Lenkijoje – išorinių uostų bumas

Grįžti į straipsnį

Anonimas

Anonimas portretas
to Pastebėjau matyt ne tas nuotraukas ziurime, nes pateiktose nuotraukose nuo gyvenamuju namu iki naujo isorinio uostom maziausiai 2-3km. beto kaip minejo anksciau miskai nekertami.

Nuomone

Nuomone portretas
Lietuva ir jos jūros dalis tiesiog per maža tokiam uostui

Pastebėjau

Pastebėjau portretas
Gerai įsižiūrėkite į nuotraukas ir pamatysite, kad prie visų trijų Lenkijos uostų gyvenamieji kvartalai nuotraukose yra matomi. Išoriniai uostai prie jau veikiančių uostų ir tai teisinga, nes tokius uostus lengviau valdyti, yra jau veikianti sukurta infrastruktūra. Jei gerai įsižiūrėsite matyti, kad į Svinoustjės išorinį uostą privažiavimas būtų tiesiamas per mišką. Ten tiesiog niekas nekreipia dėmesio į kelis rėksnius, nes visų norams niekada niekas neįtiks. Lenkai pragmatiškesni, todėl daro taip, kaip reikia bendram nacionaliniams interesui, o ne keliems pajūrio gyventojams, kaip Lietuvoje. Nauja valdžia Lietuvoje turėtų pirmiausia ir pakankamai greitai įsigilinti į išorinio uosto problematiką ir tik po dalinti kategoriškus komentarus.

S

S portretas
Klaipėdai išorinis uostas atsipirktų tik tuo atveju, jeigu jis būtų parduotas kinams, kas yra Vaitkaus ir panašių svajonė. Tuo tarpu lenkai daug nerizikuoja : apie 40 mln. gyventojų, Ukraina, Slovakija, Vokietija. Mums gi iš karto prasidėtų ragai, jei baltarusiai pradėtų mažinti krovos kiekius ir juos nukreiptų per Rusiją, Latviją ar tą pačią Lenkiją.

S

S portretas
Iš nuotraukų matyti, kad Lenkijoje uostai yra nuošaliau, o ne taip kaip Klaipėdoje pačiame mieste ir gyvenamųjų rajonų. Planuotų statyti Būtingėje - būtų ramybė.

matas

matas portretas
aiškiai suprojektuoti Lenkijos išoriniai uostai taip,kad poilsio zonos ir miškai nenukentėtų,nes transportas planuotas per esamas pramonės teritorijas,o to nesugeba padaryti Klaipėdoje

Romas

Romas portretas
Negalime lyginti Lenkijos ir Lietuvos. Pačioje Lenkijoje berods 35 mln. Lenkija, skirtingai nei Lietuva, turi tiesiogines sienas su Europa, Ukraina, o mes tik nedidelę dalį su Lenkija. Visi kiti keliai per Baltarusiją. Ir kur tos prekės judės, jeigu ir turėsime išorinį uostą ? Dar pervardinkime Baltarusiją į Gudiją, tai ir egzistuojančio uosto bus per daug. Žiūrint į labai tolimas perspektyvas taip pat nelabai tikisi, kad ir susigražinus geresnius santykius su Rusija, krovinių kiekis galėtų ženkliai padidėti. Nes ten jau pakankamai daug usotų jie prisistatė ir labai ebejotina, kad jų uostai stovės, o prekes per Baltijos uostus vež.

Runkeliui komentatoriui

Runkeliui komentatoriui portretas
Nebutum runkelis.. vis nori taip sakant dergti ten kur gyveni. Isorinis uostas gali atsirasti tam tinkamoje vietoje ty Butingeje. Butina niokoti Melnrage, Girulius?

Sudmaliui

Sudmaliui  portretas
Privačios moka mokesčius į VALSTYBĖS biudžetą . Jei net to nežinai , tai gali toliau šūdmaliauti " iškirs girulius " . Kada kirs ? Ateisiu pamitinguoti :)

runkeliniams soecialistams

runkeliniams soecialistams portretas
kodėl turime tapti įkaitais kelių šimtų Melnragės gyventojų kaprizams.Jie ,kartu su vatnikais ir nesuinteresuoti išorinio uosto statyba.Ir prie ko čia gyventojų skaičius Lenkijoje ir Lietuvoje ir uosto plėtra.Ir atrodo ,kad uostas atsiras rytoj.Dar praeis 10 metų ,kol jį pasatysim,o tada esamas uostas jau nesusitvarkys su kroviniais

sudu malunui

sudu malunui portretas
Uostas gal ir Valstybinis tik va krantines privacios. Dabar papsakokit man durniui, kaip jus ruosiates konteinerius oru stumdyti nesutvarke privaziavimo keliu logistikos.

Ne analizės , o nesąmonės

Ne analizės , o nesąmonės  portretas
Uostas yra VALSTYBINIS ! Ką turite prieš Lietuvos klestėjimą ir biudžeto pilnėjimą ? Prieš algų , pensijų , neįgalumo ir kitų mokesčių didėjimą , kurie mokami lietuvaičiams iš biudžeto ? Tas " iškirs Girulius " - totalus melas ir kvailumo demonstravimas .

Siek tiek analizes

Siek tiek analizes portretas
Krova ir tranzitas yra amzinas biznis, o uostas ne guminis ir seniai nupirktas rusijos zydeliu. Todel turinciu pinigo siekis ir yra atsiriekti pyrago dali - pastatyti isorini uosta ir , iskirtus Giruliu miska, privesti gelezinkelio linijas. Kas nuo to gero miestui ir miestelenams - kaip ir nuo dabartinio uosto - smarve ir triuksmas. Bet pinigai nekvepia ...

Klausimai

Klausimai portretas
Ekonominė realybė yra tokia, kad išorinio uosto Klaipėdoje anksčiau ar vėliau reikės, nes Baltarusiją visą laiką nevaldys Lukošenka, o Rusiją Putinas. Jei tos šalyys taptų laisvesnės, o taip nutiks, kroviniai, bent baltarusiški, pajudės per Klaipėdą. Baltarisijos potencialas didelis. Ką pasiūlys Klaipėdos uostas, kai ims augti Baltarusijos ekonomika?

Padėka

Padėka portretas
Ačiū autoriui, kad nesubinlaužiauja, kaip ne kurie, neišmanėliams. Autoriaus dėka matome realią ekonominę situaciją.

Nustebęs

Nustebęs portretas
Lenkai yra protingi, verslūs, mažiau nei lietuviai mala liežuviu. Todėl nenustabu, kad lietuviai viską važiuoja pirkti iš lenkų. Iš esmės Lietuva tapo tarsi Lenkijos provincija. Ir kuo toliau, tuo labiau tas ekonominis skirtumas tarp Lietuvos ir Lenkijos tik gilės ne Lietuvos naudai. Ir tai ne tik uostų srityje, bet visame kame.

Export aus

Export aus portretas
Autorius turbut nezino kad rytu Vokietijos gamyklos ir kiti verslai po Berlinu dirba per swinouscies uosta.. ten apkrova nevaikiska.. beto Lenkijoe dauk laivu remonto imoniu uzima nemazas teritorijas.

Gali statyti tik tada kai žinai ką krausi

Gali statyti tik tada kai žinai ką krausi portretas
LENKAI ŽINO ką kraus. Nenus prastovu. O pas mus kitaip. Nėra kuo krauti. Tad ir išorunis uostas atneštu milžiniškus nuostolius Lietuvai. Neužtektu krovinių nei esančiam nei naujam. O išlaikyti reikėtu. Tai būtu pilnas bankrotas

Orakulas

Orakulas portretas
Pakanka tik užsiminti apie išorinio uosto ar jau esančio gilinimo, plėtimo bent potencialią galimybę, tuoj tuntai mirtinai pasipiktinusių bei pasiryžusių gulti kryžium ant bėgių. Ne tik uostu, bet ir pramone bei transportu apskritai. Uosto - nereikia, geležinkelio - nereikia, LEZ'o - nereikia ir apskritai nieko nereikia. Ir apskritai visa, kas veikia Klaipėdoje ir sukuria bent šiokias tokias darbo vietas - totalus blogis. Viskas daroma tik tam, kad tik kapiutalistai galėtų išnaudoti vargšus žmones bei krautis pasakiškus pelnus (kažkur jau girdėta, a ne?). Bet užteko pafantazuoti lenkų svajonių tema, kaip mat pasipiktinimas, kad valdžia nieko tuo reikalu neveikia ir nesirūpina.

Anonimas

Anonimas portretas
Mes turim svarbesnių reikalų ( Svietka- Katlietka, Baltarusijos ir Gruzijos pavadinimų keitimas, ) . Uostus tegul poliakai statosi, mums jų nereikia.

Širmonytės nedomina

Širmonytės nedomina portretas
Lietuva giliai miega. Širmonytė sakė, kad nera poreikio, bus gerai ir taip. Lenkija sugeba milijonus pritraukti iš ES fondų, plėsti uostus, kurti darbo vietas, o Lietuva matau, kad nesugeba.

siaip

siaip portretas
Nebukit herojai iš filmo apie Benderi is Vasiuki kai jo fantazijose Vasiuki turėjo tapti sostine, tegul stato tie lenkai ką nori, jų reikalas kiek gali sau leisti atskiriems asmenims pralopyti ir panašiai bet vien iš to straipsnio matosi jog tie Lenkijos uostai dirbs tik 7-8 mėnesius per metus ir kažin ar jau taip ten bus su tais kroviniu sėkmingais pervežimais. O šiaip jei geriau paanalizavus Lenkijos uostus, ta pati Gdansko uosta su naftos terminalu, tai sis straipsnis mūsų gigantomanu fantazijų pasekmė ir yra tiesiog propagandinis dėl būtinumo statyti išorini uosta Melnageje.

Kinietis

Kinietis portretas
Kinija ta reikaliuką Klaipėdoje,po Baltarusijos krovinių išejimo,tikrai išspręs!

jis

jis portretas
elementaru- vienintelis klausimas kroviniai. Kiek Lenkijoje gyventojų ir kiek Lietuvoje- štai jums atsakymas dėl vartojimo, kita- kaip Lenkija investavo į pramonę ir gamybą ir kaip Lietuva- atsakymas kitas. Ir labai teisingai komentaras apačioje dėl geografinės padėties ir geopolitinės aplinkos.

Anonimas

Anonimas portretas
Autorius pamirso parasyti,.kad straipsnis yra asmenine nuomone.

Lenkijos geografine padetis kitokia

Lenkijos  geografine padetis kitokia portretas
Nei Lietuvos. Jiems senai jau trūko uostu. Ju uostu krova virš 100% . OKlaipėdos uosto tik 65%.Klaipėdos uostas gali krauti dar apie 40%bet nėra kroviniu. Nėra kuo krauti. O Baltarusija tos dar sumažins ant 30%krova. Tai kas tada

Jie jau žino ką kraus

Jie jau žino ką kraus portretas
Turi ką krauti. Jems jau nepakanka dabartinio uosto. Jie turi jau sutartys ką kraus. O Lietuva?Dabaryinis uostas tik 65% krovos. Neturi nei sutarčių .Ir nežino ar tures sutarčiu ateityje.Greičiausiai artimiausiu lauku bus dar mažiau krovos dėl Baltarusijos

Ha ha

Ha ha portretas
Gero žiemos miego, Lietuva.

Galerijos

Daugiau straipsnių