Kaune autobuso vilkta neįgali mergina: rėkiau, kiek galėjau, nes galvojau, kad mirsiu

Geda Kaunui ,kad tokie vairuotojaveza keleivius

Geda Kaunui ,kad tokie vairuotojaveza keleivius portretas
kostas

Tiesiog aš

Tiesiog aš portretas
Mergina yra savarankiška ir turi teisę gyventi laisva ir nevaržoma. Teikia daugiau visuomenės sąmoningumo ir pagarbos silpnesniam. Neįgalumo pažymėjimas neapriboja žmogaus laisvių.

keleivė

keleivė portretas
Neįgalius asmenis turi lydėti kitas asmuo, tai nurodyta neįgalumo pažymėjime pagal neįgalumo laipsnį. O dėl vairuotojų tai yra dvi medalio pusės, labai norėtųsi, kad komentarus paskaitytų UAB "Kauno autobusai" vadovai. Vairuotojas tai netik vairuotojas, jis konduktorius, kontrolierius, kasininkas, kiekvieną dieną po darbo vairuotojas priduoda kasą, turi sutapti pinigai su kasa. Grafikai labai "suspausti " nuo stotelės iki stotelės duota 1 min laiko, tai reikia parduoti bilietus, išlaipinti ir sulaipinti keleivius ir dar nuvažiuoti iki kitos stotelės per 1 min. tai jie ir skuba, ką jiems daryt, o dar transporto kamščiai. O,kad ausines naudoja ir laisvų rankų įrangą, tai reikia uždrausti, nes žmogus su ausinėmis tai kurčias, jis negirdi aplinkos, tai labai populiaru tarp troleibusų vairuotojų. Tai tiek, mieli ponai keleiviai. Geros kelionės.

nespėja jie

nespėja jie  portretas
pagal grafiką. Šviesoforai kas 100m, stoja ir stoja, o paskui lekia kaip akis išdegę. Žinoma, jei būtų išlipimas per pirmas duris, gal pamatytų. Dar ir grafikai taip sudaryti, kad susigrūda 5-6 autobusai ir troleibusai stotelėje, paskutiniai gaišta laiką, laukia, kol atsiras vietos privažiuoti. Ne kartą laukiant buvo taip, kad pustuštis troleibusas prašvilpia stotelę nesustodamas. Aiškiai vairuotojo dėmesys kitur.

SS

SS portretas
Keleiviniuose autobusuose ir troleibusuose yra (privalo būti) gamintojų įrengta durų uždarymo apsauga: tarp durų pakliuvus pašaliniam daiktui-- durys neužsidaro, o transporto priemonė, su neuždarytomis durimis, nepajuda. Ši apsauga, gali būti atjungta tik remonto metu. Su neveikiančia apsauga, transporto priemonė, negali būti eksplotuojama. Dabar klausimas: ar apsaugos yra įrengtos? Ar jos veikia? Ar buvo atjungos ir kiemo?

dažnas reiškinys

dažnas reiškinys portretas
kai vairuotojai skuba kuo greičiau uždaryti duris,skuba pravažiuot jau šviečiant šviesoforo geltonai šviesai.Retas vairuotojas palauks kol sulipa visi keleiviai ar pamato atbėgantį keleivį.Dauguma vairuotojų dirba neatsakingai ir už tai jie nebaudžiami.

Pavasaris

Pavasaris portretas
Pastaruoju metu labai dažnai užveriamos durys prieš pat nosį. Ypač tuo pasižymi 13 ir 11 troleibusų vairuotojai rytais Kalniečių rajone.

Neįgalus

Neįgalus portretas
Vairuotojai neturėtų kalbėti telefonu, ar su ausinukais klausytis muzikos. O tai vyksta dažnai. Todėl nieko nemato ir nieko negirdi.

trūksta žodžių

trūksta žodžių portretas
Visiems "apakintiems"nuo saulės, noriu priminti, kad yra akiniai nuo saulės. Toks vaizdas, kad dirbant tokį darbą pirmą kartą gyvenime patekėjo saulė...

situacija

situacija portretas
Įmonė "atsifutbolina", nes, atseit visi keleiviai apdrausti, ir siūlo nukentėjusiai keleivei PAČIAI KREIPTIS Į DRAUDIMĄ. Pardon, ji asmeniškai sutarties su draudimu nėra sudariusi, tai ir kreiptis turėtų įmonė, per kurios kaltę moteris tapo nukentėjusiąja. Juolab, kai ji dar ir neįgali. Kitą vertus, už mokesčių mokėtojų pinigus kuriamos teorinės programos, kad neįgalieji VISAVERTIŠKAI GYVENTŲ. O praktiškai paliekami savo pastangomis link tos gyvenimo kokybės "ropoti". Kur tie išgirtieji, neįgaliesiems pritaikyti socialiniai autobusiukai? Ir kodėl metų pabaigoje savivaldybės prisipažįsta neišnaudojusios visų socialinei rūpybai skirtų lėšų?

komentatoriui JUK

komentatoriui JUK portretas
ar tu pats supranti, ką parašei? :))

Vairuotojai

Vairuotojai portretas
Prispaudė todėl, kad buvo sutrumpinti maršruto rato apsukimo laikai. Vairotojai privalo per VIENĄ MINTUĘ sustoti, išlaipinti keleivius, įlaipinti keleivius, pravažiuoti kliūtis, šviesaforus, kamsčius ir dar parduoti biletėlius. Faktas, kad šiandieniniuose keliuose tai įmanoma padaryti nebent skrendant oru, todėl patys vairuotojai yra verčiami būti nuolatiniam strese, prieš pora savaičių rodė, kad ta pati situacija ir Vilniaus viešajame transporte, vairuotojai skundžiasi, kad turi aukoti savo pertraukas ir net neturi kada papietauti dėl to, kaip suspausti grafikai. Neturi, net kada į tualetą nueiti. Pastovi įtampa žmonęs priveda prie daugybinių ligų, yra net mirę vairuotojų dėl tokių darbo sąlygų, tačiau viešojo transporto įmonėms, ar savivaldybei tai nė motais. Kaip ir nė motais keleivių saugumas. Jiems svarbiausias, kad transportas būtų greitas. Vairuotojai mielai važiuotų laikydamiesi KET ir neskubėdami ir atsargiai sulaipindami ir išlaipindami keleivius, tačiau sąlygos to neleidžia.

Anonimas

Anonimas portretas
TOKĮ LIGONĮ TURI KAŽKAS LYDĖT.OVAIRUOTOJAI TURĖTŲ IŠLEISTI PRO PRIEKINES DURIS TADA DAUGIAU IR MATYTŲ,KAS SUGALVOJO VAIRUOTOJUS PADARYTI KONTROLIERIAIS.I

Vladas .Kaunas.

Vladas .Kaunas. portretas
Ar ne laikas būtų įrengti vaizdo kameras ir dar galima vietinę durų uždarymo signalizaciją vairuotojui,kai durys nepilnai užsidaro ar stringa,vairuotojas gautų signalą. Tai ne karvę kainuoja,bet užtikrintų žmonių saugumą kažkiek.

Aiva

Aiva portretas
Anksciau keleivius islaipindavo pro priekines duris

Eugenija

Eugenija portretas
Dažnai tenka važiuoti visuomeniniu transportu, kažkas baisaus,kiek kartų pačiai teko rėkti kad privėrė žmogų ,kur jie skuba,vairuotojams didžiausias malonumas žmogui lėčiau judant užtrenkti duris prieš nosį ir nuvažiuoti todėl ir priveria,kur butų galima pranešti apie tokius vairuotojus gal juos tai kažkiek paveiktų,tai liečia ir troleibusų vairuotojus

pmąstykime

pmąstykime portretas
Pažiūrėkime ir kitu kampu, be pykčio, nes pyktis blogas talkininkas. Kokios mūsų gatvės? Ogi užkimštos nuo ryto iki vakaro. Kodėl? Daug transporto? Taip. Tad kodėl valdžia, meras, nieko nedaro, kad turintys po dvi ir daugiau mašinų būtų papildomai apmokestinti? Bet ne vien mašinų skaičius kaltas kai užkimšta gatvių važiuojamoji dalis. Pas mus nenormaliai perreguliuoti šviesaforai. Manau, kad čia mero numylėtinio Kero kaltė: dar jam vadovaujant transporto skyriui trigubai prailgintas stovėjimas prie raudonos šviesos. Sankryžose visomis trimis kryptimis leidžiama važiuoti tik iš vienos juostos, nežiūrint to, kad tarkime, į dešinę sukančiūjų beveik nėra. O ar autobusistai gali pateisinti savo vėlavimą dėl kamščių? Ne, negali, jiems bus mažinamas atlyginimas. Todėl kalčiausia čia Kauno merija, kuri norėdama visus sugrūsti į autobusus sąmoningai užkemša gatves. Deja, viešasis transportas atskirų gatvių neturi, todėl juo važiuoti dar blogiau, jis lėtesnis už lengvuosius automobilius.

Vitka

Vitka portretas
Idomu ar gaus kompensacija uz patirtas traumas ir isgasti.UK uz toki incidenta gautu keliasdesimt tukstanciu svaru.

Anonimas

Anonimas portretas
Tai gal tas senialis jau nevaiksto jam 68 musu valdzios vyrams aciu iz pencijini amziu. Kaip mane aptarnavo mociute rimi parduotuvej buvau sokiruotas jai gal 70

ir man

ir man portretas
kai mane troleibuso vairuotojas vilko už kojos irgi rėkiau ir keleiviai rėkė, bet jis ne iš karto išgirdo, nes plepėjo telefonu

Valdas

Valdas portretas
Dar ir toliau tegul didina pensijinį amžių,algos neauga,kainos kyla...Tuoj autobusais mus vežios pusiau akli seneliai,operuos chirurgai 70ies drebančiom rankom ,vaikus mokins mokytojos su alzhajmeriu....68ių senelis vairuoja autobusą vietoj ilsėtis kur sode,ir visa tai todėl kad šalį valdo žmonės be smegenų

Tai gal asilui vairuotojui

Tai gal asilui vairuotojui portretas
Reiketu prie dviracio persest ar akinius pasikeist jei saule trugdo

Aha

Aha  portretas
Tokius zmones reikia lideti. Duris uzsidaro o zmones lekia i duris stacia galva.

Lietuvė

Lietuvė portretas
Ačiū už gramatikos pamoką, nes jau labiau nervina kvailos klaidos, nei patys komentarai. O taip, dėl vairuotojų. Tai panašu, kad jei bėgsi nuo vilko, užpuls meška. Darbdaviai daro spaudimą, kerpa atlyginimus- štai ir pasekmės. Aišku autobusą vairuojant vienas iš svarbiausių pareigų duris stebėti

irena

irena portretas
Na ,kad musu Lietuveleje vairuotojai nemandagus,grubus.Teko matyti ir susidurti su tai man paciai.Pagalvojau ,baisu ,kur as esu,kokioje salyje.Man geda del musu.Sakyciau reiketu musiskiams nuskristi i Aanglija ir pasimokyti mandagumo taisykliu.Zinoma yra ir isimciu.Bet tokiu mandagiu,galima ant pirstu suskaiciuot

Senukas

Senukas portretas
Su visa pagarba, jau kai kuriu vairuotoju amziuje reakcija ir pastabumas neatitinka minimalaus standarto. Si problema ne tik Lietuvoje aktuali.

teko ne karta matyti kai net duru

teko ne karta matyti kai net duru  portretas
neuzdare vaziuoja viena sustojima,lekia skuba,nes teko girdeti kad uz velavima algas nurezia .

Gramatikos pamokėlė

Gramatikos pamokėlė portretas
Gerbiamieji komentatoriai, visuomet atminkite, kad jeigu žodis atsako Į klausimą KAS? (VARDININKAS) - "VAIRUOTOJAS/AI, GYDYTOJAS/AI, SENELIS/AI gyvena kaime", tai niekada nerašome VAIRUOTOJEI, GYDYTOJEI, SENELEI! Tik jeigu norime pasakyti: "Paduok SENELEI akinius", tai žodžio gale rašysime -EI, nes tas žodis atsako į klausimą KAM? (NAUDININKAS). Atminkite tai, rašydami komentarus!

Anonimas

Anonimas portretas
Atsitiko nelaimė. Įmonė, manau, dės visas pastangas problemai spręsti. Man tai nesuprantamas Kauno dienos redakcijos šnerkštimas ant pačio Kauno ir Kauno miesto įmonių! Kažkokie mozahistai - jiems mat labai smagu kišti pirštus į žaizdą ir mėgautis kitų šlykštesiu.

Ieva

Ieva portretas
Ką jūs čia šnekat apie mažas algas ir minimumus? Visad troleibusų/autobusų vairuotojai normalias algas gaudavo, gauna ir dabar tikrai me minimumą, tad nereikia čia algų kaltinti dėl blogo/neatsakingo darbo!

Bele kas

Bele kas  portretas
Anonimas tai nevisprotis! Moteris turi judėjimo neįgaluma! Apie kokį vaikščiojima rašinėji?! Aš tamstai pasiūlyčiau nerašinėti nesąmonių (vertėtu dėl gramatinių klaidų)

Anonimas

Anonimas portretas
Kam kelti vairotojams algas nes paskui ponai direktorei negaus sau tukstantiniu algu ir negalies vazineti atuostogu po usenius o Lietuvos vargolis gali dirpti ir uz minimuma nes ira vergas vargolis

Monika

Monika portretas
Man pries metus buvo auto ivykis troleibuso vidui ,visu greiciu leke ir staigei stabde tai ranka buvo uzlausta kai laikiaus uz tureklo,kritau ant sedines praslydau atsiradau prie priekiniu duru tureklu trenkiaus i tureklus ir kritau apsvaigus,melynes akys zande ,koju,rankos pirstai du isnaryti ir nieko net draudimas atsisake moket,net neatsiprase,tipo lenke lengva masina ir as kalta dar ka ale tipo nesilaikiau,vairuotojei tokie neatsakingi seis laikais

Anonimas

Anonimas portretas
Važiuoja lėtai- blogai, greitai- vėl blogai....stabdo- blogai, nestabdo- irgi blogai. Kada gi tam bukam lietuviui yra gerai, ar kai ant ruso gauna paloti ar kai Landsbergį pamato ? O panelei tai sveika būtų daugiau pavaikščioti , o ne autobusais važinėti. Jauna dar , o jau įmitusi kaip reikiant...

Simona

Simona portretas
Nezinau kas grafikas ar vairuotojas kaltas- didelis greitis, staigus posukis, o as taip skridau nuo kedes, kad ir po menesio skauda sumusti kaulai, sukresti vidaus organai. Zmogus paskutineje vietoje.

Mociute

Mociute portretas
Tik nesekit pasaku ,mat apakino saule,tam virs vairuotojo yra skydelis nuo saules ,jei nera tai reikus uzsideti akinius nuo saules.Vairuotojas puikiai mato duris,kas ilipa ar islipa ,ar dar duryse,tam yra visokiu veidrodeliu priekyje ,reikia tik pasukti galva desinen.Nenori ,nes kazkur skuba,laikosi grafiko ,kas tas grafikas kelios sekundes,cia ne traukinys ,ir dar apsaukia zmones ,lyg darytu malone,kad veza.Yra maloniu vairuotoju ,netgi nepajuda vaziuot,kol zmones nesusede, bet siuo atveju tai pasitaike tikras besirdis,negrazu.

GRAŽINA

GRAŽINA portretas
O Dieve kiek trūko , kad liko gyva.Tai ką nematė,negirdėjo vairuotoja,bet čia ne pirmas kartas Kaune.Koki bjaurūs tie vairuotojai.Man po nosim priekines duris uždarė ir sakė,kad man paugti reikia,nes nepastebėjo manęs.Mano ūgis 154.

edgaras

edgaras portretas
ir nei vienas nemate, visi kerejosi spiginančia saule, nu žertvos ne žmones, net šunimis jus vadint per gerai

pasipiktines

pasipiktines portretas
Tegul kelia pagaliau algas, nustato grafikus normalius, o dabar jai veluoja tai lekia kaip išdege akis, jiems keleiviai mažiausiai rūpi. Kas čia per tvarka, grafikas svarbiau nei žmogus, gerai kad mergina gyva liko, o jai taip butų mirusi,kas atsakytu, niekas nes ir is keleivių niekas neliudija, nes bijoi kad užtampys tesimuose. Kelkite algas ir tuomet ateis jaunesni, stiprtesni, geresniu nervų ir atidesni vairuotojai, dabar moka minimuma ir dirba pensininkai kad prie pensijos prisidurti, ku žiūri CARAS miesto Matjošaitis, ar tik statybomis užsiėmes.

Anonimas

Anonimas portretas
Veje @_@ Vargsiuke :( Sveik!

Nuomone

Nuomone portretas
Veza ne zmones, o malkas, del t taip ir darosi. Turetu atlyginti vairuotojai ir materialine, ir moraline zala, tada gal ziuretu, kaip reikia dirbti, o tai pastoviai traumuoja zmones.

JUK

JUK portretas
FARUI tik savo krabiukai terupi buvo skelbta jau pries 2m kad kaikur privaziavimu nereikejo keisti padare trumpus ilinkius delko ypac ilgesnis transportas isleidzia keleivius vidury gatves ir lipdamas zmogus gali susizeisti kaip kreves pr atkarpoje o kas darosi islipant prie Dainavos poliklinikos tai vien duobes bet nieko netvarkoma atseit pinigu nera o reklamom /Kaunas tvarkosi/tai raot ir taip visur kur pinigas kvepia kaip ir rajonai bet nepavyko o kaunui nebeliko svarbu centras ir ivaizdis su pastais ir kt objektais ir ttt...

Anonimas

Anonimas portretas
Taip matjosius tvarkos vairuotuoju algas ispyzdina ir sako kaunas tvarkosi kai dvarininkas nori ir kuria projektus ko didesnes statybas nes ten daugiau pinigu gali isvokti taip kaunas tvarkosi

Va taip

Va taip portretas
Del to prie rusu 60 metu i pensija isleisdavo o dabar aria seniai iki mirties.

Petras

Petras portretas
Atlygins jai ir medikams ir moralinę žalą draudimas, o nėra kam dirbt, tai ir dirba garbaus amžiaus žmonės

susidomėjau

susidomėjau portretas
Vėjai savivaldybės akcininkė yra, ir nekelia vairuotojams algų, kodel tada Matjošaitis tyli, bet garsiai kalba ,kad Kaune algos geros, ypač savivaldybės valdomosiose įmonėse, kur čia paslaptis gal kas žinote kodel vairuotojai taip mažai uždirba nors dirba daug ir sunklai.

Pastebėjimas

Pastebėjimas  portretas
Pas mus žmoniškumo jau neliko, žmonės abejingi viskam, svarbu kad jo nekabina ir jis važiuoja, o jai įvyksta kas nors tai nusiduoda ,kad nemato. Gal ir gerai kai kuriuo atveju, nes kai ilipo narkomanas ir kalbejo su angelais, visi nuo jo nusisuka, nors jis labai jaunas, matosi kad apsinarkošines net nuolatinio neturi ir nenusipirko bilietėlio. Pastebėjau, kad vairuotojas į ji atkreipė dėmesi, tačiau jam nieko taip ir nepasake, nes ko gero bijojo kitu reakcijos sustabdyti ir išlaipinti toki keleivi, nes ne jo darbas išlaipinimas o tik kontrolieriu, bet ir tie ko gero nebūtų konflikave su juo. Vairuotojai gauna mažas algas, nors pravaziavimas Kaune yra labai brangus, o jiems algu nekelia, tai kiti dirba firmose kur moka normnalias algas o už minimimu tikrai neveiruoja nei autobuso nei troleibuso.

adele

adele portretas
ne pirmas kartas Kaune kaip vairuotojai pastoviai tas duris greit uzdaro net neisitikine ar keleivis ilipo,o jei saule sviecia tai tuo labiau ziuret reiketu!

jonas

jonas portretas
nuo saules akiniai yra?

...

... portretas
Chm: "rėkiau, kiek galėjau, nes galvojau, kad mirsiu" - mirt reikia NE rėkiant, o susitaikius su dievu... :s :///

saulė?

saulė? portretas
Prie ko čia saulė? Dar 9 ryto. Jei vairuotojas nesugeba dirbti, tegul sėdi namuose, juk pensinis amžius.

siaubas

siaubas portretas
Įsivaizduoju, kiek iškentėjo neįgali mergina. O nei vairuotojas, nei autobusų parko vadai net neatsiprašė. (Po trijų dienų atstovė tarstelėjo lyg ir atsiprašymą.) Turėtų ne tik draudimas atlyginti už patirtų sužalojimų gydymą, bet kaltasis ar jo darbovietė nupirkti merginai naują aprangą.

Taisyklė

Taisyklė portretas
O ką veike autobuso keleiviai, nejaugi jie nematė kas vyksta. Neįgaliems žmonėms išimties tvarka dėl jų pačių saugumo reikia leisti įlipti ir išlipti per priekines duris, kad vairuotojas galėtų matyti, ar keleivis saugiai išlipo.

Kostui

Kostui  portretas
NE vairuotojas atlygina žalą o įmonė, kurioje dirba tas vairuotojas, ners visi keleiviai vykstantys miesto transportu yra apdrausti valstybės, tad reikia skubiai kreiptis į ta įstaiga kuriame mieste ivyko nelaimė, jai Kaune tai į Kauno autobusų troleibusų įmone, kuri teikia vežimo paslaugas.

žinotina visiems

žinotina visiems  portretas
Visi vykstantys troleibusu ar atobusu triek ir tarpmiestiniu yra drausti tos įmonės kuri veža ir keliaujant atsitinka nelaimė sužeidimas. Labai skubiai reikia kreiptis į tą iįmonė Kaune troleibusu ir autobusų įstaiga, pateikti dokumentus, pirmoje eileje ,kads jie būtų butinai sufoirminti, kviesti policija, surašytų aktą, pateikti is skubios pagalbos skyriaus medicinine pažymą, kad žmogus kreipesi i med, istaiga dėlk patirto sužalojimo ir rinkti visus vaistų kvitus, gydytojų pažymas kad įrodytum jog sužeistas visuomeniniame transporte. Labai daug kas nukenčia ir nežino kad reikia kreiptis dėl piniginės kompensacijos į vežėjo įmone rastu. Pati buvau nuklentejusi trioleibuse pries daug metu ir to nezinojau, nors netekau 30 proc. nedarbingumo del sužalojimo, ir laiku nesikreipiau nes nežinojau ,kad esu drausta nuo tokiu įvykių.

Kostas

Kostas portretas
68 m. vairuotojas net neatsiprase... tegul dekoja Dievui, kad jis merginos neuzmuse, kitaip amzeli butu baiges kalejime. Uz skausma, kuri kencia dabar neigali mergina, "vairuotojas" turetu jai neblogai atsilyginti...

Mikibos

Mikibos portretas
Jauni tokio darbo nedirba ux toki atkygi o pencinykam tinka

Zita

Zita portretas
Dabar visa problema, kad keleiviai yra drausti ir žalą apmoka draudimas. Būtų lyg tai ir gerai, bet kita bėda, kad vairuotojai pasidarė abejingi keleiviams, jiems nebesvarbu nukrisi ar nespėsi išlipti - apmokės draudimas.
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių