Klaipėdos taksi rinkoje – chaosas

Esą nelegalių šios paslaugos teikėjų pradėjo daugėti būtent tada, kai Seimas įteisino naują pavėžėjimo paslaugą.

Pakeitimai apibrėžia, kad keleivių vežimą organizuoti gali fiziniai ir juridiniai asmenys, o keleiviai vežami gali būti ne tik taksi, bet ir įprastais lengvaisiais automobiliais.

Kelionės kaina apskaičiuojama pagal GPS signalą ir nuvažiuotą atstumą.

Dauguma senųjų taksistų dėl to ėmė širsti, mat nelegalūs vežėjai ne tik atima darbą iš tvarkingai dirbančių šios paslaugos teikėjų, saugūs negali jaustis ir klientai.

Pasitaiko atvejų, kai nelegalūs pavėžėjai net iš po nosies nugvelbia klientus.

Mobiliojoje programėlėje pamatę, kad gautas iškvietimas, nuvyksta pirmiau nei taksistas, ir paima žmogų.

Suabejojo mokesčių skaidrumu

A.Gracholskis neslėpė, kad tenka pakovoti ir su savo taksistais, kurie ne visada linkę įjungti taksometrą.

"Jei gauname iš klientų skundą, reaguojame. Išsikviečiame vairuotoją, liepiame rašyti pasiaiškinimą, kas ir kodėl įvyko. Jeigu tai dar kartą pasikartoja, atsisveikiname su vairuotoju. Žinoma, man vairuotojas nesigirs, kad dideliu greičiu vežė žmones, bet pažeidinėti kelių eismo taisyklių irgi neleidžiame. Klientui užtektų mums pranešti apie tokį vairuotoją. Visi darbuotojai vykdo individualią veiklą, o išėję iš mūsų užsiima pavėžėjimo paslauga, nes gauna didesnių lengvatų – nereikia taksi draudimo, kuris kainuoja keturis kartus brangiau, taksometro, techninės apžiūros kasmet, metrologinės patikros. Nežinau, ar jie moka mokesčius, neabejoju, kad didesnioji dalis tokių vairuotojų apgaudinėja valstybę. Mūsų kartelė – aukštesnė", – liejo apmaudą A.Gracholskis.

Esą taip chuliganiškai elgtis galėjo ir buvęs "Memelio taksi" darbuotojas.

"Užsiklijuoja lipdukus, užsideda baltus numerius ir toliau dirba ta pačia racija. Negerai tokie dalykai, bet mes stengiamės palaikyti tvarką", – tarstelėjo jis.

Anot administratoriaus, pradėjus klestėti pavėžėjams tikrųjų taksistų verslas klimpsta.

"Jau nežinome, ką daryti. Gali būti, kad ilgai nebedirbsime dėl daug didesnės finansinės naštos, atsisakome savų mašinų. Taksi ateitis jau lyg ir aiški – liks tik pavėžėjai", – užbaigė A.Gracholskis.

Taksi kontrolė mieste pavesta viešajai įstaigai "Klaipėdos keleivinis transportas". Atliekami patikrinimai ir su policija, ir su Valstybinės mokesčių inspekcijos darbuotojais. Patikrinimai vyksta ir dieną, ir naktį.

Nors teoriškai taksi paslaugų bet kas teikti negali ir pažeidėjai baudžiami, paprastai žinia, kad vyksta patikrinimas, greitai pasklinda ir apsimetėlius išaiškinti tampa sudėtinga.



NAUJAUSI KOMENTARAI

taksistas

taksistas portretas
brangus klientai mes negalim visada veziot po 3 evrus kartais po du.turbina nuluzo 300evru darbas kainuoja tai turiesiu 100 klientu pravest kad atsipirktu remontas kada sau uzdirbti.jus vaziojat i klubus savaitgali giaret mokat bialekiek o taksistui kelis erus gaila barui negaila uz kokteili 12 evru mokat.nepatinka taksi vaikciokit pieskom ar aisku

Taksistas

Taksistas portretas
Klaipeda yra maza. Visi zino kad butent graholskiai israso visas saskaitas uz eteri ir nuoma. As pats vykdau ind.veikla man tas aktualu. Apie kitas firmas patyliu, formina ant 2val arba sask nematyt.

Anonimas

Anonimas portretas
P graholskis meluoja gal paviesinti saukiniu nr ten yra ir jo masinu pv melina zafyra kada baigs apvogineti valstybe
VISI KOMENTARAI 17

Galerijos

Daugiau straipsnių