Gyventojams policijos kaimynystė apkarto

Čia būta žūčių. 2014 m. gruodį įsibėgėjusio automobilio nesustabdęs vairuotojas mirtinai traumavo 83-ejų Mažosios Lietuvos istoriką, socialinių mokslų daktarą Albertą Jušką, tądien ėjusį į parduotuvę.

Nuo kaimynų apsigynė

Komisariato kaimynystės žalą Kauno gatvės gyventojams pripažįsta ir miesto vadovai, neneigia jos ir policijos vadovai.

Apie galimas bėdas kalbėta jau 2015 m. gruodį, kai policijos padaliniai iš viso miesto susikraustė į vieną pastatą.

Tada Klaipėdos apskrities policijos viršininkas Alfonsas Motuzas pripažino, kad problema gali kilti vien todėl, kad taupant valstybės pinigus buvo atsisakyta projekto statyti šalia naujojo policijos pastato daugiaaukštį garažą.

Mintis apie jį nėra palaidota, tačiau kada šis planas bus realizuotas, niekas nesiima prognozuoti.

Todėl darbuotojams leista statyti automobilius aplinkui komisariatą, dvi aikštelės nuo visų kitų žmonių transporto priemonių buvo atitvertos užkardais.

O į trečiąją atvažiavęs gali gauti baudą, nes kelio ženklas joje draudžia palikti automobilį.

Tie, kas surizikuoja nepaklusti, susitvarkę reikalus policijoje sužino, kad ilgam neužmirš apsilankymo, nes randa už valytuvų užkištą įspėjimą, o gal net pranešimą apie paskirtą baudą.

Taip policininkai atsigynė nuo toje pačioje gatvėje gyvenančių žmonių mašinų bei interesantų automobilių.

O savo darbuotojams, kurių mašinos netelpa policijos aikštelėse, uždrausti važiuoti į daugiabučių namų kiemus vadovai neturi galimybės. Jie gali tik gražiuoju paprašyti pavaldinių nesukti į kiemus.

Šalia komisariato civiliams leidžiama sustoti tik pirmojoje Kauno gatvės juostoje.

Tai reiškia, kad gal tik 20 vairuotojų turi galimybę stabtelėti arčiau.

Tiesa, policijos vadai nuo pirmosios darbo šioje vietoje dienos ragina ir interesantus, ir pareigūnus naudotis arčiausiai komisariato esančia "Akropolio" mašinų aikštele.

"Blogai, kad žmonės tingi paėjėti. Bet kurio didelio Europos miesto ar net Vilniaus gyventojai pasakytų, kad trys ar keturi šimtai metrų pėstute nuo aikštelės iki tikslo nėra daug. Čia jau kultūros reikalas. Neturime jokių svertų uždrausti žmonėms važiuoti į gyvenamųjų namų kiemus. Žemė – valstybės, todėl niekas nėra kiemo ar gatvelės savininkas", – kalbėjo Klaipėdos apskrities policijos viršininko pavaduotojas Ramūnas Šideikis.

Žadėjo ieškoti išeities

"Kauno gatvė dabar jau yra vadinama miesto centru. Ji turi susilaukti miesto valdžios dėmesio tiek dėl bendros tvarkos, tiek dėl mašinų stovėjimo problemų ir oro teršimo", – visų kaimynų nuomonę išsakė klaipėdietis A.Guzauskas.

Miesto meras Vytautas Grubliauskas teigė ne tik spaudoje skaitęs, bet ir iš gyventojų girdėjęs apie jų dėl policijos komisariato kaimynystės patiriamus nepatogumus.

"Sprendimų reikės ieškoti ir vėliau ar anksčiau jie bus rasti. Neišvengiamai turėsime ieškoti kompromisų. Ir visų pirma gyventojų patogumui, o priešais įsikūrusios institucijos turėtų būti kompromisams pasiruošusios labiau. Nes ne gyventojai pas juos atėjo, o jie pas gyventojus į kaimynystę. To užmiršti negalima, – teigė V.Grubliauskas. – Pirmiausias prioritetas yra eismo saugumas, po to – patogumas gyventojams. Kartais teisingi teisės požiūriu sprendimai būna labai neteisingi socialiniu požiūriu. Laikas parodė, kad tobulintinų dalykų yra, ir atėjo metas tai daryti."

Meras svarstė ir greičio šioje gatvėje ribojimo galimybę.

V.Grubliauskas neseniai lankėsi policijoje ir pats automobilį buvo palikęs "Akropolio" aikštelėje. Jis tikino nematantis jokių problemų čia statyti mašinas policijos interesantams, tačiau pripažino, kad Kauno gatvės namuose gyvenantiems žmonėms tai vargu ar tinkamiausias variantas.

Mero pavaduotojas Artūras Šulcas, aktyviai dalyvaujantis Saugaus eismo komisijos veikloje tikino, kad kolektyvinio gyventojų prašymo keisti eismo situaciją šioje vietoje nebuvo gauta.

Statistika ir faktai

Klaipėdos apskrities vyriausiajame policijos komisariate kasdien apsilanko:

nuo 300 iki 600 Kelių policijos bei Migracijos skyriaus interesantų;

30–40 asmenų parašo pareiškimus policijai;

dar kelios dešimtys susitinka su tyrėjais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

senjoras

senjoras portretas
Kauno gatvė padalinta į dvi dalis.Viena dalis yra praplatėjusi dėka Akropolio o kita dalis link Šilutės pl susiaurėjusi.O tai atsirado kai Policijos pastatas atsirado.Pritrūko vietos kur mašinas statyti.tiek policijos darbuotojams tiek atvykstantiems lankytojams. Todėl čia namų gyventojams esantiems priešais policijos valdybą tapo problema su transportu.Pirma reikia praplėsti kelio įvažas antra skubiai rekonstruoti namų kiemus kad tilptų mašinos. Gal pagaliau pasisakys miesto valdininkai ką numato daryti?

gddhh

gddhh portretas
Kauno gatvej tikrai ne blogiau uz bet kuri gyvenamaji miesto rajona, baikite verkslenti. Vazinejames ten pas abidvi mano seneles, viena prie Akropolio pat, kita toliau link komisariato gyvenanti- retai kada nerandame vietos kieme pasistatyti. Tiesa sakant, nebent gyveni name prie pat gatves ir tingi tuos 100m nuo vidines aiksteles paeiti, problemos ten apskritai nera. Visuose kiemuose truksta vietos, ne prie ko tas komisariatas, tiesiog kiemai nebuvo suprojektuoti tokiam masinu srautui, o pensininku be masinu vietas begant laikui uzima jaunuosios seimos, turincios 1-2 masinas.

Vvvv

Vvvv portretas
Tai kad policijos komisariatas yra pasirase sutarti su Akropoliu del automobiliu statymo
VISI KOMENTARAI 29

Galerijos

Daugiau straipsnių