UAB Kauno butų ūkis investavo į greitesnį ir paprastesnį daugiabučių administravimą – gyventojai vieno mygtuko paspaudimu specialioje mobiliojoje programėlėje praneša apie iškilusias problemas daugiabutyje, susipažįsta su dokumentacija, randa įvairios informacijos.
Pasitelkę išmaniuosius įrenginius
Ieškodamas sprendimų, kaip dar supaprastinti klientų aptarnavimą ir kartu pagerinti jo kokybę, UAB Kauno butų ūkis sukūrė specialią programėle „Mano namas“. Ja gali įsidiegti visi.
„Programėlėje gyventojai susipažįsta su mūsu vykdomais darbais name, dalyvauja apklausose ir balsavimuose, susipažįsta su namo dokumentacija, pavyzdžiui, su būsto apžiūros aktu, namo aprašu, ūkiniais finansiniais planais, metinėmis ataskaitomis. Per ją galima registruoti gedimus, atsiusti specialistams nuotraukas ir aprašymus vieno mygtuku paspaudimu“, – teigė UAB Kauno butų ūkio vadovas Marijus Zaborskas.
Pasak vadovo, tai leidžia pagreitinti darbus, sklandžiau koordinuoti veiksmus. „Puikiai suprantame klientų norą iškylančias daugiabučių problemas spręsti kuo operatyviau, o tam reikalinga sklandi komunikacija, kuri leidžia greičiau gauti informaciją tiek mums, tiek klientams“, – naujos programėles pranašumus įvardijo M.Zaborskas.
Nauji vadybos būdai
UAB Kauno butų ūkis nuolat pritaiko naujas idėjas, kad būsto administravimas būtų efektyvesnis. Pavyzdžiui, ši įmonė pirmoji iš būsto administratorių ėmė taikyti naują vadybos modelį, kai gyventojų problemos išskirstomos į atskiras sritis ir jas iškarti tiesiogiai sužino bei ima spręsti jų specialistai. „Toks modelis leidžia daug greičiau reaguoti į klientų paklausimus ir profesionaliai priimti sprendimus“, – kalbėjo M.Zaborskas.
Šiame modelyje dalyvauja pastatų konstrukcijų, inžinerinių tinklų, namo aplinkos, daugiabučių atnaujinimo specialistai. Jų sritys įtrauktos ir į programėlės „Mano namas“ meniu, kai registruojamas gedimas. Specialistas iškart susipažįsta su aprašyta ir užfiksuota vizualiai problema, todėl gali greitai organizuoti reikiamus darbus.

Naujausi komentarai