelionėje pasaugos.

Akivaizdi diskriminacija

Akivaizdi diskriminacija portretas
Daugiausia avariju padaro jauni ereliai, o ne senjorai. Faktas. O infarktas daznai istinka 40 ecius vyrus, o senoliai dazniau atsakingai vairuoja ir neseda prie vairo jeigu blogai jauciasi. Niekur nera tokio absurdo kaip Lietuvoj , kur valdo laisves partijos nebrendylos komjaunuoliai

ONTĖ

ONTĖ portretas
Man virš 70 metų. Sveikatą privalau tikrintis, kas du metai. Visiškai tam pritariu. Pastebėjau, kad vairuoti tampa vis sunkiau. Aš niekad nenaudoju mašinos signalo, man jo nereikia. Pagrinde važiuodamas stebiu šaligatvius. Ar nesiruošia koks girtas ar vaikas bėgti per gatvę? Esu atsargus. Laimė, kad žinau maršrutą į kolektyvinį sodą. Kur į kokią juostą persirikiuoti, kur stovi greičio matuokliai.

visu prima

visu prima portretas
Nereikejo svirksti nuodus alia "skiepus", po kuriu dauguma patyre juntamu sveikatos sutrikimu!

Anonimas

Anonimas portretas
Kvepia pinigeliais. Tik ne man.

????

???? portretas
Tai ar dar nenuraukiat, kad kažkas nori uždirbti iš sveikatos "tikrinimų" - tikriau iš jų parodijų, už kuriuos mokama kaip už tikrus. Paskaitykit apie mafijos veiklą ir suprasite kodėl taip "rūpinasi" jūsų sveikata. Tuo pačiu siūlau panaikinti privalomąjį draudimą, nuo to tik pagerės eismo saugumas, nes teks patiems atsakyti už eismo įvykius. Jei neturėsi pinigų atsiskaitymui - atimti turtą, jei nieko neturi - atimti laisvę ir suteikti "teisę" į priverstinius darbus, kurių nenori dirbti joks nabagas. Juk buvo laikai, kai nebuvo jokių pensijų ar soc. pagalbų - pats rūpinaisi savimi. Ar nuo visokių priverstinių pareigų daugėja turto? Tik mažėja, nes jis eikvojamas visokioms draudimo kompanijoms penėti bei kontroliuojančioms įstaigoms. Ir iš viso - vienas dirba, aibė prižiūri ir penisi iš dirbančiojo - suskaičiuokit visas valstybines ir privačias įstaigas - tikriausiai nepavyks sudaryti baigtinio sąrašo

Visiškai nėra statistikos

Visiškai nėra statistikos portretas
kiek avarijų padaroma dėl rūkymo vairuojant. Juk tai pats tikriauusias narkotizavimasis vairuojant. Nors niekas netikrina avarijų kaltininkų ir dėl apsinarkašinimo, tikrina tik dėl girtumo.

kokie gudrūs tie gydytojai...

kokie gudrūs tie gydytojai... portretas
Kodėl jie nepasako, kad "n"kartų didesnė tikimybė sutikti kelyje debilą su baisiai mandra vagina, ir tuomet gedulingi pietūs garantuoti. Kodėl neisterikuojat, kad spuoguoti padarai privalomai pasitikrintų durnyne kas metus, iki keturiasdešimtmečio? Nebuvo komandos? Kodėl į save nežiūrit, kuomet "profesijos kolegos" praktiškai nesiorientuoja aplinkoje, bet eina operuoti? Ar jūsų atveju ligonis visada kaltas?

Jei visuomene

Jei visuomene portretas
stabili ir zmoniu negvaltavoja valdzios - infarktas istinka lovoje besimylint paskutini karta!

As jau senas

As jau senas portretas
profas vairuotojas. Per metus Zemes rutuli apsuku 5 kartus. Maciau daug jaunu nabasninku ant asfalto ir neginciju,kad ir vyresniems buna bedu. Bet,yra tokia Volvo tyrimu grupe. Ju duomenys - priestarauja viskam,kas brukama mums! Butent jie liudija,kad vos 0,4% avariju daro isgere. Mazdaug tiek sukelia furistai. Iki 1% visu avariju daro senjorai. Tuo tarpu vos ne 25% - paaugliai! Kuriems dar ir vairuoti negalima! Tai koki 6uda mes cia malam!??

Galerijos

Daugiau straipsnių