- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose veikiančio projekto „Eksporto rinkų plėtra dalyvaujant tarptautiniuose renginiuose užsienyje“ dėka su projekto teikiamu finansavimu išvyko ir su stendais Lietuvą tarptautinėse kosmetikos ir grožio parodose atstovavo 11 Lietuvos įmonių. Įvertindamos savo eksporto strategiją, kai kurios įmonės pasirinko tik tam tikras parodas, kitos savo produkciją pristatė įvairiose šalyse.
Įmonės dalyvavo parodoje „Eco Life Scandinavia“ Švedijoje, organiškos kosmetikos parodose „Vivaness 2019“ ir „Vivaness 2020“ Vokietijoje, didžiausioje kosmetikos profesionalų parodoje „Cosmoprof Worldwide Bologna“ Italijoje bei 2019 ir 2021 metais dalyvavo egzotiškoje „Beauty World Middle East“ parodoje, kuri vyksta Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Dubajuje. Kartu su Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmais Lietuvos kosmetikos gamintojai išbandė ir dalyvavimą „WeCosmoprof International“ online parodoje.
2021 metų birželio 7-18 dienomis vykęs virtualus „WeCosmoprof International“ renginys apjungė „Cosmoprof“ parodas skirtinguose pasaulio regionuose – Europoje („Cosmoprof Bolognia“), Amerikoje („Cosmoprof North America Las Vegas“), Azijoje („Cosmoprof Bangkok“ ir „Cosmoprof Hong Kong“) bei Indijoje („Cosmoprof India Mumbai“) ir atvėrė dar platesnes galimybes užmegzti naujus kontaktus tarptautiniam bendradarbiavimui. Virtualiame Lietuvos paviljone dalyvavo net 8 Lietuvos įmonės – kosmetikos, grožio reikmenų ir asmens higienos priemonių gamintojai. „Tai Lietuvoje gerai žinomos įmonės ir prekių ženklai, kurie orientuojasi į naujausias pasaulines tendencijas – natūralu, ekologiška, be atliekų – ir savo aukšta kokybe bei inovatyvumu jau užkariauja ir pasaulio rinkas“, – apie parodos dalyvius sako Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Tarptautinių ryšių ir protokolo skyriaus vadovė Agnė Jaraitė. Parodoje savo grožio linijas „NoAGE“, „BONELa“ ir „SUPRA FORMULE“ pristatė UAB „Aconitum“, visiems gerai žinomus „ECODENTA“ „Kilig“ ir „Margarita“ produktus demonstravo UAB „BIOK LAB“, UAB „Comoway“ pasauliui siūlė lietuvių širdis jau užkariavusią „GreenFeels“ kosmetiką, o UAB „Dermofaktorius“, Lietuvoje per karantiną pardavimus „išauginęs“ net tris kartus, su savo prekės ženklu „Manilla“ siekė plėstis ir užsienio rinkose. UAB „Aromika“ virtualioje platformoje pristatė net 4 kvapų ir kvepalų linijas, UAB „ODA LT“ – tiek galutiniam naudotojui, tiek profesionaliam darbui salone skirtą kosmetiką, o prekių ženklai „Solidu“ ir „You&Oil“ – ekologiškus, tvarius ir naujausias tendencijas atitinkančius produktus.
Lietuvos įmonės parodose sulaukia nemažai dėmesio ir aktyviai dalyvauja susitikimuose su potencialiais distributoriais ir agentais iš viso pasaulio. Rudenį Dubajuje vykusioje parodoje „Beauty World Middle East“, kurioje dalyvavo įmonių atstovai iš 52 šalių, penkios įmonės atstovavo Lietuvą. Išskirtinio populiarumo sulaukė Shapemetics, UAB, geriau žinoma savo prekės ženklo SOLIDU vardu, kuris siekia keisti vartotojų požiūrį į kosmetiką ir jos naudojimą nuo paties produkto iki pakuotės. Inovatyvūs ir tvarūs produktai patraukė vietinės Jungtinių Arabų Emyratų nuomonės formuotojos, turinčios 515 tūkst. sekėjų soc. tinkle Instagram, dėmesį ir ji pasidalino nuotrauka iš Lietuvos stendo su SOLIDU produkcija.
„Visuomet tikimės, kad šie nauji kontaktai peraugs į kontraktus ir taip prisidės prie Lietuvos kosmetikos ir grožio reikmenų sektoriaus eksporto augimo“, – sako A. Jaraitė ir lietuviškos kosmetikos populiarumą pasaulyje patvirtina faktu, kad nemažai įmonių jau gali pasigirti kontraktais ne tik Europoje, bet ir už jos ribų. Dalyvaudamos parodose per Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose veikiantį projektą pagal ES struktūrinių fondų priemonę „Naujos galimybės LT“ įmonės jau rado partnerius Hong Konge, Šveicarijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Kenijoje, Nigerijoje, Tadžikistane, Belgijoje, Kanadoje, Lenkijoje, Prancūzijoje, Švedijoje, Jungtinėje Karalystėje, Kosta Rikoje, Mongolijoje, Suomijoje, Estijoje, Austrijoje, Vokietijoje, Izraelyje, Čekijoje, Ukrainoje, Rumunijoje bei Slovakijoje, o bendra kontraktų vertė yra didesnė nei 350 tūkst. eurų.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kauno rūmų nariai prisistatė tarptautiniame „Erasmus jauniesiems verslininkams“ suvažiavime Kaune
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai (KPPAR) – didžiausią verslo bendruomenę Kauno ir Marijampolės regionuose telkianti organizacija, kuriai patikėtos valstybės deleguotos funkcijos, taip pat ir aktyvus Europos Sąjungos vykdomų projektų pa...
-
Konferencija „GERVĖ 2024“
Aplinkos ministro S. Gentvilo pranešimas, dėmesys dirbtiniam intelektui ir žalioji išmanioji statyba Lietuvoje ir pasaulyje ...
-
Kviečiame įmones dalyvauti nuotolinėje konferencijoje „SKAITMENIZUOK'IS 2024“
Balandžio 18 d. (13:00 val.) Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su EnterpriseEurope Network Lietuva tinklu beiskaitmeninių technologijų sektoriaus (DigiTech) asociacija INFOBALT,kviečia dalyvauti įmones nuotolinėje konferencijoje „SKA...
-
Marketingo vadovų klubo susitikimas, 55-ąjį jubiliejų mininčioje, Birštono sanatorijoje „Versmė“
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (KPPAR) veikiantis Marketingo vadovų klubas vasario 22 dieną pakvietė klubo bei Kauno rūmų bendruomenės narius į susitikimą, kuris vyko Birštone, sanatorijoje „Versmė“ . ...
-
Dalyvaukite geriausioje „debesų kasyboje“ 2024-aisiais ir užsidirbkite pinigų iš namų1
Įžengus į naujus metus vis daugiau žmonių ieško būdų gauti pasyvias pajamas iš namų, o debesies kasyba tampa labai populiariu pasirinkimu. Net jei esate naujokas, galite lengvai užsidirbti pinigų iš debesies kasybos. ...
-
Kauno prekybos pramonės ir amatų rūmuose lankėsi Indonezijos Respublikos ambasadorė
Vasario 14 dieną iš anksto suplanuoto vizito į Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmus atvyko Jos Ekscelencija Indonezijos Respublikos ambasadorė Dewi Savitri Wahab su savo komanda. ...
-
Kauno PPA rūmuose lankėsi Indijos Respublikos ambasadorius
Vasario 23 dieną Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (KPPAR) apsilankė J. E. Indijos Respublikos ambasadorius DeveshUttam su delegacija. Tai – pirmasis ambasadoriaus vizitas Kaune nuo tada, kai 2023 metais Vilniuje atidaryta Indijos Respubliko...
-
Apdovanoti konkurso „Sukurta Kauno rajone 2023“ laureatai
Sausio 25 d., ketvirtadienio vakarą, Raudondvario menų inkubatoriuje apdovanoti 11 sėkmingiausiai 2023-aisiais dirbusių Pakaunės įmonių atstovų tarp kurių – devintąjį kartą vykusio konkurso „Sukurta Kauno rajone 2023“ laureatai &n...
-
Jonavos filialo šventiniame renginyje „Palydėjus 2023-uosius“ pagerbti Jonavos sėkmingiausi verslai
Sausio 25-ąją Jonavos kultūros centre vyko Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų (KPPAR) Jonavos filialo verslo bendruomenės šventinis vakaras „Palydėjus 2023-uosius“. Į iškilmingą renginį gausiai susirinkusius verslo ats...
-
Enterprise Europe Network – nauji kontaktai jūsų verslo plėtrai visame pasaulyje
Enterprise Europe Network (EEN) – didžiausias verslo paramos tinklas, jau 15 metų sėkmingai veikiantis visame pasaulyje (daugiau nei 40 šalių), apimantis daugiau nei 450 partnerių organizacijų ir tūkstančius ekspertų&n...