Pandemija dukart sumažino besikeliančiųjų į Kuršių neriją srautą

Grįžti į straipsnį

Bukam nidos merui

Bukam nidos merui portretas
Bukas meras pakeltu dvigubai ivaziavima.

čiakui

čiakui portretas
SP neadekvatai, nors savaitgaliais atverkite Senąją perkėlą!!!!!

Anonimas

Anonimas portretas
Sigitai, sugalvojai aviacijos ir geležinkelių įmonės lyginti su Smiltynės perkėla, kuri dirba dvejose šalia esančiose perkėlose su 4 normaliais keltais, kursuojančiais 1 km atstume maršrutu A-B . Ką tokioje įmonėje veikti 23 biurokratų armijai? Nenustebčiau, kad joje yra kokie 2-3 pavaduotojai, kokie 3-4 skyriai su vadovais, 2-3 teisininkai, 2-3 buhalterės ir dar kokie nors neaiškaus plauko patarejai.Tiek orinių etatų paprastai yra prikūriami visose panašiose valstybės ar savivaldybės įmonėse ( pvz Kratc, Keleivinis transportas ir pan.). Ką ten veikia 28 specialistai? Normaliai dirbančiai įmonei pakaktų kokių 3-5 administracijos darbuotojų (tame tarpe sekretorę ir neskaitant valdybos) bei 3-5 specialistų. Dabar gi kokie 60proc. etatų sudaro dykaduoniai su nekukliais atlyginimais, nežinančiais ką reiškia dirbti, o ne sėdėti 8 val. Dirbau valdišką darbą ir mačiau kas kiek dirba. Didžioji dalis realiai ten dirba ~ 4 val. , visas kitas laikas - kavos gėrimas, interneto skaitymas, po p

To upeiviui

To upeiviui portretas
Gerbiamasis, informacija, kurią nurodo skaitytojas "S", t.y. apie darbuotojų skaičių ir vidutinius atlyginimus yra skelbiama AB "Smiltynės perkėla" interneto svetainės medyje "Apie mus" > "darbo užmokestis". Taigi nereikia akių dumti. O gal pati bendrovė skelbia neteisingą informaciją ir jūs žinote daugiau? Tuomet prašome pasidalinti ja su visuomene.

ss

ss portretas
tai ar galima dbr.karantino metu 2perkeloj keltis pestesiems?

Tiltui

Tiltui portretas
Va šaltukas atleis galesi pradeti kasti tuneli.

Alis...

Alis... portretas
gaila... negaliu į Neriją pažvejoti nulėkti...

laiks statyti tiltą arba kasti tunelį

laiks statyti tiltą arba kasti tunelį portretas
jau pribrendo laikas ir nėra ko čia špurkštauti, kad bus nusiaubta Neringa...jeigu taip toliau, tai išvis ten sumažės turistų...kam ten keltai ir t.t.

Sigitas

Sigitas portretas
Transporto įmonėse visada aptarnaujantis personalas skaičiumi viršija tiesiogiai dalyvaujančius vežimo procese. Pastudijuokite geležinkelių ar oro uostų veilą. Čia ne privati įmonė, kur pats Antanas autobusą remontuoja, pila degalus ir veža keleivius.

Povilas

Povilas portretas
O už "Smiltynę" olandai skolos milijoną jau sumokėjo ar tai įskaičiuota į sąbaudas?

Upeivis

Upeivis portretas
Gerbiamas "S", prieš komentuojant pasidomėkite įmonės darbuotojų pareigybių struktūra. Jūsų pateikiami duomenys toli nuo realybės.

S

S  portretas
Šioje šerykloje dirba 23 !!! administracijos darbuotojai + 20 kasininkų !!!. Vien tik administracijos atlyginimams išleidžiama po 60.578 Eur kiekvieną mėnesį !!! Ką ten veikia 28 specialistai, kai visos paslaugos perkamos?? Logistikai, marių dugno gylinimui, renginių keltuose organizavimui?? Tuo tarpu realų darbą dirbantys laivų įgulą sudaro 24 nariai. Pradžioje gal optimizuokite graudžiai juokingai išsipūtusį darbuotojų etatų dydį. Ar protinga 3 kartus per valandą pustuščiai kelti automobilius ne sezono metu arba maitinti 20 kasininkų , nekalbant apie dykaduonių administracijos armiją? Beje, kaip su tuo skandalinguoju Volvo S90 limuzinu? Kam direktoriui automobilis? Namai-darbas-namai maršrutu važinėtis? Galbūt taksi samdytis įmonei pigiau kainuotų?

jop

jop portretas
Laikas pirkti 30-50 vietų keltuką. O ne lainerius pirmyn atgal leisti

JOP

JOP portretas
Savaitgaliais paleiskite senąją perkėlą.

Anonimas

Anonimas portretas
tuos BRIEDZIUS irgi reikia kelti TIK DU kartus per para RYTE IR VAKARE !

Galerijos

Daugiau straipsnių