„Žaliakalnio“ bendruomenė baimintis neturėtų

  • Teksto dydis:

Tęsiame rubriką "Klausk miesto valdžios drąsiai". Į klaipėdiečių klausimus atsako Klaipėdos savivaldybės administracijos atstovai.

– Miestiečiai norėtų sužinoti plačiau, kaip sprendžiamas "Žaliakalnio" gimnazijos renovacijos klausimas. Jau žinoma, kad mokiniai perkeliami į Suaugusiųjų mokyklą. Ar visi ten tilps?

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis:

Artėjančių mokslo metų "Žaliakalnio" bendruomenė baimintis neturėtų. Praėjusią savaitę susitikau su "Žaliakalnio" gimnazijos vadovybe ir mokinių tėveliais.

Kliuvinių ugdymo procesui užtikrinti nėra. Visa 400 žmonių bendruomenė sklandžiai kraustosi į Klaipėdos suaugusiųjų gimnaziją, kur praleis mokslo metus. Iki šios įstaigos nuo "Žaliakalnio" gimnazijos be persėdimų veža viešasis transportas, kurio grafiką, esant poreikiui, galima sutankinti. Klaipėdos suaugusiųjų gimnazijos bendruomenė taip pat sako nematanti jokių problemų ir užtikrina, jog visi jų patalpose tilps.

Aštresnė situacija – kalbant apie švietimo įstaigos renovaciją. "Žaliakalnio" gimnazijos bendruomenė teigė, kad nesutaria su darbų rangovu, kyla konfliktų. Vicemeras Arvydas Cesiulis, aš pats ir kiti atsakingi specialistai nuvyko į švietimo įstaigą įvertinti situaciją. Pasikalbėjus su rangovais bei gimnazijos vadovybe, pavyko surasti bendrą sprendimą – susitaikant paspausti vieni kitiems rankas ir abiem pusėms geranoriškai bendradarbiaujant toliau tęsti jau įsibėgėjusius remonto darbus.

– Gyventojai norėtų sužinoti planus dėl šviesoforų valdymo, siekiant padidinti sankryžų pralaidumą ir mažinti oro taršą mieste.

Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus, Projektų valdymo poskyrio vyr. specialistė Vaiva Varnaitė:

Eismo valdymo sistemos, kuri numato modernizuoti Minijos, Pilies, Naujojoje Uosto ir J.Janonio gatvėse esančias šviesoforines sankryžas ir pėsčiųjų perėjas, rangos darbų pirkimą vykdo "Klaipėdos keleivinis transportas", sutartį pasirašys Klaipėdos miesto savivaldybė. Atplėšti vokus numatyta rugsėjo 3 d. Iš karto po to prasidės realūs darbai. Numatoma modernizuoti 21 sankryžą.

– Kaip yra kontroliuojami apleisti pastatai Klaipėdoje, kokios sankcijos numatytos savininkams? Ar sankcijas reikia griežtinti, jei tokie pastatai ir toliau neišnyksta?

Statinių priežiūros poskyrio vedėja Jurgita Drizgaitė, Kontrolės ir prevencijos poskyrio vyr. specialistė Dovilė Ramanauskaitė:

Kontrolę vykdo viešosios tvarkos bei statybos leidimų ir statinių priežiūros skyriai. Yra organizuojami reidai, kurių metu fiksuojami pažeidimai, surašomi reikalavimai, o jų neįvykdžius taikomos nuobaudos. Pastatams, kurie įtraukiami į apleisto, neprižiūrimo nekilnojamojo turto sąrašą, taikomas padidintas nekilnojamojo turto mokestis. Įtraukus pastatus į sąrašus, 10 kartų didesnis mokestis taikomas ir sklypui.

Apleistiems pastatams mokesčiai yra gana dideli, kartais siekia keliolika tūkstančių eurų. Tad apleistų pastatų mažėja. Per metus valdytojai susitvarko po 1–2 apleistas teritorijas. Dažnai apleistų teritorijų sutvarkymas stringa dėl projektavimo proceso sudėtingumo. Pavyzdžiui, Kretingos g. 100, Pievų Tako g. 36A, Skerdėjų g. 2-6. Galima pasidžiaugti, kad šiemet pradėti tvarkyti ilgą laiką apleisti stovėję objektai, esantys Didžiojoje Vandens g. 26, 28, Daržų g. 14.

Kontrolę taip pat vykdantis Viešosios tvarkos skyrius vadovaujasi Klaipėdos miesto tvarkymo ir švaros taisyklėmis. Pažeidėjai traukiami administracinėn atsakomybėn – gauna įspėjimą arba baudą nuo 20 iki 600 eurų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių