VI forto žiedinėje sankryžoje sumažės eismo spūsčių?

Grįžti į straipsnį

Bilekas

Bilekas portretas
Sutvarkykit Kanto ir Karaliaus Mindaugo sankryžą. Vidury sankryžos padarėt apsisukimą, tai iš Kanto g. važiuojantys kerta keturias juostas tiesiai po to kerta ištisinę liniją ir stoja apsisukimui K. Mindaugo pr. Ir dar neaišku ką " veikia" Kanto gatvėj tas mėlynas ženklas eismo kryptys sąnkryžoj. Kuris rodo, kad iš pirmos juostos važiuoti į dešinę? Na jei į dešinę, tai į pirmą gatvę, kuri yra Nemuno g., o joje motorinių tr. pr. eismas draudžiamas.?

biški jo

biški jo portretas
Prieš 10 metų Kaune dar buvo eismas, dabar čia lenktynės, einama kuris ką daugiau apipis išdurs užkiš, pralėks. Būčiau mentas, visi verktų.

...

... portretas
CHA: "Žiedinės sankryžos pralaidumas iki šiol buvo didesnis nei R. Kalantos gatvės" - EGZOTIKA: didinamas 'žiedo' pralaidumas kuris ir taip buvo DIDESNIS nei į ją vedančios gatvės! :D

Anonimas

Anonimas portretas
to biski jo. O kiek masinu pries 10 m buvo?

biški jo

biški jo portretas
Gražinkit Kaunui seną tvarką kur buvo prieš 10 metų, ir jokių kamščių nebus.

s

s portretas
o nepamirso pamineti, kad pesc. pereja panaikino?

delta

delta portretas
bet kokia gatve platint sankryzoj yra gerai, upiu deltos irgi placios, nors upiu vagos ir siauros buna, tad zvelkim i gamta ir elkimes kaip gamta daro, nes kas yra gamtoj milijardus metu yra daug protingiau nei kad zmonija, kuri yra kelis tukstantmecius

Abejoju

Abejoju portretas
Retai nuo Kalantos pusės važiuoju, bet į VI forto žiedą atvažiuojant nuo Pramonės ar Kovo 11sios gatvių pusių tai kamščiai nežmoniški būna, tai padidinus pralaidumą iš kitos pusės, mano akimis žiūrint tos dvi gatvės kimšis dar labiau... Na bet čia mano mintys tik tokios, gal miesto infrastrūktūros specialistai geriau žino, nors nepasiteisinusių sprendimų tikrai ne vieno būta.

Galerijos

Daugiau straipsnių