Klaipėdos centre – skaudi avarija: pavojingoje pėsčiųjų perėjoje partrenkta mergina

Grįžti į straipsnį

Klausimėlis

Klausimėlis portretas
Apie kurią perėją eina kalba? N.Uosto gatvėje jų yra kelios, kurioje vietoje čia?

Klerkai gina turčius

Klerkai gina turčius portretas
Nedrįskite naikinti perėjos, ponia visagaliai valdininkai. Komisaras Džermeika yra teisus. Užteks toms prabangioms ir galingoms mašinoms žudyti, žaloti žmones. Juk ne autostradoje gyvenam! Miesto centras, atsipeikėit!

klaipedietis

klaipedietis portretas
Pagrindinė tokių įvykių priežastis yra viršyjamas greitis arba telefono maigymas vairuojant. Niekas nešoka tiesiai po automobilių ratais, bet kai vairuotojai patys pažeidžia KET tai nuo įvykių niekas neapsaugos. Aišku ir perėja ten bloga, nereguliuojamos perėjos negali kirsti daugiau nei 2 juostų gatves. Žmonės nutrenkiami ir vasarą.

GGG

GGG portretas
Klaipėdiečiui pirmiausi pėstieji turi isikalti į galva, kad automobilius vairuoja žmonės, kad būna slidus kelias, kad pėsčiajam lengviau pastebėti automobili, kad reikia stabtelėti prieš perėja, ir kad geriau būti atsargiam bet gyvam, negu teisiam ir pasiputusiam bet mirusiu at sužeistu... žinoma vairuotojai privalo laikytis taisykliu...

klaipedietis

klaipedietis portretas
Geriausias problemos sprendimas būtu siaurinti Naujojo Sodo gatvę iki 2 juostų. 4 juostų ten tikrai nereikia, plius 4 juostos skuria psichologinį efektą skatinantį viršyti greitį. Plius reikia sureguliuoti šviesoforus taip, kad viršydamas greitį stovėsi prie visų šviesoforų. Taip pat reikia pagaliau vairuotojams įkalt į galvą, kad piesčiųjų perėjoje piestysis visada teisus.

Marius

Marius portretas
Išeitis manau būtų greičio mažinimo kalneliai (gulintis policininkas)

algirdas

algirdas portretas
meluoja tas policijos atstovas....ten kaip ralis vyksta...ir kiek skambinam niekas ten nepasirodo niekad....o pereja tamsi ir nesaugi.

Dalia

Dalia portretas
Klaipėdoje akivaizdi vairuotojų ir pėščiųjų priešprieša. Abipusės pagarbos stoka. Ypač dabar, kai žiema apsunkino judėjimą, turime būti atidūs. Panaikinus šią perėją, kitoje įvyks nelaimė. Ne naikinti perėjas, o tinkamai šviesti eismo dalyvius reikia.

pensininkė

pensininkė portretas
pėsčiasis turi pats saugotis o ne laukti kol vairuotojai jį saugos tegul pasižiūri ar arti nėra automobilio ir ar jis jus praleidžia tada eiti į gatvę, bet atėjo prie perėjos ir per gatvę net nežvilgterėjęs o jei mašina šalia, naikinti tą perėją ir tvorelę tverti ant šaligatvio juk už kelių žingsnių reguliuojama perėja ir pereisi saugus, branginkite savo ir kitų gyvybes

siaip

siaip portretas
Matomumas ten yra normalus, visi vairuotojai gerai mato abi kelio puses, tačiau greičiausiai suveikia psichologinis dalykas – jei važiuoja nuo Manto gatves tai reikia pagreitėti nes jau ir taip ilgai tipo stovėjau prie Manto perėjos kol šviesoforas reikiamas užsidegė , o jei važiuoja nuo Uosto gatves, reikia paskubėti nes gal but prie Manto gatves greitai pasikeis šviesoforo signalas ir nespęsiu pravažiuoti sankryža ir tt ir panašiai – tokia ta kai kuriu vairuotoju etika, vis skuba nes bijo nespėti i tualetą ir gali i kelnes pridaryti. Ne matomumo ar pesčiuju problema o vairuotoju debiliška prigimtis nes skubėjimas pas vairuotojus yra lik orgazmą gaudytu, o pėstieji i sankryža dažniausiai įžengia tiesiog be sustojimo ir įsitikinimo ar gali saugiai gali praeiti sankryža. Tiesiog tokie mes kolūkiečiai.

Eksas

Eksas portretas
Eilinį kartą- pėstieji , kurie nesisaugo, pirmenybė į grabą. Perėja- ne saugumo garantas. Ir jokių seminarų šiuo klausimu nėra. Pritariu ANTANUI, ROMUI,"ANONIMUI". Tai tikri pėstieji.

Simona

Simona portretas
O tai apie greičio ribojimo kalnelius nėra minčių?

klaipedietis

klaipedietis portretas
N. Sodo g. reikia siaurinti iki 2 juostų.

Prie ko čia perėja

Prie ko čia perėja portretas
N.sodo g perdarom į pėščiuju zoną

Antanas

Antanas portretas
Perėja ten kaip perėja, nieko nesaugaus nematyti. Trūksta atidumo iš abiejų pusių. Netikiu, kad žiemą ten automobilistai labai lakstytų, paprasčiausiai slidu, sunku staigiai sustabdyti automobilį. Pėstieji turi būti ypač atidūs: po susidūrimo su automobiliu būtent jie keliaus į ligoninę. Pats ir vairuoju ir pėsčias vaikštau, tai matau visokių situacijų. Dažnai labai neqtsakingai pėatieji eina šaligatviu ir staigiu žingsniu metasi per perėją. Vienai pažįstamai pasakiau pastabą, tai net akis išpūtė, tai mane turi praleisti! Turi, bet gyvenime visko būna, ar įsitikinai kad tave mato ir praleidžia? Juk vienas kontaktas su važiuojančiu automobiliu gali baigtis lūžusiais kaulais, skausmais, neįgalumu visam gyvenimui. Būna aišku ir automobilistų lakstančių. Bet daugiau vasarą. Žiemą nepastebiu kad labai lakstytų. Slidu. Nors ir tai galima išsakyti pastabą ponioms vairuotojoms. Tos kažkur vis skuba ir labai nenori praleisti, nors koją laikai padėjęs ant perėjos...

To bėda valdininkuose

To bėda valdininkuose portretas
Bėda tavo prote.Jei vairuodamas leki kaip idiotas ar eini perėja miegodamas,tai joks valdininkas nepadės.

Taip

Taip portretas
Nemačiau avarijos ,bet galiu pasakyti viena,PATS NEPASISAUGOSI KITAS TAVES NEPASAUGOS ,skaudu bet Klaipėdoje pilna snargliu su mobiliu rankose sėdint už vairo ir ne tik snargliu ir kruteku pilna

Jo

Jo portretas
Skirtumas tas,kad į Klaipėdą privažiavo kaimo budulių,kuriems dzin vairavimo kultūra.

Anonimas

Anonimas portretas
Aš kaip vairuojantis tiek Vilniuje, tiek Klaipėdoje, galiu patarti viena. Tokia nepagarba pėstiesiems Vilniuje buvo prieš kokį 20 metų ir užteko kelių, gal keliolikos policijos reidų ir situacija su Klaipėda nelyginama. Mano kolegos vilniečiai klausia: "Kodėl Klaipėdoj tokia vairuotojų nepagarba pėstiesiems? Vilniuje neretas, eidamas perėja, dar nusisuka, net nežiūrėdami, atvažiuoja ar ne automobilis." Priekaištas didžiausias čia tik Policijai. O šioj perėjoj eidamas dažnai jaučiuos nesaugiai.

lol

lol portretas
Petrai, pasidomėk urbanistika ir požeminių / antžeminių perėjų ir saugumo kertant kelią priklausomybe, busi labai nustebęs. Požeminės / antžeminės perėjos blogina, ne gerina saugumą. + jomis negali naudotis mamos su vaikais (vežimėliais), dviratininkai, senyvo amžiaus žmonės ir kiti mažesnio mobilumo žmonės. + jos kainuoja krūvą pinigų biudžetui (išlaikymas). Yra daugiau "pliusų". Racionaliausias sprendimas - daryti saugumo salelę platinant kelią (paliekant turimas 2 + 2 eismo juostas). Galimai - papildomai riboti greitį. Visa kita šiai dienai - utopija ir pinigų švaistymas. Tam, kas rašė, jog 2 + 2 juostų ten nereikia - nuvažiuokit ten piko valandom (prieš / po darbų), atrasit sau kai ką naujo ))

Romas

Romas portretas
Ypač dabar visi turi saugotis. Važiuojant net labai nedideliu greičiu gali nespėti sustabdyti, jeigu žmogus net nežiūrėdamas į šonus, žengia į perėją.

Ką jie

Ką jie portretas
Gali spręsti, net papildomų žalių lentelių patys negali sugrąžinti. Sprendėjai blt.

Petras

Petras portretas
Požeminė perėja viska išsprestu

Vika

Vika portretas
Pričkui....pėstieji ,-tai , taip pat ir vairuotojai .Tik skirtumas, kad šį kartą ne už vairo. ). Tai saugokime vieni kitus.

Radikalas

Radikalas portretas
O kam ten reikalingos 4 juostos mašinoms? Nėra ten tokių srautų kaip šiaurės prospekte ar Liepojos gatvėje. 2 juostos - per akis.

Pranas Pričkus

Pranas Pričkus portretas
Klaipėdoje nuo 1972 m. išvažinėjau Klaipėdą skersai ir išilgai. Sakiau ir sakysiu, kad keliai, gatvės yra skirtos transportui. Yra pėsčųjų perėja ar ne, atsakingas pėsčiasis. Eina užsidėjęs ausines ir net nepasižiūri, kad autobusą sustabdė su žmonėmis ir t.t. Auklėt reikia ir pėsčiuosius. Vairuotojus mokina, laiko mažiausiai du kartus egzaminus, mokyklinius ir valstybinius, o pėstieji be jokių kursų?

Anonimas

Anonimas portretas
Tomai ir Pranciskau.. marsh i mokyklą fizikos pasimokinti tuo pačiu atnaujnkite KET taisyklių žinias.

Tomas

Tomas portretas
Komentatoriai apie pėsčiojo pareigą apsidaryti primena, o apie vairuotojo pareigą laikytis saugaus greičio (40 km/val.) nutyli. Toje vietoje nepalankus pėsčiajam planavimas - gatvė plati, o į plačią ir trumpą gatvę įvažiavę kai kurie vairuotojai, kaip tikri gaideliai mėgsta įveikti ralio režimu. Lengviausias sprendimas - naikinti perėja ir palikti atsakomybę pėsčiajam.

Pranciškus

Pranciškus portretas
Perėjoje pėstysis bet kuriuo atveju turėtų būti saugus. Dauguma komentuojančiųjų yra visur skubantys vairuotojai.

Anonimas

Anonimas portretas
Tai gal laikas pradeti dairytis pries iseinant i gatve? Ypac ziema ir kai kelias slidus. Niekas neapsaugos, jei pats saves nesaugai.

...

... portretas
Šita perėja įrengta neteisėtai. Visą atsakomybę už joje sužalotus žmones turi prisiimti miesto savivaldyvė, konkrečiai - saugaus eismo komisija.

Bėda valdininkuose

Bėda valdininkuose portretas
Gal tada naikinkim Klaipėdos nepasiteisinusius valdininkus! Jei darbas per sunkus, pakeiskite valdininką. Kodėl valdininkas ateina visam gyvenimui?????

Klaipėdietis

Klaipėdietis portretas
Tol kol pėstysis ar dviratininkas nesupras, kad automobiliui nei kiek neskaudės po susidurimo tol ivykiai kartosis su perėjom ar be jų. Žmogus pats save turi persiauklėti savo galvoje tik paskui žengti į perėją ar lipti ant dviračio

Buras

Buras portretas
Ka reiskia padaryti gatve ten, kur jos niekada nebuvo. Karma.

Galerijos

Daugiau straipsnių