Skaudi nelaimė Klaipėdoje: autobusas perėjoje partrenkė moterį

Grįžti į straipsnį

Anonymous

Anonymous portretas
Uzmaciau komentara, kad kazkam tenka begti per pereja. Zmogus raso: ''Pačiai tenka beveik kiekvieną kartą einant per perėją patirtį, turi arba bėgti arba praleisti, nes net greičio neprimazina''. Tik nebegiokite per tas perejas ir drauskit tai daryti kitiems! Kurie neuspranta: reakcijos laikas sutrumpinamas dar daugiau, negu automobilis isibegetu....!

Kas žino mįslę?

Kas žino mįslę?  portretas
Kas greičiau sustos 12 tonų autobusas ar pensininkė 80kg? Atsakymas autobusas (pensininkė skuba neturi laiko sustoti prie perijos)

Žmogus

Žmogus portretas
Vairuotojai ir pėstieji yra vienodai atsakingi, nes visi dalyvauja tame pačiame eisme, todėl saugumas bei atsakomybė turi būti vienoda visiems. Bėda ta, kad kai kurie žmonės (tiek vairuotojai tiek pėstieji) jaučiasi privilegijuoti ir visada manosi, kad pirmenybė yra būtent jiems ir nesvarbu raudona, žalia ar geltona. Lietuvoje mentalitetas toks: "tu palauksi, man reikia labiau!". Situacija prieš pora dienų: stoviu sankryžoje ir laukiu žalio šviesoforo signalo sukti į dešinę. Šalia manęs esančia juosta, tolumoje matosi autobusas, kuris nestabdo ir padidintu greičiu įlekia į sankryžą, jau antrą kart mirksint geltonai šviesai. Užsidegus žaliai rodyklei judu į sankryžą (pėstiesiems dega raudona šviesa) ir staiga berniukas kokių 8-9 metukų išdygsta priešais mano mašinos priekį. Kalba telefonu, per petį persimetęs kuprinę bėga į tą patį autobusą ir už kokių 10 metrų iki perėjos. Visa laimė, kad spėjau sustabdyti mašiną, tas tik nusivaipė ir nurūko į tą patį autobusą..

Vairuojanti

Vairuojanti  portretas
Aš tai nesuprantu vieno. Eismo dalyviai, ar jūs savo gyvybių nevertinat? Aš net važiuodama pagrindiniu, stebiu ir šalutinį kelią, nes jeigu kokiam šumacheriui norėsis pasidrąskyt, aš nenoriu mirt dėl tokio kaltės. Tiek to, kad mano pirmanybė, ar kad privalėjo praleist. Visiems debilams duodu kelią. Ir su pėsčiaisiais tas pats. Koks skirtumas, kas teisus, jeigu tu jau miręs???

Nezabitauskas, pėsčias keliautojas

Nezabitauskas, pėsčias keliautojas portretas
Palaukite, kol įsitikinsite, kad mašina spės sustoti prieš perėją. Kitaip būsite pažeidę eismo taisykles, taigi, būsite kalti. O pereidami nepamirškite vairuotojui padėkoti nors galvos linktelėjimu.

rolandas

rolandas portretas
nukentejusiai as taip pat autobuso vairuotojas ir zinau kokia situacija mieste,mes priversti skubeti kadangi grafikai nenormalus,o jus nesiskuskit nes jums zioplei pasiseke kadangi jums tik prakirstas antakis ir sumusta slaunis.

Pakraupusi vairuotoja

Pakraupusi vairuotoja portretas
Iš karto matosi, kuris pėstysis vairuoja automobilį, o, kuris ne. Pastarieji lekia įsibėgėję į perėją, net nestabteli.. Jei spėji pamatyti paskutinę sekundę ir sustabdyti - tai skaityk pasisekė. Abiems. Ypač tokiu metų laiku važiuojant iš darbo ir į darbą. Tamsu, lyja, visi juodi, kapišonai ant akių, nei atšvaito kokio. Apie "dekoratyvinį" Klaipėdos gatvių apšvietimą net nekalbu... Vaikams važiuojant į mokyklą visada rodau kaip nesimato pėstieji prie perėjų ir aiškinu kad sustotų ir apsidairytų nors ir 100 kartų jei reikės, kol įsistikins, kad visos mašinos praleidžia arba jų nėra. Išsilavinau įprotį prie kiekvienos perėjos primažinti greitį, net, jei niekas prie jos nestovi, nes gi tuoj įbėgs koks vaiduoklis. Beje pastebėjimas: saugiausiai prie perėjų elgiasi vaikai, o močiutės tai kamikadzės.

Anonimas

Anonimas portretas
eikit i gatve tik tada kai masinos sustoja ir isitikine kad bus saugu, o ne kaip zombiai...zodziu kaip norit taip ir turit, ir ner ko skustis. p.s. kad autobusu vairuotojai neadekvatai tai sutinku...bet cia jau kita daina

Jura

Jura portretas
Tikra tiesa rasot, kad autobusu vairuotojai nepraleidžia. Pačiai tenka beveik kiekvieną kartą einant per perėją patirtį, turi arba bėgti arba praleisti, nes net greičio neprimazina

Nukentėjusiajai

Nukentėjusiajai portretas
Nukentėjusieji rašo kad ,,privalo,, sustoti ir praleist, bet palaukite, jus taip pat privalėjote įsitikinti, kad autobusas ne tik mažina greitį, bet kad sustojo. Mes žmonės nepaglvodami šokam į kelią, kur vairuotojai gal ir nori sustoti ir praleisti, tačiau gali ne suspėti, gali stabdžiai dingti ir t.t. Galvoti reikia

As

As portretas
Jus nejuokaukit,aisku kad autobusas,as pati visada pralaukiu prie perejos 10 min .nes nieks net nepraleidzia. Jau,nekalbu kai lietus pila o tu stovi per lietu ir lauki kol praleis,bet kas tau juk vairuotojams turbut labiau pila ant galvos ,nei mums laukiantiems

Klp

Klp portretas
Patys nemandagiausi vairuotojai Klaipėdoje yra autobusų vairuotojai. Dažniausiai prie pėsčiųjų perėjų nestoja. Yra buvę, kai demostratyviai sustoja kokio 1 m. atstumu. Žinau du atvejus ( vienas buvo nufilmuotas) , kai prie pat sustojęs autobuso vairuotas staigiai spustelėdamas "gązą" chamiškai pagąsdino pėstįjį. O dėl šio konkretaus atvejo reikia pakelti autobuse ir gatvėse daromus vaizdo įrašus ir tada aiškiai matysis kas yra teisus.

klapėdietė

klapėdietė portretas
Čia Jums rašo šio įvykio nukentėjusi klaipėdietė. Taip aš šiandiena jaučiuosi kaip antrą kartą gimusi,juk autobuso vairuotojas PRIVALĖJO sustoti ir mane praleisti einant perėja, o jis duodamas melagingus parodymus aiškina apie kryžkelę, kurios net nebuvo, o tik normali perėja. Šią naktį praleidau skausmuose su ištinusiu veidu ir šiam vairuotojui taip lengvai nesibaigs.Esu dar dirbanti, todėl noriu įspėti 3 maršruto vairuotojus atidžiau vairuokit bei mažiau kalbėkit mobiliaisiais telefonais

mrr

mrr portretas
Su lengvaisiais situacija dar dar, praleidžia, bet vat autobusai, tai kažkokia atskira kąsta. Suprantu turi grafikus ir t.t. bet neatleidžia nuo prievolės praleisti pėsčiuosius. Dažnai važinėju autobusu, bet kad pastarasis sustotų ir praleistų pėstyjį, tai čia mini stebuklas išvysti tokį vaizdelį.

Stebėkit

Stebėkit portretas
Mūsų vairuotojai vairuodami mėgsta kalbėti telefonu, žinoma be “laisvų rankų” įrangos.

deinis

deinis portretas
Buvo toks posakis ,BOLŠE TRIOK NESOBIRATSIA ,neverčiu ,nes mums neverčia iš anglų ,bet aš parašiau kad dabar turėtų galioti toks patarimas ,MENŠE TRIOK NESOBIRATSIA ,del to ,kad dabar vienas puišelis/paauglys/ar suauges ar pensinykas žengia į gatve prieš atobusa ,su 180 keleivių ir tas turi stabdyti ,lužta kaulai ,,čia turiu omenije ,prieš pereidami gatve susirikti nemažiau trims ir tada pereiti gatvę ,reikia turėti šiokia tokia kultūrą ,bet pažiurėjus autobusuose mkiniai nera mokomi kolturos ,visi sėdi įsikniaube į telefonus ir nesiruošia užleiti vieta senam ar ligotam ,tuo labiau isidrebia per dvi sėdimas vietas ,prie tarybų valdžios mus mokino užleisti vieta suaugusiam žmogui ,todėl stovėjome jauni ,dabar stovime seni

Ojii

Ojii portretas
Pas mus jau seniai autobusai be stabdžių,jiems taisyklės neegzistuoja,jokios perėjos,jei jau jis artimas,o tu eini -tai bėk,nes ... Jie be stabdžių,tik sustojimus jie mato,nes jų toks darbas,dar ten balsas primena,pasako ,kad -sekantis sustojimas toks ir toks,anoks-daugiau jiems viskas tik grafikas

Nepėsčia

Nepėsčia portretas
Kuo didesne masina, tuo pagarbos ir kulturos maziau. Pas mus viskas tik vaziuotoju patogumui. Greit isvis saligatviu nedarys. Eini dairydamasis kaip genys ir vis tiek negali jaustis saugus. Atrodo, kad visi paveluos i savo laidotuves.

keleive

keleive portretas
manau turi saugotis ir piestieji ,o nepulti po ratais kai atvaziuoja autobusai .Kas išto, kad būsi teisus ,nes perėja ,bet sužalotas .Mums lengviau sustoti, palaukti ,nei sustabdyti autobusą.... juk autobusai neskubėtų jei nebūtų nustatyti laikai per pora minučių turi suspet nuo sustojimo iki sustojimo...juk kai paveluoja vėl visi pyksta.....žodziu saugokimės ir patys....

Vidas

Vidas portretas
Mogiliovo gatvėj perkėlė perėja, o senąją panaikino ir nuėmė žymėjimus. Pėstieji kaip ėjo taip ir eina nežiūrėdami. Ir dar nesupranta kodėl jų nepraleidžia ir signalina. Avių banda.

Išvis Klaipedoje autobusai vazineja nesilaikydami jok

Išvis Klaipedoje autobusai vazineja nesilaikydami jok portretas
Išvis Klaipedoje autobusai vazineja nesilaikydami jokiu eismo taisyklių, virsyja greiti, vaziuoja per dvi juostas, o jeigu eini per pereja tai neduok dieve parvirsi - sutraiskys, lekia kaip isproteje.

Vairuotoja

Vairuotoja portretas
Kas per nesamone tas pesciojo pirmumas. Vaiksto gatvemis kaip vaiduokliai, nei atsvaistu, nei stabteli pries pereja, jau nekalbant apie apsidairyma. Toks jausmas, kad specialiai lenda po ratais su mintim , kad gal nudauz tai sumokes va ir pralobsiu

Pranas Pričkus

Pranas Pričkus portretas
Keliai ir gatvės skirti transporto priemonėms. Eina kartais net nežiūrėdami. Bus pamoka kitiems pėstiesiems. Vairuotojas būtų kaltas, jeigu būtų pertrenkęs ant šaligatvio, o dabar važiuojamojoje dalyje. Logiška ar ne? Dabar pati palindo, prie ko čia vairuotojas, tik neapeliuokit į baltas linijas, tai važiuojamoji kelio dalis, sakiau ir sakysiu.

deinis

deinis portretas
Komentarą ištrynė ,bet nieko ,siūlau nepraleidai autobuso ,tai yra lipi į gatvę prieš autobuso nosį ŠIMTĄ aurų baudą ,kam tada tos A juostos ,kaip vairuotojui laikytis grafiko ,jeigu koks puišelis /latviškai /ar koks nukriošes senis kaip aš nepraleime autobuso ,labai norėtusi mokyti pieščiuosius kaip elktis gatvėje ,nes durnas mokina o protingas mokinasi

Pėst.

Pėst. portretas
Problema ta, kad pvz. Manto gatvėje automobilių tiek daug, jog visus praleisdamas pėstysis NIEKADA gatvės nepereitų

Anonimas

Anonimas portretas
Prieš perėja vairuotojas PRIVALO sustoti. Ir negali čia būti jokių bet ir tačiau...jeigu jau petėjoje nesame saugūs, tai kur?

Pasibaisėjusi

Pasibaisėjusi portretas
nuo vairuotojų nekultūros. Kiek metų vairuotojui?

pėsčioji

pėsčioji portretas
būkite patys atidesni ir nereikės kaltinti nei policijos nei vairuotojų nes pėstieji yra labai neatsargūs patys nelipkite ant autobusų ir automobilių ir būsite saugūs negi nemato kad arti autobusas kokio velnio lipa į gatvę matyt gyventi atsibodo

Vairuotojad

Vairuotojad portretas
Mažai mieste tos eismo kontrolės dėl to, kad šiai dienai kelių policijos patrulius siuntinėja po visokiausius iškvietimus, tai į muštynes gatvėje, tai į maksimą nes ten sulaikytas pas apsaugą vagis, tai į buitinį konfliktą ir pan. Nors kelių policijos viršininkas dar ir prie tokios policijos pertvarkos sugeba reidus suorganizuoti. Todėl manau, kad po tokios policijos optimizacijos jis padaro daug daugiau, su mažiau užtikrina kiek gali ir eismo kontrolę tiek ir viešąją tvarką.

Hm

Hm portretas
O kada prades kontroliuot pesciuosius? Pestysis privalo sustoti prie perejos, o ne pulti per ja net nepaziurejes. Dabar tamsus metas, visi pilkai, juodai apsirenge ir taip nesimato. Stipriai sumazinu greiti pries pereja, nes paranoiskai bijau kapisonuotu, galvos nepasukanciu pesciuju, kurie kaip vaiduokliai isnyra..... o jei slidu ir ciuozi bandydamas sustot, bet juk pesciajam nusisikt

Beda

Beda portretas
Neteko nė karto matyti, kad autobusai praleistų pėsčiuosius

neprasidekit

neprasidekit portretas
su ta emma baron,ji platina sifili ir turi 'mandavoskiu'.

Bloga padėtis, grįžta karas keliuose ?

Bloga padėtis, grįžta karas keliuose ? portretas
Vairuotojų kultūra galima pakelti tik juos kontroliuojant, bet kai pravažiuoji miesta ir matai geriausiu atveju viena policijos mašina, tai kaip ta kontrolė vykdoma, čia jau reikėtu komisarų klausti

Džipas nutrenkė bobutę klaipėdoje

Džipas nutrenkė bobutę klaipėdoje portretas
Džermeika riesiog per geras, nesuvaldo Klaipėdoj situacijos, leidžia jis pavaldiniam į Plungę geriau važiuoti tvarkos daryti dienomis, matyt suvedinėti pavaldinys senų nuoskaudų nori juk iš ten į darbą važiuoja kasdien.

Kiek dar reiks aukų?

Kiek dar reiks aukų? portretas
Čia dėl to, kad nėra kontrolės, visi skuba, lekia jau per raudonus, ignoruoja posūkius, kalba telefonais ir kodėl ne, juk nekontroliuoja niekas, kada policijos viršininkas Džermeika imsis sprendimų o ne parodomūjų kontrolių tik savaitgaliais, kiek reikia aukų kad būtų kažkas daroma už gaunama algą ?

Galerijos

Daugiau straipsnių