Dėl greičio ribojimų – aistros

G.Kalasūnas įsitikinęs, kad padidinus leistiną greitį situacija tik pablogėtų.

"Jeigu leistume šioje vietoje važiuoti greičiau, vairuotojai spaustų dar labiau. Nepamirškime, kad tai yra tiltas ir šaltuoju metų laiku dažnai jis būna apšalęs, slidus. Ant šio tilto buvę skaudūs eismo įvykiai leidžia spręsti, kad būtent didesnis greitis gali tapti nelaimės priežastimi, be to, čia tarp priešpriešinio eismo juostų nėra skiriamosios juostos. Automobiliai važiuoja labai arti vieni kitų. Todėl net menka klaida ar neatidumas gali lemti ypač skaudžias avarijas", – tikino pareigūnas.

Policininkai įsitikinę, kad kitų priemonių užtikrinti saugų eismą ant šio tilto nėra, nebent miesto savivaldybė nuspręstų įrengti greičio matuoklį.

Labiausiai bijo policininkų

G.Kalasūnas neabejodamas teigė, kad vairuotojus labiausiai drausmina kelyje pasirodęs policijos automobilis. Kita priemonė, kuri taip pat yra veiksminga – greičio matuokliai.

Daugelio vairuotojų pasipiktinimą keliantys kalneliai, pasak pareigūnų, automobilius gadina tik tada, kai per juos važiuojama nepagrįstai greitai.

Ypatingas perėjų apšvietimas yra nebloga, tačiau nepigi saugumo priemonė. Medelyno gatvės gyventojai įsitikinę, kad, tinkamai apšvietus šalia autobusų stotelės esančią perėją, saugesni pasijustų ne tik vietos gyventojai, bet ir vairuotojai.

Būtent Kelių policijos pareigūnai inicijavo pėsčiųjų perėjų saugumo stiprinimo priemones. Vienas perėjas prašyta labiau apšviesti, kitas – visai panaikinti.

"Perėja turi būti ten, kur ji yra saugi, o jei nėra užtikrinamas pėsčiųjų saugumas, perėja turi būti naikinama. Saugiausia ten, kur veikia šviesoforai. Tai ypač aktualu, kur yra daugiau nei dvi eismo juostos važiuoti viena kryptimi", – kalbėjo pareigūnas.

Medelyno gatvės ir Purmalių gyventojams policininkas patarė eismo saugumo klausimus spręsti su kelio valdytojais – valstybine įmone "Kelių priežiūra" ir prašyti tinkamai įrengti perėją.

Statistika ir faktai

Pernai Klaipėdoje Kelių policijos pareigūnai 11 kartų vykdė greičio viršijimo reidus.

Už greičio viršijimą iki 20 kilometrų per valandą skiriama 12–30 eurų bauda.

Kai greitis viršijamas nuo 21 iki 30 kilometrų per valandą skiriama 30–90 eurų bauda.

Viršijus leistiną greitį nuo 31 iki 40 kilometrų per valandą, bauda siekia 120–170 eurų.

Viršijus leistiną greitį nuo 41 iki 50 kilometrų per valandą, skiriama 170–230 eurų bauda.

Kai greitis viršijamas daugiau kaip 50 kilometrų per valandą, bauda siekia 450–550 eurų ir atimama teisė vairuoti nuo 1 iki 6 mėnesių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimui

Anonimui portretas
O kodėl Vilniuje didžiosiose gatvėse leidžiamas greitis 70-90kmh?

Paulius

Paulius portretas
As vietoj policijos ant mokyklos tilto dar ir greicio matuokliu pristatyciau ir bausiau nors uz minimalu virsijima. Nes kiti vairuotojai net negalvoja kad kitiems zmonems seima yra svarbi.

mindaugas

mindaugas portretas
Negalima didinti greicio, reike pazeidejus gaudyti ir isvogta biudzeta lopyti.Is ko meras ir mentai gyvens?
VISI KOMENTARAI 18

Galerijos

Daugiau straipsnių