Uostamiestyje vairuotojus stebės naujos kameros: baus važiuojančius autobusų juosta

Grįžti į straipsnį

Gyventoja

Gyventoja portretas
Kažkas važiuoja su savo automobiliu ,,nuo durų iki durų,, bet turi pastovėti kamščiose, o kažkas eina iki stotelės, laukia autobuso, bet greičiau nuvažiuoja. Kas nepatinka? Rinkitės!!!

Idomu

Idomu portretas
Įdomu kaip jie nustatys ar 3 keliaiviai sėdi ar 4 automobilyje, 4 gali važiuot A juosta.

Klaipedietis

Klaipedietis portretas
Nepažeidinėk KET ir mažiau vok ir bus pinigų mokytojų algom.

LKL

LKL portretas
Maža to kad policija prikišo kamerų kur reikia ir kur nereikia,tai dabar dar ir autobusų parko direkcija pristatys savo kamerų,Nesuprantu iš kur pas juos tokia teisė,tai išeina kad kiekviena įmonė kuri turi savo transportą gali kištis į miesto transporto judėjimo reguliavimą,kažkoks debilizmas.Yra kelių policija,yra miesto svivaldybės skyrius kurie reguliuoja eismą mieste,o čia dabar pradės visi kas netingi reguliuoti eismą ir lupti pinigus iš žmonių,kažkur čia judam ne tą kryptimi(čia policijos prerogatyva o ne privačių įmonių) taigi ir dirbkit kiekvienas savo darbą-autobusai vežioja žmones,policija gaudo pažeidėjus TAŠKAS.

Klaipėdieti

Klaipėdieti portretas
mikytojai kaip ir tu matys tuos pinigus kaip savo ausis be veidrodžio. Lygtai nežinotum kad jie kaip ir didžioji dalis dabartinių kelių, žemės, pajamų ir pan. mokesčių, BUS IŠVOKTI ir dings be pėdsako

Tai gal

Tai gal portretas
ant kiekvienos mašinos užkalkit daviklius ir galėsit kiekvieną sekti? Paskui tik baudas internetu surinksit..:D)

Klaipedietis

Klaipedietis portretas
Tokių kamerų reikia prie kiekvienos sankryžos su A juosta. Užteks buduliams A juostas užkimšti. O iš surinktų pinigų bus galima didesnias algas mokytojams mokėt.

2 kazkoks nevisaprotis

2 kazkoks nevisaprotis portretas
Tai jie tik ir sugeba kilnoti (ir tai nevisada gaunasi) tiltus kad isvesti ivesti meridiana ir savaitem anto ivykio drochint visiais kanalais. Ir tai meredianu rupinasi privatus investuotojai.. apsisukimu suletejimo isivegejimo juostos ir situacija su zaliom rodyklem, svesoforu rezimai tai akivaizdus nevykeliu projektai ir darbai.

Gal

Gal portretas
Manau kad kol remontuoja baltijos žiedą turėtu visiems leisti važiuoti autobuso juosta Taikos prospekte. Ypač ryte kai visi skuba į darbą ir veža vaikus į mokyklas ir darželius!

Kai

Kai portretas
Per miestą eina 40 juostų greitkelis kodėl gi 1 ne atiduot autobusam . O jei rimtai tai tik dalbajobas galėjo tai sugalvot - 1 iš 2 juostų autikam palikt . Gal uždrauskit visai ne autobusam po miestą važinėt ?

X To KLP prieš 9 val.

X To KLP prieš 9 val. portretas
Reikia kalbėt iki pabaigos, kad Tiltų gatve važiuoja ne šimtai auto. ,o šimtai autobusų niokoja senamiestį priešakį su nekiškiu.

Fack totalu sekima

Fack totalu sekima portretas
O as noriu pastatyti kameras UAB Klaipedos keleivinis transportas direktoriaus kabinete ir visose kitose to uabo kabinetose. I jei prireiks perduoti i prokuratura. A vdrug ten korupcija ir kysiai!!!???

Eismo taisyklės

Eismo taisyklės  portretas
A juosta gali judėti lengvieji Automobiliai vežantys 4 ir daugiau keleiviu taip pat Autobusai , Mafšrutiniai taksi ir Taksi pažymėti ženklinimu Taxi , išimtiniais atvejai ir skubios pagalbos tarnybų automobiliai bet tik su įjungtais garso ir šviesų signalais ( Policija , Greitoji , Gaisrinė )

kažkoks nevisprotis

kažkoks nevisprotis portretas
vis bando vėl visas lendančias problemas suversti ant "sovietmečio", tai jam linijinis miestas nepatinka, tai 6 juostų autostrados. Jūs per 30 metų ką gero nuveikėt miesto labui, kaip tik ne viską apleidot ir net medžių prižiūrėt nebuvo kam, išsigimėliai, laukėt kol supūs ir nugrius, o kaltas sovietmetis, asilai, visas t.v. sovietmetis truko apie 40 metų tai ir palyginkit, kiek buvo nuveikta tada ir ką jūs laisvai dabar prakakoję burnas laidojat. O kas dėl "linijinio" miesto planavimo tai kiek pastebėjot anais "gudžiais" laikais palei marias statėsi ir veikė daug įmonių , tai ir apsprendė miesto planavimą, jame nėra nieko blogo, bent jau nebuvo, kol neatėjo "laisvė" ir miesto neužvaldė nevykėlių/nemokšų/neišmanėlių, trumpai tariant asilų gauja, kuriems svarbus tik asmeninis gerbūvis ir dūdos pūtimas.

Pranis

Pranis portretas
Čia tau už sese

O jis mato,kad mašinoj

O jis mato,kad mašinoj portretas
+4?

Anonimas

Anonimas portretas
Anaiptol Klaipedai buvo sukurtas idealus gatviu tinklas, kuri dabar sekmingai naikinama. Pakartosiu medziai sodinami buvo tvqrkingai. Per 30 metu nesugebet juju priziuret ir aplamai miesto neprieziura bado akis . Pvz lapai nukrito kada.rinks?. Pakartosiu dar karta jaku ir baltijos estakados mieSto problemu nesprendzia. Tkk didina kamscius

To anonimas

To anonimas portretas
Sovietmečiu ir buvo sukurta pagrindinė Klaipėdos problema - linijinis miesta. Beto pristatyta niekam tikusiu 6 juostų autostradu. Kodėl miesto dalys mažiau paliestos sovietmečio turi mažiausias spūstis? Medžiai buvo sodinami bet kaip dažnai per arti namų ir gerokai per tankiai. Dėl ko dabar miestas pilnas per augusių šluotų ir purvynų. Jakų estakados tarnauja miestui gerai. Problema, kad jei padidini pralaiduma vienoje vietoje, kita vieta ima kimštis dar labiau. Todėl tarša tik dar labiau padidės. VT stabdis nes buduliai su savo geldom laksto juose.

Anonimas

Anonimas portretas
Tik ir masto kaip bausti... Nusipieše tu juostu net nesusimaste apie eismo srautus..

Anonimas

Anonimas portretas
Medziai buvo sodinami protingai. Nebent nezinot kam buvo sodinta. Jaku ziedas kaip ir nauja estakada.pralaidumo nesprendzia, klaipedieciams bus kamsciai, furoms iki uosto ne. Paziurekit bendraji plana kaip vystomas gatviu tinklas proritetas uostąs. Ps. Kaip vaziuoti mieste noriu spresti pats, vt daugumoje atveju yra stabdis laiko atzvilgiu.

to to anonimams

to to anonimams portretas
jums tvarteliniai iki sovietmečio reikia dar smarkiai pasitemt, kažkodėl iki šiol gyvenat to laiko palikimais ir įdarbiu, ką patys apart Akropolio sukurėt?

to anonimas

to anonimas portretas
Tai geriau kamštyje stovėt nei apvažiuot aplinkui ir sutaupyti laiko? Plius dar Minijos gatvė yra. Jaukų žiede pralaiduma padidino vistiek ten kamščiai kiekviena diena, o tarša ten tikrai nesumažėjo. Tas pats bus ir su Banginio žiedu ir Baltijos pr. Medžius sodinti reikia, tik tai turi būti daroma protingai, o ne kaip sovietmečiu. VT visai Klaipėdoj pakeliu.

Anonimas

Anonimas portretas
Tik VT tiek Silutes pl. nepakeliui tad nevazinejama. Mazinama tarsa anaiptol medziu sodinimu, bei pralaidumo keliuose didinimu.

to anonimas

to anonimas portretas
Važinėtis VT trukdo visokie buduliai lakstantys A juostomis ir pastoviai žviegiantys apie žalumos naikinima platinant gatves. Gavo 8 juostų Šilutės pl. vistiek nepatenkinti. Vienintėlis būdas mažinti tarša yra transporto priemonių mažinimas persodinant žmonės į VT, o ne gatvių platinimas sukuriant dar didesni judyjimą ir kamščius.

baba

baba portretas
Gal geriau ne kameras o papildomas juostas darykit proto bok6tai>

Anonimas

Anonimas portretas
To anonimas.. jei patinka VT vazinekit, niekas netrukdo. kalba eina apie miesto ritmo staddyma. Silutespl :) is vis liudesys.. amzinas remontas...

Labai gerai

Labai gerai portretas
Seniai laikas buvo. Ypač tiems bimbaliniams snarglininiams kišenes patuštinti reikia.

Esant 2 eismo juostoms

Esant 2 eismo juostoms portretas
vieną iš jų atiduot tik autobusams yra nelogiškas sprendimas nes susidarys didžiuliai eismo kamščiai ir atitinkamai didės tarša tose vietose. Gi apie tai buvo pasisakyta ir policijos atstovų, tačiau matomai klaipėdos valdžia vistik vedama vienų tikslų tikisi papildomai užsidirbt.

To KLP

To KLP portretas
Pilna važiuojančių A juostom. Nuvažiuok prie Vėtrungės per kelias minutes pilna pamatysi.

KLP

KLP portretas
nneteko matyti, kad kas a juosta vazinetu jei reikia sukti i kaire tai zmones persirikuoja, tai idomu uz kiek metru skaitysis , kad vaziavai, o kada skaitysis, kad tau reikejo persirikiuoti, visiskas vairuotoju persekiojimas ivedamas.

klp

klp portretas
ir tiltų gatvėje reiktų.Per senamiestį važiuoja šimtai auto...

To anonimas

To anonimas portretas
Tai važiuok Šilutės pl. Ten dabar 8 juostos! Arba dar geriau pajudink savo šikna ir į VT persėsk

Banana Resp

Banana Resp portretas
Pagaliau

Anonimas

Anonimas portretas
To klp.. kai kamstis pailges iki akropolio kaip kisenes.uzpilfysi stadydamas judesi? Viena eismo juosta palikta mazas eismo pralaidumas, buvo galimaispresti problema ka tik baigtu remontu.

Klp

Klp portretas
Puiku, kad statomos kameros. Tik kodėl kameros esančios prie Vėtrungės nefilmuoja lankstančių A juosta? Ten tokių pilna, biudžetas galėtu neblogai pasipildyti.

Anonimas

Anonimas portretas
Eismo srautus matuotis karantino metu? Kai puse auto stovi kieme..

Galerijos

Daugiau straipsnių